Ogłoszenie z dnia 2022-09-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00299001/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
,,Zbiorowy dowóz uczniów do Placówek Oświatowych z terenu Gminy Międzybórz oraz dowóz uczniów niepełnosprawnych do Zespołu Placówek Specjalnych w Oleśnicy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Międzybórz
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250854889
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kolejowa 13
1.5.2.) Miejscowość: Międzybórz
1.5.3.) Kod pocztowy: 56-513
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umig@miedzyborz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.miedzyborz.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/miedzyborz1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
,,Zbiorowy dowóz uczniów do Placówek Oświatowych z terenu Gminy Międzybórz oraz dowóz uczniów niepełnosprawnych do Zespołu Placówek Specjalnych w Oleśnicy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f2a25da5-17e5-11ed-acbd-46d0480cd9c4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00328283
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00299001/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GKIRG 271.6.1.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 245000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 1- Dowóz uczniów do Zespołu Placówek Specjalnych w Oleśnicy oraz odwóz do miejsca zamieszkania.Usługa obejmuje dowożenie i odwożenie uczniów niepełnosprawnych pięć dni w tygodniu, z miejsca zamieszkania uczniów tj.: Klonów 4, Kraszów 32/6, Kraszów 53A, Niwki Kraszowskie 23, Niwki Kraszowskie 1, ul. Zacisze 13 w Międzyborzu, ul. Jana Pawła II 6 w Międzyborzu, ul. Wrocławska 34/4w Międzyborzu, Ose 36, Bukowina Sycowska 55, lub innego punktu ustalonego z rodzicami w obrębie danej miejscowości do Zespołu Placówek Specjalnych w Oleśnicy przy ul. Wojska Polskiego 8, 56-400 Oleśnica na godzinę 7.50. Godzina odbiór uczniów po zajęciach zostanie ustalona przez Zamawiającego, Wykonawcę i Dyrektora placówki oświatowej.
Wykonawca w ramach realizacji zadania zapewni na ww. trasie opiekę i nadzór podczas przewozu dzieci z miejsc zamieszkania i do szkoły oraz ze szkoły do miejsc zamieszkania.
Wymagana liczba miejsc siedzących w pojeździe uwzględnia 2 miejsca na zapas w przypadku konieczności zorganizowania dodatkowego dowozu z uwagi na zwiększoną liczbę uczniów niepełnosprawnych.
Przewidywana długość trasy - ok. 52 km w jedną stronę
Liczba uczniów do przewiezienia: 10 osób każda trasa.
Przewozy realizowane jednym autobusem/busem.
Miejsca siedzące dla uczniów 10 osób.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 73000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 2- Dowóz uczniów od poniedziałku do piątku na terenie Gminy Międzybórz do placówek oświatowych.Usługa obejmuje dowóz dzieci pięć dni w tygodniu z miejsca zamieszkania uczniów (wg ustalonych przystanków autobusowych) do placówek oświatowych na terenie Gminy Międzybórz na godz. 7.50 do Szkoły Podstawowej im. Jerzego Badury w Międzyborzu, ul. Wrocławska 6-6a, 56-513 Międzybórz i na godzinę 8.20 do Szkoły Podstawowej w Bukowinie Sycowskiej, Bukowina Sycowska 20, 56-513 Międzybórz. Godzina odbioru uczniów i szczegółowy rozkład jazdy zostanie ustalony przez Zamawiającego, Wykonawcę i Dyrektorów placówek oświatowych – wg załącznika nr 7 do specyfikacji warunków zamówienia.
Usługa dowozu realizowana będzie na podstawie biletów miesięcznych dla każdego dziecka dostarczonych przez wykonawcę, które będą zamawiane w cyklach miesięcznych wg. rzeczywistych potrzeb zamawiającego na dany miesiąc, na podstawie zamówienia przesłanego do wykonawcy drogą elektroniczną w terminie do 20 dnia poprzedzającego miesiąca kalendarzowego na miesiąc następny. Zamówienie będzie przesłane przez przedstawiciela Zamawiającego na adres email wykonawcy oraz będzie zawierać termin ich dostarczenia. Koszt wydruku biletów pokrywa wykonawca bez dodatkowego wynagrodzenia oraz przekazuje bilety Dyrektorowi danej Jednostki Oświatowej. Dowóz dzieci do szkół realizowany może być przez transport otwarty (dostępny dla innych pasażerów) połączony z dowozem uczniów. Przewozy w oparciu o linie otwarte muszą być prowadzone z pierwszeństwem przejazdu dla dzieci i młodzieży szkolnej z obwodu Gminy Międzybórz i ich opiekunów, z zachowaniem wszelkich wymogów wynikających z niniejszej umowy. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zapewnia każdorazowy przejazd dla opiekunów bez dodatkowego wynagrodzenia.
Przewidywana liczba km/1 dzień – ok. 313
Planowany harmonogram dowozu uczniów – załącznik nr 7
Wykaz miejscowości i liczba uczniów do przewiezienia - załącznik nr 8.
Przewozy realizowane dwoma autobusami.
Usługa obejmuje przejazdy na biletach miesięcznych.
Arkusz kalkulacyjny – załącznik nr 9
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 171000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 95327,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 357864,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 95327,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Transportowo-Usługowe „TRANS-BUS” Józef Kamzol
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9111008587
7.3.3) Ulica: Chełstówek 9C
7.3.4) Miejscowość: Twardogóra
7.3.5) Kod pocztowy: 56-416
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Transportowo-Usługowe "TRANS-BUS" Józef Kamzol
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Transportowo-Usługowe "TRANS-BUS" Józef Kamzol
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 95327,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 202737,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 453492,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 202737,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ERA Technologii ERYKA JASTRZĄB
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9151659948
7.3.3) Ulica: ul. Sportowa 2A
7.3.4) Miejscowość: Zawonia
7.3.5) Kod pocztowy: 55-106
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ERA TECHNOLOGII ERYKA JASTRZĄB
jakie przetargi wygrała firma
ERA TECHNOLOGII ERYKA JASTRZĄB
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 202737,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dowożenie dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Środa Wielkopolska do placówek oświatowych w roku szkolnym 2024/2025
- Świadczenie usług transportu sanitarnego przez o kres 36 miesięcy - powtórzenie
- Świadczenie usług transportu sanitarnego wraz z opieką lekarską karetką typu "S" dla potrzeb Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o. o.
- Dowóz uczniów z terenu Gminy Niemce do SOSW w Bystrzycy w roku szkolnym 2024/2025 i 2025/2026
- Dowóz i odwóz z terenu Łazisk Górnych 2 uczniów do Niepublicznej Szkoły Podstawowej "Otwarte Okno" w Tychach wraz z opieką i z powrotem
- Dowóz dzieci do szkół podstawowych i odwóz na terenie gm. Debrzno w roku szkolnym 2024-2025 realiz. w oparciu o komunikację regularną na podstawie biletów miesięcz. oraz dowóz dzieci niepełnosprawnych
więcej: (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.