eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brody › Budowa drogi dojazdowej, parkingu i chodnika wraz z odwodnieniem i oświetleniem przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Brodach oraz przebudowa drogi gminnej nr 000603F relacji Brody - Jeziory Dolne



Ogłoszenie z dnia 2022-08-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa drogi dojazdowej, parkingu i chodnika wraz z odwodnieniem i oświetleniem przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Brodach oraz przebudowa drogi gminnej nr 000603F relacji Brody - Jeziory Dolne

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BRODY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770570

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 2

1.5.2.) Miejscowość: Brody

1.5.3.) Kod pocztowy: 68-343

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@brody.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.brody.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/brody

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa drogi dojazdowej, parkingu i chodnika wraz z odwodnieniem i oświetleniem przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Brodach oraz przebudowa drogi gminnej nr 000603F relacji Brody - Jeziory Dolne

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-48d3af58-db7d-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00328213

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00038202/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa drogi dojazdowej, parkingu i chodnika wraz z odwodnieniem i oświetleniem przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Brodach oraz przebudowa drogi gminnej nr 000603F relacji Brody - Jeziory Dolne

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00194301/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest budowa drogi dojazdowej, parkingu i chodnika wraz z odwodnieniem i oświetleniem przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Brodach oraz przebudowa drogi gminnej nr 000603F relacji Brody - Jeziory Dolne - w formule „zaprojektuj i wybuduj”.
W szczególności:
1) W zakres opracowania wchodzi wykonanie wszystkich niezbędnych prac związanych z prawidłowym funkcjonowaniem drogi wewnętrznej oraz parkingu, chodników i ciągu pieszo – jezdnego przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Brodach, w tym sieci uzbrojenia terenu, tj. odwodnienie i oświetlenie, w odniesieniu do obowiązujących przepisów.
W ramach wykonywania dokumentacji projektowej należy uzyskać w imieniu i na rzecz Zamawiającego wszelkie niezbędne warunki techniczne, opinie, uzgodnienia, zezwolenia i decyzje niezbędne do realizacji całości inwestycji.
Przewiduje się wykonanie następujących robót budowlanych:
- drogi:
• roboty rozbiórkowe i przygotowawcze,
• ewentualną wycinkę drzew i krzewów kolidujących z inwestycją,
• roboty ziemne,
• nowa konstrukcja drogi oraz parkingów, chodników, zjazdu i ciągu pieszo – jezdnego,
• przebudowę istniejącego zjazdu na drogę powiatową,
• roboty wykończeniowe i porządkowe,
- przebudowę kolidujących sieci uzbrojenia terenu,
- odwodnienie drogi,
- oświetlenie drogi,
- stałą i tymczasową organizację ruchu.

Podstawowe parametry projektowanej drogi wewnętrznej:
- kategoria ulicy - Wewnętrzna,
- klasa techniczna - D,
- kategoria ruchu - KR3,
- obciążenie - 115 kN/oś,
- prędkość projektowa - 30 km/h,
- przekrój drogi - 1 x 2,
- szerokość jezdni - 5,0 m,
- szerokość chodnika - 2,0 m,
- nawierzchnia jezdni - bitumiczna
- nawierzchnia chodnika - kostka betonowa (typ "Holand" kolor szary)
Przedmiotowy odcinek drogi wewnętrznej ma długość 132,94 m, na którym przewidziano drogę jednojezdniową, dwukierunkową o szerokości 5,0 m.

2) W zakresie zamówienia wchodzi wykonanie wszystkich niezbędnych prac do zapewnienia prawidłowego funkcjonowania przebudowywanej drogi gminnej nr 000603F relacji Brody - Jeziory Dolne wraz z zapewnieniem odwodnienia oraz budowę oświetlenia drogowego i ewentualną przebudową kolidujących sieci i urządzeń obcych.
Zakres prac:
• przeprowadzenie procedury okazania granic pasa drogowego w obrębie projektowanego zadania wraz z ewentualnym uporządkowaniem stanu prawnego nieruchomości.
• Opracowania dokumentacji projektowej - projektów budowlano-wykonawczych przebudowy drogi nr 000603F Brody – Jeziory Dln. z oświetleniem i ewentualną przebudową kolidujących sieci i urządzeń obcych wszystkich koniecznych branż w formie planów, rysunków oraz innych dokumentów umożliwiających jednoznaczne określenie rodzaju i zakresu robót budowlanych, dokładną lokalizację i uwarunkowania ich wykonania z uwzględnieniem wyników badań geologicznych. Projekt budowlano-wykonawczy musi być przedstawiony do akceptacji przez Zamawiającego.
• Uzyskania wszelkich wymaganych prawem, stosownych do zakresu zadania, decyzji administracyjnych i uzgodnień pozwalających wykonać roboty budowlane.
• Przygotowania odpowiednich dokumentów formalno - prawnych koniecznych dla rozpoczęcia i prowadzenia robót, w oparciu obowiązujące przepisy (m.in. Prawo budowlane -Dz.U.2021 poz.2351 z późn. zm.)
• Opracowania i przedstawienia Zamawiającemu do zatwierdzenia Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) na wszystkie elementy realizowanych robót.
• Opracowania zbiorczego przedmiaru robót stałych.
• Ewentualnej aktualizacji projektu stałej organizacji ruchu.
• Opracowania i uzyskanie zatwierdzenia projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót.
• Zatwierdzenie materiałów przewidzianych do wbudowania.
• Realizacji robót w oparciu o zatwierdzoną przez Zamawiającego dokumentację projektową po wytyczeniu robót przez uprawnionego geodetę Wykonawcy.
• Prowadzenia badań i pomiarów kontrolnych zgodnie z wymogami STWiORB oraz dostarczanie wyników tych badań do akceptacji przez Inspektora nadzoru.
• Prowadzenia dziennika budowy.
Szczegółowy zakres prac i robót został wyszczególniony w załączniku nr 11 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia;
Załączniku nr 10 – Poglądowe Zestawienia kosztów oraz w Załączniku nr 12 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5480000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5569137,42 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5480000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Drogowe BUD-DRÓG Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9252127822

7.3.3) Ulica: Ul. Leśna 9, Podbrzezie Dolne

7.3.4) Miejscowość: Kożuchów

7.3.5) Kod pocztowy: 67-120

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Wykonanie dokumentacji projektowej


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5480000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.