Ogłoszenie z dnia 2022-08-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00273542/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-22
- 2022/BZP 00273647/01 - Modyfikacja z dnia 2022-07-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Interaktywne Centrum Edukacji Przeciwpożarowej dla dzieci i młodzieży przy Komendzie Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Lublinie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Lublinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431029398
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szczerbowskiego 6
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-012
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.8.) Numer faksu: (81) 535 13 20
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: km_lublin@straz.lublin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://kmpsp.lublin.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5e127e08-092a-11ed-9a86-f6f4c648a0561.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Interaktywne Centrum Edukacji Przeciwpożarowej dla dzieci i młodzieży przy Komendzie Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Lublinie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5e127e08-092a-11ed-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00328254
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00124834/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Wykonanie i uruchomienie centrum edukacji dla dzieci i młodzieży.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Rewitalizacja obszaru Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Lublinie przy ul. A. Szczerbowskiego 6 - etap I, dofinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego – projekt aranżacji i wyposażenia terenu oraz wybranych pomieszczeń w budynkach KM PSP w Lublinie w systemie „zaprojektuj i wybuduj” w ramach projektu nr RPLU.13.03.00-06-0009/172.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00273542/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MKT.2370.12.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 512194,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia wykonanie Interaktywnego Centrum Edukacji Przeciwpożarowej dla dzieci i młodzieży przy Komendzie Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Lublinie, zgodnie z załączonym projektem aranżacyjnym, stanowiącym opis przedmiotu zamówienia.
Centrum Edukacji Przeciwpożarowej zostanie zlokalizowane w funkcjonującym budynku Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej nr 1, w pomieszczeniach piwnicznych przy ul. Szczerbowskiego 6 w Lublinie w ramach „Projektu rewitalizacji obszaru Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Lublinie przy ul. Szczerbowskiego 6 -etap I „oraz odrębnym budynku znajdującym się w obrębie działki Zamawiającego
Projekt aranżacji zagospodarowania przestrzeni opiera się na budowie tzw. ścieżki edukacyjnej, na której będzie można zapoznać odwiedzających z zagrożeniami pożarowymi, jakie występują w mieszkaniach czy na obszarach leśnych.
W ramach funkcjonującego ICEP planowane jest oprowadzanie ścieżką edukacyjną maksymalnie 2 razy dziennie grup ok. 15-20 osobowych, składających się z uczniów szkół podstawowych i ponadpodstawowych. Rolę operatora oraz prowadzącego pełni strażak lub przeszkolony pracownik. Czas przejścia ścieżką edukacyjną wyniesie ok. 50 -70 min. Zajęcia prowadzone w ramach zajęć szkolnych pozwolą na skuteczne przekazanie wiedzy przez praktyków (strażaków w czynnej służbie lub w przeszłości biorących udział w akcjach ratowniczo-gaśniczych) na terenie Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej, co zwiększy wiarygodność przekazywanych informacji.
Na potrzeby ścieżki edukacyjnej w ramach ICEP planuje się zagospodarowanie pomieszczeń celem zobrazowania zagrożeń, w tym pożarowych, jakie występują w mieszkaniach, obszarach leśnych, nad wodą czy na drodze.
Każdy sektor tematyczny ma być wyposażony w urządzenia do wyświetlania/prezentacji opracowanych treści (projektory, wyświetlacze lub rzutniki 3D, nagłośnienie, generatory dymu – dymownice, urządzenia oświetleniowe itp.) czyli do prezentacji, pokazów multimedialnych, filmów edukacyjnych wraz z lektorem dostosowanych do tematyki danego sektora.
Rolę operatora oraz prowadzącego pełni jedna osoba. Wymagane jest, aby obsługa każdego sektora ścieżki edukacyjnej była w pełni zautomatyzowana (załączanie oświetlenia, wyświetlanie filmów edukacyjnych, efektów dźwiękowych itp.) co pozwoli skupić uwagę operatora na treści pokazu oraz na widzach.
