Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00244081/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa pełnienia nadzoru inwestorskiego nad zadaniami: Budowa żłobka oraz Domu Dziennego Pobytu w miejscowości Wielowieś i Budowa kanalizacji sanitarnej i oczyszczalni ścieków w miejscowości Dąbrówka
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WIELOWIEŚ
1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Gminy Wielowieś
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257676
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Główna 1
1.5.2.) Miejscowość: Wielowieś
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-187
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ekologia@wielowies.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wielowies.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://bip.wielowies.pl/ugwielowies,a,23673,os271122022-usluga-pelnienia-nadzoru-inwestorskiego-nad-zadaniami-budowa-zlobka-oraz-domu-dziennego-.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa pełnienia nadzoru inwestorskiego nad zadaniami: Budowa żłobka oraz Domu Dziennego Pobytu w miejscowości Wielowieś i Budowa kanalizacji sanitarnej i oczyszczalni ścieków w miejscowości Dąbrówka2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a8b694ed-fce9-11ec-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00328423
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00017956/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Usługa pełnienia nadzoru inwestorskiego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00244081/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OŚ.271.12.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 332640,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem umowy jest usługa technicznego nadzoru inwestorskiego nad zadaniem: Budowa żłobka oraz Domu Dziennego Pobytu w miejscowości Wielowieś.W ramach pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru w skład podstawowych obowiązków wchodzą:
1.1. Na etapie prowadzenia robót budowlanych:
a. prowadzenie nadzoru nad wykonywaniem robót i ich finansowaniem,
b. uczestniczenie w naradach technicznych, problemowych i innych organizowanych przez wszystkie strony procesu inwestycyjnego;
c. wydawanie zgody na wykonanie robót dodatkowych po uprzednim uzgodnieniu tej kwestii z zamawiającym;
d. prowadzenie nadzoru technicznego nad realizacją robót, zgodnie z Prawem budowlanym;
e. pełnienie funkcji koordynacyjnych na budowie;
f. stałe konsultowanie i fachowe doradztwo na rzecz Inwestora;
g. współpraca z Inwestorem, jednostką projektową i wykonawczą w zakresie realizowanych robót budowlanych;
h. podejmowanie wszelkich niezbędnych działań w celu ochrony interesów Inwestora;
i. sprawowanie nadzoru nad prowadzonymi robotami budowlanymi zgodnie z art. 25, 26 i 27 Prawa budowlanego oraz zasadami działania inspektora nadzoru, to jest w szczególności:
• kontrola jakości wykonanych prac budowlanych, zgodności robót z projektem i zgłoszeniem, obowiązującymi przepisami i normami, przepisami techniczno-budowlanymi oraz przepisami bhp, SANEPID, p.poż.;
• sprawdzenie posiadania przez wykonawcę odpowiednich dokumentów (atestów, certyfikatów, świadectw jakości, wyników badań, itp.) dotyczących materiałów i urządzeń stosowanych przez wykonawcę robót budowlanych oraz akceptowanie zastosowanych materiałów;
• kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywania w nim wpisów;
• sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających;
• uczestniczenie w prowadzonych próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych;
• rozstrzyganie wątpliwości o charakterze technicznym powstałych w toku prowadzenia robót, a w razie potrzeby zaciąganie opinii autora projektu lub rzeczoznawców;
• bieżące prowadzenie rozliczeń finansowych z projektantami, wykonawcami, podwykonawcami oraz sprawdzanie kalkulacji wycen i faktur;
• bieżące informowanie Inwestora o postępie robót na budowie i ewentualnych trudnościach w ich realizacji;
• zorganizowanie i dokonanie przy udziale Inwestora odbiorów częściowych i końcowego robót budowlanych oraz protokólarne przekazanie Inwestorowi zrealizowanego zakresu inwestycji;
• sporządzenie wniosków o zapłatę kar umownych przez wykonawcę za nieterminowe wykonanie przedmiotu umowy,
• Sporządzenie dokumentacji fotograficznej podczas odbioru robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających i przekazanie skompletowanej dokumentacji Zamawiającemu.
