eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rymanów › Poprawa infrastruktury i zaplecza technicznego w uzdrowisku Rymanów - Zdrój, Gmina Rymanów



Ogłoszenie z dnia 2022-09-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa infrastruktury i zaplecza technicznego w uzdrowisku Rymanów – Zdrój, Gmina Rymanów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Rymanów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440590

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mitkowskiego 14A

1.5.2.) Miejscowość: Rymanów

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-480

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@rymanow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rymanow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa infrastruktury i zaplecza technicznego w uzdrowisku Rymanów – Zdrój, Gmina Rymanów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5bebb79a-01bb-11ed-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00328356

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00014398/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.10 Poprawa infrastruktury i zaplecza technicznego w uzdrowisku Rymanów – Zdrój, Gmina Rymanów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt współfinansowany w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00250270/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIN.271.11.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 3339430,50 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 zamówienia:
Budowa sieci wodociągowej rozdzielczej na trasie Rymanów – Rymanów Zdrój
Zakres prac do wykonania obejmuje:
- wytyczenie trasy sieci wodociągowej przez uprawnionego geodetę,
Zakres przedsięwzięcia obejmuje:
- budowę sieci wodociągowej rozdzielczej z rur PE-160x9,5mm o długości l=1581,0m,
- budowę sieci wodociągowej rozdzielczej z rur PE-110x6,6mm o długości l=4,0m,
- budowę sieci wodociągowej rozdzielczej z rur PE-90x5,4mm o długości l=9,0m,
- budowę sieci wodociągowej rozdzielczej z rur PE-63x3,8mm o długości l=82,0m,
- budowę rurociągu tymczasowego z rur PE-160x9,5mm o długości l=152,0m,
/wszystkie rurociągi o parametrach: SDR17, PN10 z surowca klasy PE100RC PAS 1075/,
- montaż zasuw kołnierzowych DN300-DN50 - 26 szt.,
- montaż węzłów odpowietrzających - 3 kpl.,
- montaż studni pomiarowej z wyposażeniem - 1 kpl,
- montaż węzłów hydrantowych - 3 kpl.,
- przewiertu horyzontalnego sterowanego o łącznej długości l=287,0m
- wykonanie próby szczelności, dezynfekcji,
- wykonanie prac remontowych, porządkowych po zakończeniu robót.
Szczegółowy zakres prac przedstawia dokumentacja projektowa oraz przedmiary robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

4.5.5.) Wartość części: 1054471,55 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 zamówienia:
Budowa oświetlenia ulicznego w Rymanowie Zdroju
W ramach realizacji powyższego zadania należy wykonać następujące oświetlenia uliczne:
a. Budowa sieci elektroenergetycznej niskiego napięcia do lkV — budowa oświetlenia ulicznego w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 887 Brzozów- Rymanów — Daliowa wzdłuż drogi od km 28+033 do 28-510 strona lewa w miejscowości Rymanów Zdrój ul. Węgierska dz. nr ewid. 1286.

Zakres prac obejmuje wykonanie:
- budowę linii kablowej doziemnej eN.,
- posadowienie stanowisk słupowych oświetleniowych
- ochrony od porażeń.
W skład w/w robót wchodzą:
- roboty przygotowawcze i pomiarowe
- budowa linii kablowej oświetleniowej wraz z 12 stanowiskami oświetleniowymi na długości 555 m
- wykopy punktowe dla fundamentów słupowych,
- wykopy liniowe dla linii kablowej,
- układanie kabla YAKXS 4x35 mm2 w rowie kablowym
- obsypanie i wypoziomowanie postawionego fundamentu i zasypanie wykopów,
- zagęszczenie gruntu,
- próby oraz pomiary pomontażowe,
- wykonanie powykonawcze inwentaryzacji geodezyjnej.

