eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Węgorzewo › Dostawa paliw na potrzeby Zarządu Dróg Powiatowych w Ogonkach na 2022 rok.



Ogłoszenie z dnia 2021-12-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa paliw na potrzeby Zarządu Dróg Powiatowych w Ogonkach na 2022 rok.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Ogonkach

1.3.) Oddział zamawiającego: ZDP Ogonki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 280504947

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ogonki 6

1.5.2.) Miejscowość: Węgorzewo

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-600

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki

1.5.7.) Numer telefonu: 874217650

1.5.8.) Numer faksu: 874217651

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kierownikzdp@powiatwegorzewski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zdpogonki.bipstrona.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Samorządowy Zakład Budżetowy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa paliw na potrzeby Zarządu Dróg Powiatowych w Ogonkach na 2022 rok.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cf7a7645-5349-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00328352

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000140/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa paliw na potrzeby Zarządu Dróg Powiatowych w Ogonkach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00300494/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZDP.284.01.2021.MW

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 237804,88 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest

Dostawa paliw na potrzeby Zarządu Dróg Powiatowych w Ogonkach.

Sukcesywny zakup paliw do samochodów, ciągników, sprzętu drogowego oraz kanistrów na potrzeby Zarządu Dróg Powiatowych w Ogonkach. Zamówienie obejmuje zakup benzyny bezołowiowej Pb 95 oraz oleju napędowego ON na stacjach paliwowych znajdujących się w granicach administracyjnych miasta Węgorzewo w okresie od 01.01.2022 r. do 31.12.2022 r. W całym okresie realizacji zamówienia Zamawiający przewiduje szacunkowy zakup paliwa o łącznej ilości 45 000 litrów, w tym:
a) benzyny bezołowiowej PB 95 1 500 litrów
b) oleju napędowego ON 43 500 litrów

2. Wskazane powyżej wartości są prognozowanym zapotrzebowaniem zamawiającego w okresie realizacji umowy. Rzeczywista ilość paliw będzie wynikać z aktualnych potrzeb Zamawiającego w okresie realizacji umowy. Rozliczenia pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym dokonywane będą na podstawie faktycznie zakupionych przez Zamawiającego ilości.

3. Miejscem realizacji będzie stacja paliw Wykonawcy.

4. Wydawanie paliw odbywać się będzie przez legalizowane przepływomierze do zbiorników pojazdów eksploatowanych przez Zamawiającego lub bezpośrednio do kanistrów.

5. Wykonawca zapewni bezgotówkowy sposób transakcji. Podczas tankowania rejestrowane będą minimum następujące dane: numer rejestracyjny pojazdu, ilość i rodzaj tankowanego paliwa, data transakcji i podpis kierowcy (lub innej osoby dokonującej tankowania). Fakturowanie będzie obejmowało okresy sprzedaży od 1- do 15 oraz 16 do końca ostatniego miesiąca. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do wydania dokumentu WZ po każdym tankowaniu.

6. Paliwa płynne będące przedmiotem zamówienia muszą spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r.. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2015 r., poz. 1680 ze zm.).

4.5.3.) Główny kod CPV: 09134220-5 - Paliwo do silników diesla (EN 590)

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 267600,46 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 267600,46 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 267600,46 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-TRANSPORTOWE

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7420001033

7.3.3) Ulica: PRZEMYSŁOWA 11

7.3.4) Miejscowość: MRĄGOWO

7.3.5) Kod pocztowy: 11-700

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 267600,46 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-01-01 do 2022-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.