eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Celestynów › Wykonanie prac remontowo-konserwacyjnych w drewnianym budynku świetlicy wiejskiej w Ponurzycy



Ogłoszenie z dnia 2024-05-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie prac remontowo-konserwacyjnych w drewnianym budynku świetlicy wiejskiej w Ponurzycy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CELESTYNÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013268965

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Regucka 3

1.5.2.) Miejscowość: Celestynów

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-430

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.michalska@celestow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.celestynow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://celestynow.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie prac remontowo-konserwacyjnych w drewnianym budynku świetlicy wiejskiej w Ponurzycy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1c0b7dfc-dbb6-11ee-8305-7e4937eb936d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00328399

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00054078/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Remont budynku świetlicy wiejskiej w Ponurzycy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00234097

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIZPiFZ.271.14.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 postępowania: Prace remontowo-konserwacyjne pomieszczeń, montaż elementów wentylacji grawitacyjnej, montaż ogrzewania w budynku świetlicy wiejskiej w Ponurzycy
1. Przedmiotem zamówienia są prace remontowo-konserwacyjne pomieszczeń, montaż elementów wentylacji grawitacyjnej oraz ogrzewania w budynku świetlicy wiejskiej w Ponurzycy dz. nr ew. 1004/1, gm. Celestynów.
2. Przedmiot zamówienia dofinansowany jest w ramach programu wsparcia „Mazowsze dla lokalnych centrów integracyjnych 2023” nr W/UMWM-UU/UM/RW/4078/2023 z dnia 21.06.2023 r.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, warunki wykonania, sposób płatności oraz pozostałe elementy realizacji przedmiotu zamówienia opisane są w projektowanych postanowieniach umowy oraz dokumentacji projektowej, STWiO i przedmiarze robót. Przedmiar robót stanowi element pomocniczy opisu przedmiotu zamówienia. W przypadku rozbieżności wielkości i rodzaju robót pomiędzy dokumentacją projektową i przedmiarem robót należy te dokumenty traktować jako wzajemnie uzupełniające się.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 116298,73 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 postępowania: Prace konserwacyjne - wymiana okien i drzwi balkonowych w budynku świetlicy wiejskiej w Ponurzycy

1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana okien i drzwi balkonowych w budynku świetlicy wiejskiej w Ponurzycy dz. nr ew. 1004/1.
2. Wymiana okien dotyczy części okien w budynku świetlicy wiejskiej tj. w 7 pomieszczeniach na parterze (tj. pomieszczenia: korytarz, nr 1, nr. 3, nr 4, nr 5, ŁAZ/WC, kuchnia) oraz okien w pomieszczeniach piętra, w tym drzwi balkonowych w ilości łącznej 12 sztuk.
3. Wartość współczynnika przenikania dla okna wynosi co najmniej Umax = 1.6W/m²K. Słupki stałe. Ramy okienne pomalowane na kolor biały, okucia obwiedniowe, rozwierne
i rozwierno-uchykne. Szprosy przyszybowe naklejane. Podane wymiary okien
są przykładowe - wymiary Wykonawca powinien zweryfikować w trakcie wizji lokalnej.
4. W dokumentacji projektowej remontu zamieszczono zdjęcie poglądowe. W celu prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia wykonawca powinien przeprowadzić wizję w terenie.
5. Montaż okien nastąpi w drewnianym budynku w istniejących drewnianych "skrzynkach" okien. Okna należy zamontować wraz z uszczelnieniem, mocowanie według systemowych rozwiązań dostawcy okien. Okna powinny być wyposażone we wszystkie niezbędne systemy w celu właściwego ich użytkowania.
6. Przedmiot zamówienia dofinansowany jest w ramach programu wsparcia „Mazowsze dla lokalnych centrów integracyjnych 2023” nr W/UMWM-UU/UM/RW/4078/2023 z dnia 21.06.2023 r.
7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, warunki wykonania, sposób płatności oraz pozostałe elementy realizacji przedmiotu zamówienia opisane są w projektowanych postanowieniach umowy oraz dokumentacji projektowej, STWiO i przedmiarze robót. Przedmiar robót stanowi element pomocniczy opisu przedmiotu zamówienia.
W przypadku rozbieżności wielkości i rodzaju robót pomiędzy dokumentacją projektową i przedmiarem robót należy te dokumenty traktować jako wzajemnie uzupełniające się.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

4.5.5.) Wartość części: 67799,50 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 postępowania: Prace konserwacyjne – malowanie dachu na budynku świetlicy wiejskiej w Ponurzycy

1. Przedmiotem zamówienia jest malowanie dachu budynku świetlicy wiejskiej w Ponurzycy dz. nr ew. 1004/1.
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
1) Mycie całej powierzchni dachu oraz obróbek blacharskich z użyciem myjki ciśnieniowej z zastosowaniem detergentów (odtłuszczanie) – powierzchnia 500 m²;
2) Malowanie powierzchni pokrycia dachowego wraz z dostępnymi obróbkami blacharskimi (bez obróbek pasa „podrynnowego”) wraz z zastosowaniem warstwy podkładowej - powierzchnia 500 m². Kolor ciemny brąz - odcień do uzgodnienia z Zamawiającym.
3. Przedmiot zamówienia dofinansowany jest w ramach programu wsparcia „Mazowsze dla lokalnych centrów integracyjnych 2023” nr W/UMWM-UU/UM/RW/4078/2023 z dnia 21.06.2023 r.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, warunki wykonania, sposób płatności oraz pozostałe elementy realizacji przedmiotu zamówienia opisane są w projektowanych postanowieniach umowy oraz dokumentacji projektowej, STWiO i przedmiarze robót. Przedmiar robót stanowi element pomocniczy opisu przedmiotu zamówienia.
W przypadku rozbieżności wielkości i rodzaju robót pomiędzy dokumentacją projektową i przedmiarem robót należy te dokumenty traktować jako wzajemnie uzupełniające się.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45261200-6 - Wykonywanie pokryć dachowych i malowanie dachów

4.5.5.) Wartość części: 22960 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 115852,02 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 233700 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 115852,02 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: La Belle Maison Michał Kunatkowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1132293413

7.3.3) Ulica: ul. Wiślana 26c

7.3.4) Miejscowość: Karczew

7.3.5) Kod pocztowy: 05-480

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 115852,02 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-06-20

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 66854,72 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 71340 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 66854,72 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: La Belle Maison Michał Kunatkowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1132293413

7.3.3) Ulica: ul. Wiślana 26c

7.3.4) Miejscowość: Karczew

7.3.5) Kod pocztowy: 05-480

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 66854,72 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-06-20

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

1. Uzasadnienie prawne:
1) Zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 8) w zw. z art. 224 ust. 6 ustawy Pzp Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli zawiera rażąco niską cenę lub koszt w stosunku do przedmiotu zamówienia,
2) Zgodnie z art. art. 255 pkt 3) ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia,

2. Odrzucone zostały oferty złożone przez:
1) Zamawiający zawiadamia o odrzuceniu oferty złożonej przez La Belle Maison Michał Kunatkowski z siedzibą ul. Wiślana 26c, 05-480 Karczew. - brak złożenia wyjaśnień dot. rażąco niskiej ceny
2) Zamawiający zawiadamia o odrzuceniu oferty złożonej przez Arbolife Mateusz Gołębiewski z siedzibą Bielawy 24W, 63-322 Gołuchów - oferta nie została podpisana elektronicznie .

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.