b. Budowa sieci elektroenergetycznej niskiego napięcia do 1kV — budowa oświetlenia ulicznego drogi pieszo-rowerowej do kapliczki św. Huberta.
Zakres prac obejmuje wykonanie:
- budowę linii kablowej doziemnej eN.,
- posadowienie stanowisk słupowych oświetleniowych
- ochrony od porażeń.
W skład w/w robót wchodzą:
- roboty przygotowawcze i pomiarowe
- budowa linii kablowej oświetleniowej wraz z 13 stanowiskami oświetleniowymi Słup SAL DP42 z oprawą OW LED 48W klosz mrożony kolor czarny na długości 601 m
- wykopy punktowe dla fundamentów słupowych,
- wykopy liniowe dla linii kablowej,
- układanie kabla YAKXS 4x35 mm2 w rowie kablowym
- obsypanie i wypoziomowanie postawionego fundamentu i zasypanie wykopów,
- zagęszczenie gruntu,
- próby oraz pomiary pomontażowe,
- wykonanie powykonawcze inwentaryzacji geodezyjnej.

Szczegółowy zakres prac przedstawiają dokumentacje projektowe zestawienia montażowe oraz przedmiary robót.

C. budowa sieci elektroenergetycznej niskiego napięcia do 1kV, oświetlenia ulicznego kablowego w Miejscowości Rymanów Zdrój ul. Spacerowa
Zakres prac obejmuje zabudowę w projektowanych miejscach zgodnie z projektem zagospodarowania terenu stanowisk oświetlenia ulicznego typu parkowego składającego się ze słupów aluminiowych wysokości 6 m oksydowanych na kolor czarny z wysięgnikami wraz z oprawami LED. w ilości 31 kpl oraz słupów aluminiowych oksydowanych na kolor czarny z wysięgnikami typu WA-15/2 w ilości 3 kpl wraz z 6 oprawami LED typu. Słupy od spodu zabudować z zabezpieczeniem antykorozyjnym w postaci masy elastomerowej. W miejsce istniejącej lampy przy moście na rzece Tabor należy zabudować słup oświetleniowy uliczny tupu o wysokości 6m oksydowany na kolor czarny z wysięgnikami wraz z oprawami LED a drugi koniec odszukać w ziemi i wpiąć do lampy L 8/SO-72/WO
Szczegółowy zakres prac przedstawiają dokumentacje projektowe zestawienia montażowe oraz przedmiary robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45314310-7 - Układanie kabli

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45233292-2 - Instalowanie urządzeń ochronnych

4.5.5.) Wartość części: 323268,30 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 zamówienia:
Przebudowa wraz z termomodernizacją budynku ośrodka zdrowia w Rymanowie Zdroju
Planowany zakres robót budowlanych:
- wymiana stolarki drzwiowej i okiennej zewnętrznej,
- wykonanie instalacji c.u.w. z przeróbką podejść wod.-kan. dla baterii stojących,
- wymiana grzejników c.o. z wyposażeniem ich w głowice, zawory termostatyczne,
- montaż sufitów podwieszanych kasetonowych,
- wymiana opraw świetlnych na oprawy montowane w suficie kasetonowym,
- przetarcie tynków ścian,
- malowanie ścian,
- rozbiórka zadaszeń nad wejściami do budynku,
- wykonanie izolacji przeciwwilgociowej powłokowej, ścian fundamentowych,
- wykonanie izolacji termicznej ścian fundamentowych z płyt z polistyrenu ekstradowanego gr. 10cm, z zabezpieczeniem warstw izolacyjnych folią wytłaczaną,
- wykonanie drenażu opaskowego,
- wykonanie izolacji termicznej dla 15cm, metodą „lekką-mokrą”, z płyt styropianowych z wyprawą elewacyjną silikonową z elementami okładzin imitujących drewno,
- montaż daszków szklanych nad wejściami,
- wykonanie izolacji termicznej dachu z płyt z wełny mineralnej gr. 21cm,
- wykonanie dwuwarstwowego pokrycia dachu, z papy termozgrzewalnej,
- wymiana obróbek blacharskich elewacji, dachu,
- remont kominów nad dachem za pomocą płyt styropianowych, metodą lekką-mokrą, z wyprawą elewacyjną i nowymi obróbkami z blachy stalowej,
- wymiana elementów odwodnienia dachu (orynnowania),
- modernizacja opaski odbojowej z kostki brukowej.
Dane techniczne budynku:
- kubatura 752,78m3,
- powierzchnia użytkowana 171,94m2,
- powierzchnia zabudowy 218,0m2,
- wysokość 3,50m,
- długość 22,27m,
- szerokość 11,84m,
- liczba kondygnacji 1.
Szczegółowy zakres zamówienia znajduje się w dokumentacji technicznej, przedmiarach robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45431200-9 - Kładzenie glazury

