eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Aleksandrów Łódzki › Sukcesywna dostawa materiałów biurowych oraz druków akcydensowych na potrzeby Urzędu Miejskiego w Aleksandrowie Łódzkim w 2022 r.



Ogłoszenie z dnia 2021-12-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Sukcesywna dostawa materiałów biurowych oraz druków akcydensowych
na potrzeby Urzędu Miejskiego w Aleksandrowie Łódzkim w 2022 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Aleksandrów Łódzki

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057738

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Plac Tadeusza Kościuszki 2

1.4.2.) Miejscowość: Aleksandrów Łódzki

1.4.3.) Kod pocztowy: 95-070

1.4.4.) Województwo: łódzkie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.4.7.) Numer telefonu: 42 2700300

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@aleksandrow-lodzki.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.aleksandrow-lodzki.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00328040

2.2.) Data ogłoszenia: 2021-12-22

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu,

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00312272/02

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 02

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 1)

Przed zmianą:
1) Sukcesywna dostawa materiałów biurowych na potrzeby Urzędu Miejskiego w Aleksandrowie Łódzkim w 2022 r.
2) Szczegółowy wykaz wraz z opisem i szacunkową ilością artykułów biurowych określony został
w Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ
Zamawiający zastrzega sobie prawo zrealizowania zamówienia w ilości mniejszej niż określona w załącznikach nr 7 i 8 do SWZ oraz do zmiany ilości zamawianych artykułów biurowych i druków akcydensowych w poszczególnych pozycjach w zależności od faktycznych potrzeb Zamawiającego i przy zachowaniu cen jednostkowych podanych w ofercie. Zamawiający oświadcza, że minimalna wartość zamówienia, jakie zostanie zrealizowane w okresie obowiązywania umowy (łączna wartość kolejnych dostaw), będzie nie mniejsza niż 50 % maksymalnego wynagrodzenia brutto o którym mowa w § 3 ust. 4 umowy.

Po zmianie:
1) Sukcesywna dostawa materiałów biurowych na potrzeby Urzędu Miejskiego w Aleksandrowie Łódzkim w 2022 r.
2) Szczegółowy wykaz wraz z opisem i szacunkową ilością artykułów biurowych określony został
w Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ
Zamawiający zastrzega sobie prawo zrealizowania zamówienia w ilości mniejszej niż określona w załącznikach nr 7 i 8 do SWZ oraz do zmiany ilości zamawianych artykułów biurowych i druków akcydensowych w poszczególnych pozycjach w zależności od faktycznych potrzeb Zamawiającego i przy zachowaniu cen jednostkowych podanych w ofercie. Zamawiający oświadcza, że minimalna wartość zamówienia, jakie zostanie zrealizowane w okresie obowiązywania umowy (łączna wartość kolejnych dostaw), będzie nie mniejsza niż 20 % maksymalnego wynagrodzenia brutto o którym mowa w § 3 ust. 4 umowy.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 2)

Przed zmianą:
1) Przedmiotem zamówienia są: Sukcesywne dostawy druków akcydensowych na potrzeby Urzędu Miejskiego w Aleksandrowie Łódzkim w 2022 r.
2) Szczegółowy wykaz wraz z opisem i szacunkową ilością druków akcydensowych określony został w Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 8 do SWZ.
Zamawiający zastrzega sobie prawo zrealizowania zamówienia w ilości mniejszej niż określona w załącznikach nr 7 i 8 do SWZ oraz do zmiany ilości zamawianych artykułów biurowych i druków akcydensowych w poszczególnych pozycjach w zależności od faktycznych potrzeb Zamawiającego i przy zachowaniu cen jednostkowych podanych w ofercie. Zamawiający oświadcza, że minimalna wartość zamówienia, jakie zostanie zrealizowane w okresie obowiązywania umowy (łączna wartość kolejnych dostaw), będzie nie mniejsza niż 50 % maksymalnego wynagrodzenia brutto o którym mowa w § 3 ust. 4 umowy.

Po zmianie:
1) Przedmiotem zamówienia są: Sukcesywne dostawy druków akcydensowych na potrzeby Urzędu Miejskiego w Aleksandrowie Łódzkim w 2022 r.
2) Szczegółowy wykaz wraz z opisem i szacunkową ilością druków akcydensowych określony został w Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 8 do SWZ.
Zamawiający zastrzega sobie prawo zrealizowania zamówienia w ilości mniejszej niż określona w załącznikach nr 7 i 8 do SWZ oraz do zmiany ilości zamawianych artykułów biurowych i druków akcydensowych w poszczególnych pozycjach w zależności od faktycznych potrzeb Zamawiającego i przy zachowaniu cen jednostkowych podanych w ofercie. Zamawiający oświadcza, że minimalna wartość zamówienia, jakie zostanie zrealizowane w okresie obowiązywania umowy (łączna wartość kolejnych dostaw), będzie nie mniejsza niż 20 % maksymalnego wynagrodzenia brutto o którym mowa w § 3 ust. 4 umowy.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

9.1. Informacje dodatkowe

Przed zmianą:
Zmiana załącznika nr 7 do SWZ w poz. 96 i 160

Po zmianie:
Zmiana załącznika nr 7 do SWZ w poz. 96 i 160 zmiana par. 1 ust. 6 wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ ( dla części 1. zamówienia oraz zmiana par. 1 ust. 5 wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ (dla części 2. zamówienia)

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2021-12-27 11:00

Po zmianie:
2021-12-29 11:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2021-12-27 11:30

Po zmianie:
2021-12-29 11:30

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2022-01-25

Po zmianie:
2022-01-27

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.