Funkcjonowanie sektorów, których przewidziane są multimedia polegać będzie, na uruchomieniu oświetlenia, a w następnej kolejności odtworzeniu nagrania z panelu narracyjnego, opisującego sytuację, jaką zastajemy przy wejściu do danego sektora. Kolejno następują sekwencje z treściami, zmianą świateł i uruchomieniem multimediów.
Ścieżka edukacyjna ma w prosty i jasny sposób uczyć dzieci i młodzież podstawowych zasad bezpieczeństwa, które w przyszłości ograniczą liczbę pożarów mieszkań, pożarów lasów i nieużytków rolnych, wypadków komunikacyjnych itp.
Szczegółowe informacje dotyczące ilości, rodzaju wyposażenia, urządzeń i sprzętu wskazano w załączniku nr 4 do SWZ – formularzu asortymentowo-cenowym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72212190-7 - Usługi opracowywania oprogramowania edukacyjnego
32342400-6 - Sprzęt nagłaśniający
32321200-1 - Urządzenia audiowizualne
32322000-6 - Urządzenia multimedialne
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
31524000-5 - Oprawy oświetleniowe sufitowe lub ścienne
44221000-5 - Okna, drzwi i podobne elementy
92111100-3 - Produkcja filmów instruktażowych oraz taśm wideo
39144000-3 - Meble łazienkowe
39141000-2 - Meble i wyposażenie kuchni
39110000-6 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części
39120000-9 - Stoły, kredensy, biurka i biblioteczki
32324600-6 - Telewizory cyfrowe
30213100-6 - Komputery przenośne
38652000-0 - Projektory filmowe
30193800-6 - Tabliczki na wiadomości
34991000-0 - Reflektory iluminacyjne
34110000-1 - Samochody osobowe
34114000-9 - Pojazdy specjalne
50116000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji poszczególnych części pojazdów
31682210-5 - Aparatura i sprzęt sterujący
39113600-3 - Ławki
39143310-2 - Stoliki
39224350-6 - Śmietniczki
45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 629710,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 629710,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 629710,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: COMTV.pl Produkcja TV i Filmowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 243284199
7.3.3) Ulica: Jarzębinowa 8
7.3.4) Miejscowość: Chorzów
7.3.5) Kod pocztowy: 41-506
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
COMTV.pl Produkcja TV i Filmowa Joanna Rutkowska
jakie przetargi wygrała firma
COMTV.pl Produkcja TV i Filmowa Joanna Rutkowska
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 629710,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Usługa zorganizowania turnusu kolonijnego dla dzieci pracowników UMCS w Lublinie nad Morzem Bałtyckim.
- Wykonanie systemu sygnalizacji pożaru na Wydziale Biologii i Biotechnologii UMCS w Lublinie
- Rozbudowa drogi krajowej nr 74 poprzez budowę systemu odwodnienia w m. Sitaniec
- Aktualizacja oraz świadczenie obsługi serwisowej na oprogramowanie Secure Visio
- Dostawa elektrod neutralnych
- Sukcesywne dostawy odzieży ochronnej i roboczej, obuwia oraz rękawic
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace remontowe na oddziale chirurgicznym i urazowo - ortopedycznym oraz modernizacja łazienek dla pacjentek na oddziale położniczym w SPZOZ w Szamotułach.
- Modernizacja budynku ośrodka zdrowia w Grzmiącej oraz zagospodarowanie terenu
- Roboty budowlane polegające na wykonaniu i montażu wolnostojącego tymczasowego zadaszenia dziedzińca - pawilonu strefy biletowej wraz z infrastrukturą techniczną
- Dostawę sprzętu komputerowego
- Dostawa i montaż sprzętu oraz wyposażenia kuchennego do szkoły podstawowej i przedszkola publicznego przy ul. Partyzantów w Ostrowi Mazowieckiej.
- Budowa zielono-niebieskiej infrastruktury na terenie Gminy Czempiń.
więcej: Tabliczki na wiadomości »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.