45442100-8 - Roboty malarskie

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

34928500-3 - Oświetleniowy sprzęt uliczny

45247240-4 - Roboty budowlane w zakresie barier stałych

45221113-7 - Roboty budowlane w zakresie mostowych przejść dla pieszych

4.5.5.) Wartość części: 355140,65 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4 zamówienia:
Zakup i dostawa średniego samochodu pożarniczego, ratowniczo-gaśniczego dla OSP
Szczegółowy zakres zamówienia znajduje się w dokumentacji technicznej, Minimalne wymagania techniczno-użytkowe dla średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego z układem napędowym 4x4 (kategoria 2: uterenowiony), dla jednostki OSP Rymanów

4.5.3.) Główny kod CPV: 34144210-3 - Wozy strażackie

4.5.5.) Wartość części: 886100,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 5 zamówienia: .
Zakup i dostawa samochodu do zbiórki odpadów komunalnych i kontenerów KP-11 (1 sztuka), KP-16 (1 sztuka)
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 1 szt. fabrycznie nowego, wyprodukowanego nie wcześniej niż w 2022 r. samochodu przeznaczonego do zbierania odpadów komunalnych, z tylnym załadunkiem odpadów na podwoziu dwuosiowym oraz kontenerów typu KP-11 (1 sztuka)/ KP-16 (1 sztuka).
Parametry i dane techniczne, jakie musi spełniać pojazd będący przedmiotem zamówienia znajduje się w dokumentacji technicznej „OPZ”, oraz zakup i dostawa dwóch kontenerów typu KP-11 / KP-16.
Parametry i dane techniczne, jakie muszą spełniać kontenery znajduje się w dokumentacji „Opis techniczny kontenerów typu KP-11 / KP-16”

4.5.3.) Główny kod CPV: 34144511-3 - Pojazdy do zbierania odpadów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44613000-0 - Duże pojemniki

4.5.5.) Wartość części: 714450,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1054471,55 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1492001,49 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1054471,55 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych i Drogowych w Krośnie S.A., ul. Grodzka 26, 38-400 Krosno

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 370314080

7.3.4) Miejscowość: Krosno

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1054471,55 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 329268,30 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 443870,05 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 329268,30 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Elektryczna i Teletechniczna Kamil Jasiński, Przydonica 48, Małopolskie 33-318 Gródek nad Dunajcem

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 360065970

7.3.4) Miejscowość: Gródek nad Dunajcem

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 329268,30 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 355140,65 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 355140,65 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 355140,65 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Budowlane „DARBUD” Dariusz Turek, Lubatowa 33a, 38-440 Iwonicz Zdrój

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 180571881

7.3.4) Miejscowość: Iwonicz Zdrój

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 355140,65 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 886100,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 886100,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 886100,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Specjalistyczne ,,bocar” Sp. z o.o., Korwinów, ul. Okólna 15, 42-263 Wrzosowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 150024122

7.3.4) Miejscowość: Korwinów

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 886100,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 714450,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 714450,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 714450,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EKOCEL Sp. Zo.o., ul Nowa 8, 84-123 Rekowo Górne

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 273547304

7.3.4) Miejscowość: Rekowo Górne

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 714450,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.