eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kowal › Zagospodarowanie przestrzeni publicznej na terenie gminy Kowal



Ogłoszenie z dnia 2022-08-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zagospodarowanie przestrzeni publicznej na terenie gminy Kowal

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kowal

1.3.) Oddział zamawiającego: GMINA KOWAL

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866867

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piwna 33

1.5.2.) Miejscowość: Kowal

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-820

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 542842252

1.5.8.) Numer faksu: 542842363

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@gmina-kowal.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugkowal.bip.net.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zagospodarowanie przestrzeni publicznej na terenie gminy Kowal

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b322897b-d69c-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00328118

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00075744/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Budowa placów zabaw w m. Grodztwo, Gołaszewo, Nakonowo

1.1.7 Zagospodarowanie Parku w m. Kępka Szlachecka

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00166192/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.03.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 813008,13 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) w zakresie części nr 1 zamówienia - budowa placów zabaw w miejscowościach: Grodztwo, Gołaszewo i Nakonowo, tj.:
a) budowa placu zabaw zlokalizowanego w miejscowości Grodztwo na działce 172/1, obręb 0009 Grodztwo Gmina Kowal; elementy wyposażenia placu: tablica informacyjna- regulamin, ławka bez oparcia – 2 szt., śmietnik- 2 szt., stojak na rowery, karuzela słupowa, zestaw zabawowy z dwiema zjeżdżalniami, huśtawka podwójna (gniazdo bocianie, dwa siedziska mieszane), zjazd linowy, urządzenie fitness – rowerek, jeździec, pylon, urządzenie fitness – biegacz, wioślarz, pylon, altana wolnostojąca prefabrykowana o wymiarach 3x3 m z zamontowanym stołem i dwiema ławkami, kosz do piłki koszykowej;
b) budowa placu zabaw w miejscowości Gołaszewo na działce na 93/13, obręb 0008 Gołaszewo, Gmina Kowal; elementy wyposażenia placu: tablica informacyjna- regulamin, ławka bez oparcia – 2 szt., śmietnik- 2 szt., stojak na rowery, huśtawka podwójna (gniazdo bocianie, dwa siedziska mieszane), urządzenie zabawowe - bujak sprężynowy - 2 szt., jeżyk
i ślimak, urządzenie zabawowe z dwiema zjeżdżalniami, huśtawka przeciw wagowa podwójna, urządzenie fitness – rowerek, jeździec, pylon, urządzenie fitness – biegacz, wioślarz, pylon, lampy solarne, bramka do piłki nożnej, altana wolnostojąca prefabrykowana o wymiarach 3x3 m z zamontowanym stołem i dwiema ławkami, ogrodzenie z siatki na słupkach stalowych z furtką i bramą wjazdowa dwu skrzydłową, piłkochwyt – 2szt. o wymiarach 4x15 m oraz 1 szt. o wymiarach 20x4m, kosz do piłki koszykowej;
c) budowa placu zabaw w miejscowości Naknowo na działce na 212/1, obręb 0011 Nakonowo, Gmina Kowal; elementy wyposażenia placu: tablica informacyjna- regulamin, ławka bez oparcia – 2 szt., śmietnik- 2 szt., stojak na rowery, urządzenia zabawowo-sprawnościowe drabinka ze wspinaczką (należy zastosować powierzchnię bezpieczna gumowych mat przerostowych), ogrodzenie z paneli ogrodzeniowych h-1,5m;

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45212140-9 - Obiekty rekreacyjne

37416000-7 - Sprzęt wypoczynkowy

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

4.5.5.) Wartość części: 243902,44 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zagospodarowanie przestrzeni publicznej w miejscowości Kępka Szlachecka:
Budowa budynku świetlicy wiejskiej wraz z zagospodarowaniem terenu. Budynek parterowy
o konstrukcji modułowej kryty dachem dwuspadowym. Inwestycja obejmuję budowę budynku świetlicy wiejskiej z gotowych elementów (kontenerów), posadowiony na ławach żelbetowych wraz z wykonaniem zewnętrznej instalacji energetycznej od skrzynki przyłączeniowej
do projektowanego budynku, zewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej z odprowadzeniem do szczelnego bezodpływowego zbiornika na nieczystości ciekłe (szambo) o pojemności
do 10,0 m3, oraz przyłączem do sieci wodociągowej, utwardzenie terenu pod dojścia oraz drogi manewrowe i miejsca postojowe, budowę altany drewnianej o wymiarach 4,5x3 m (altana prefabrykowana) ogrodzenie ażurowe o wysokości 1,5 m wraz z furtką wejściową.
W ramach inwestycji przewiduję się prace oczyszczające staw wodny. Zakres prac przewidzianych do wykonania polegać będzie min. na wykonaniu robót w istniejącym zbiorniku wodnym (stawie) poprzez odtworzenie jego funkcji do stanu pierwotnego. Roboty polegać będą na oczyszczeniu czaszy z namułu i remoncie skarp, czym zostanie przywrócona jego funkcja. Wykonane prace nie zmienią funkcji zbiornika wodnego (stawu), pozostanie on nadal urządzeniem wodnym mającym na celu min. utrzymanie retencji wody. W ramach prac oczyszczających przewiduję się oczyszczenie dna stawu z namułu, gałęzi, głębokość maksymalna stawu 3,0 m.
- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, dalej jako OPZ, zawiera dokumentacja projektowa (stanowiąca załącznik nr 1a dla części nr 2 zamówienia).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45212140-9 - Obiekty rekreacyjne

37416000-7 - Sprzęt wypoczynkowy

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

4.5.5.) Wartość części: 569105,69 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 385777,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 385777,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 385777,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MAGIC GARDEN Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5851468361

7.3.3) Ulica: Dworcowa52-54

7.3.4) Miejscowość: Inowrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 88-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 385777,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 725539,85 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 725539,85 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 725539,85 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Remontowo - Budowlany Jan i Cezary Błaszczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8882343969

7.3.3) Ulica: Planty 61

7.3.4) Miejscowość: Włocławek

7.3.5) Kod pocztowy: 87-800

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 725539,85 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.