1.2. Po zakończeniu robót budowlanych:
a. rozliczenie końcowe zadania inwestycyjnego
b. wykonanie czynności wynikających z udzielonej przez wykonawcę gwarancji i rękojmi na roboty budowlane, łącznie z uczestnictwem w komisjach powołanych przez Inwestora do oceny jakości robót w okresie gwarancji i rękojmi;
c. sporządzenie protokołu pousterkowego;
Nadzór inwestorski będący przedmiotem niniejszego postępowania, sprawowany będzie przez okres od dnia podpisania umowy, do dnia finansowego zakończenia projektu.
Wykonawca ma obowiązek uczestniczyć w przeglądach gwarancyjnych robót.
Opis inwestycji dla której realizowana będzie usługa nadzoru inwestorskiego - Budowa żłobka oraz Domu Dziennego Pobytu w miejscowości Wielowieś.
Budowa obiektu ma zapewnić opiekę dla dzieci do lat 3 oraz dla seniorów z terenu gminy Wielowieś. Obecnie gmina Wielowieś nie posiada takich obiektów pomimo istniejących potrzeb. Planuje się żłobek dla 30 dzieci oraz dom pobytu dziennego dla 25 seniorów, połączonych w jeden obiekt zlokalizowany na działce nr 79 (obręb Wielowieś, k-m 6) wykorzystujący wspólne zaplecze kuchenne oraz wspólną opiekę pielęgniarską.
Planowany obiekt będzie obiektem parterowym o powierzchni użytkowej około 600 m2, zagospodarowanie terenu obejmować będzie infrastrukturę dla dzieci jak i dla seniorów.
Inwestycja będzie realizowana w systemie „zaprojektuj-wybuduj”.
Przewidywany termin zakończenia inwestycji: 9 luty 2024 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.5.) Wartość części: 161640,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem umowy jest usługa technicznego nadzoru inwestorskiego nad zadaniem: Budowa kanalizacji sanitarnej i oczyszczalni ścieków w miejscowości Dąbrówka.W ramach pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru w skład podstawowych obowiązków wchodzą:
1.1. Na etapie prowadzenia robót budowlanych:
a. prowadzenie nadzoru nad wykonywaniem robót i ich finansowaniem,
b. uczestniczenie w naradach technicznych, problemowych i innych organizowanych przez wszystkie strony procesu inwestycyjnego;
c. wydawanie zgody na wykonanie robót dodatkowych po uprzednim uzgodnieniu tej kwestii z zamawiającym;
d. prowadzenie nadzoru technicznego nad realizacją robót, zgodnie z Prawem budowlanym;
e. pełnienie funkcji koordynacyjnych na budowie;
f. stałe konsultowanie i fachowe doradztwo na rzecz Inwestora;
g. współpraca z Inwestorem, jednostką projektową i wykonawczą w zakresie realizowanych robót budowlanych;
h. podejmowanie wszelkich niezbędnych działań w celu ochrony interesów Inwestora;
i. sprawowanie nadzoru nad prowadzonymi robotami budowlanymi zgodnie z art. 25, 26 i 27 Prawa budowlanego oraz zasadami działania inspektora nadzoru, to jest w szczególności:
• kontrola jakości wykonanych prac budowlanych, zgodności robót z projektem i zgłoszeniem, obowiązującymi przepisami i normami, przepisami techniczno-budowlanymi oraz przepisami bhp, SANEPID, p.poż.;
• sprawdzenie posiadania przez wykonawcę odpowiednich dokumentów (atestów, certyfikatów, świadectw jakości, wyników badań, itp.) dotyczących materiałów i urządzeń stosowanych przez wykonawcę robót budowlanych oraz akceptowanie zastosowanych materiałów;
• kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywania w nim wpisów;
• sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających;
• uczestniczenie w prowadzonych próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych;
• rozstrzyganie wątpliwości o charakterze technicznym powstałych w toku prowadzenia robót, a w razie potrzeby zaciąganie opinii autora projektu lub rzeczoznawców;
• bieżące prowadzenie rozliczeń finansowych z projektantami, wykonawcami, podwykonawcami oraz sprawdzanie kalkulacji wycen i faktur;
• bieżące informowanie Inwestora o postępie robót na budowie i ewentualnych trudnościach w ich realizacji;
• zorganizowanie i dokonanie przy udziale Inwestora odbiorów częściowych i końcowego robót budowlanych oraz protokólarne przekazanie Inwestorowi zrealizowanego zakresu inwestycji;
• sporządzenie wniosków o zapłatę kar umownych przez wykonawcę za nieterminowe wykonanie przedmiotu umowy,
• Sporządzenie dokumentacji fotograficznej podczas odbioru robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających i przekazanie skompletowanej dokumentacji Zamawiającemu.
1.2. Po zakończeniu robót budowlanych:
a. rozliczenie końcowe zadania inwestycyjnego
b. wykonanie czynności wynikających z udzielonej przez wykonawcę gwarancji i rękojmi na roboty budowlane, łącznie z uczestnictwem w komisjach powołanych przez Inwestora do oceny jakości robót w okresie gwarancji i rękojmi;
c. sporządzenie protokołu pousterkowego;
Nadzór inwestorski będący przedmiotem niniejszego postępowania, sprawowany będzie przez okres od dnia podpisania umowy, do dnia finansowego zakończenia projektu.
Wykonawca ma obowiązek uczestniczyć w przeglądach gwarancyjnych robót.
Opis inwestycji dla której realizowana będzie usługa nadzoru inwestorskiego -
Budowa kanalizacji sanitarnej i oczyszczalni ścieków w miejscowości Dąbrówka.
Budowa kanalizacji sanitarnej długości około 3,2 km wraz z oczyszczalnią ścieków oraz niezbędnymi przepompowniami ze względu na ukształtowanie terenu. Inwestycja obejmuje także wybudowanie około 100 przyłączy na odcinku od kolektora głównego do granicy przyłączanej nieruchomości. Planuje się oczyszczalnię ścieków o wydajności około 65 m3 na dobę.
Inwestycja będzie realizowana w systemie „zaprojektuj-wybuduj”.
Przewidywany termin zakończenia inwestycji: 12 listopad 2024 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.5.) Wartość części: 171000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 45510,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 147600,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 45510,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPUH „PK” Patryk Kawa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 160395164
7.3.3) Ulica: ul. Leśna 28B
7.3.4) Miejscowość: Lubieszów
7.3.5) Kod pocztowy: 47-244
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Projektowo - Usługowo - Handlowe "PK" Patryk Kawa
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 45510,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-02-09Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34440,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 172200,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34440,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPUH „PK” Patryk Kawa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 160395164
7.3.3) Ulica: ul. Leśna 28B
7.3.4) Miejscowość: Lubieszów
7.3.5) Kod pocztowy: 47-244
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Projektowo - Usługowo - Handlowe "PK" Patryk Kawa
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34440,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-11-12INNE PRZETARGI WIELOWIEŚ
więcej: przetargi WIELOWIEŚ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa i termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej im. Simony Kossak w Dobrzyniówce" w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: "Rewitalizacja zabytkowej drewnianej Austerii z XVIII wieku w Sławkowie"
- "Przeprowadzenie prac konserwatorskich i budowlanych budynku Szkoły Podstawowej w Spytkowie"
- pełnienie nadzoru inwestorskiego zadania: wykonanie w systemie zaprojektuj i wybuduj zadania pn.: Przebudowa z rozbudową Szkoły Podstawowej w Skórowie
- Modernizacja Oczyszczalni Ścieków w Pankach - etap II
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych dotyczących przebudowy dróg na terenie Powiatu Monieckiego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.