Ogłoszenie z dnia 2021-12-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00312272/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-13
- 2021/BZP 00323176/01 - Modyfikacja z dnia 2021-12-20
- 2022/BZP 00006679/01 - Wynik z dnia 2022-01-05
- 2022/BZP 00043615/01 - Wynik z dnia 2022-02-01
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Sukcesywna dostawa materiałów biurowych oraz druków akcydensowych
na potrzeby Urzędu Miejskiego w Aleksandrowie Łódzkim w 2022 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Aleksandrów Łódzki
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057738
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Plac Tadeusza Kościuszki 2
1.4.2.) Miejscowość: Aleksandrów Łódzki
1.4.3.) Kod pocztowy: 95-070
1.4.4.) Województwo: łódzkie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.4.7.) Numer telefonu: 42 2700300
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@aleksandrow-lodzki.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.aleksandrow-lodzki.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00328040
2.2.) Data ogłoszenia: 2021-12-22
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu,3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00312272/02
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 02
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 1) Przed zmianą:
1) Sukcesywna dostawa materiałów biurowych na potrzeby Urzędu Miejskiego w Aleksandrowie Łódzkim w 2022 r.
2) Szczegółowy wykaz wraz z opisem i szacunkową ilością artykułów biurowych określony został
w Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ
Zamawiający zastrzega sobie prawo zrealizowania zamówienia w ilości mniejszej niż określona w załącznikach nr 7 i 8 do SWZ oraz do zmiany ilości zamawianych artykułów biurowych i druków akcydensowych w poszczególnych pozycjach w zależności od faktycznych potrzeb Zamawiającego i przy zachowaniu cen jednostkowych podanych w ofercie. Zamawiający oświadcza, że minimalna wartość zamówienia, jakie zostanie zrealizowane w okresie obowiązywania umowy (łączna wartość kolejnych dostaw), będzie nie mniejsza niż 50 % maksymalnego wynagrodzenia brutto o którym mowa w § 3 ust. 4 umowy.
Po zmianie:
1) Sukcesywna dostawa materiałów biurowych na potrzeby Urzędu Miejskiego w Aleksandrowie Łódzkim w 2022 r.
2) Szczegółowy wykaz wraz z opisem i szacunkową ilością artykułów biurowych określony został
w Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ
Zamawiający zastrzega sobie prawo zrealizowania zamówienia w ilości mniejszej niż określona w załącznikach nr 7 i 8 do SWZ oraz do zmiany ilości zamawianych artykułów biurowych i druków akcydensowych w poszczególnych pozycjach w zależności od faktycznych potrzeb Zamawiającego i przy zachowaniu cen jednostkowych podanych w ofercie. Zamawiający oświadcza, że minimalna wartość zamówienia, jakie zostanie zrealizowane w okresie obowiązywania umowy (łączna wartość kolejnych dostaw), będzie nie mniejsza niż 20 % maksymalnego wynagrodzenia brutto o którym mowa w § 3 ust. 4 umowy.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 2) Przed zmianą:
1) Przedmiotem zamówienia są: Sukcesywne dostawy druków akcydensowych na potrzeby Urzędu Miejskiego w Aleksandrowie Łódzkim w 2022 r.
2) Szczegółowy wykaz wraz z opisem i szacunkową ilością druków akcydensowych określony został w Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 8 do SWZ.
Zamawiający zastrzega sobie prawo zrealizowania zamówienia w ilości mniejszej niż określona w załącznikach nr 7 i 8 do SWZ oraz do zmiany ilości zamawianych artykułów biurowych i druków akcydensowych w poszczególnych pozycjach w zależności od faktycznych potrzeb Zamawiającego i przy zachowaniu cen jednostkowych podanych w ofercie. Zamawiający oświadcza, że minimalna wartość zamówienia, jakie zostanie zrealizowane w okresie obowiązywania umowy (łączna wartość kolejnych dostaw), będzie nie mniejsza niż 50 % maksymalnego wynagrodzenia brutto o którym mowa w § 3 ust. 4 umowy.
Po zmianie:
1) Przedmiotem zamówienia są: Sukcesywne dostawy druków akcydensowych na potrzeby Urzędu Miejskiego w Aleksandrowie Łódzkim w 2022 r.
2) Szczegółowy wykaz wraz z opisem i szacunkową ilością druków akcydensowych określony został w Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 8 do SWZ.
Zamawiający zastrzega sobie prawo zrealizowania zamówienia w ilości mniejszej niż określona w załącznikach nr 7 i 8 do SWZ oraz do zmiany ilości zamawianych artykułów biurowych i druków akcydensowych w poszczególnych pozycjach w zależności od faktycznych potrzeb Zamawiającego i przy zachowaniu cen jednostkowych podanych w ofercie. Zamawiający oświadcza, że minimalna wartość zamówienia, jakie zostanie zrealizowane w okresie obowiązywania umowy (łączna wartość kolejnych dostaw), będzie nie mniejsza niż 20 % maksymalnego wynagrodzenia brutto o którym mowa w § 3 ust. 4 umowy.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
Zmiana załącznika nr 7 do SWZ w poz. 96 i 160
Po zmianie:
Zmiana załącznika nr 7 do SWZ w poz. 96 i 160 zmiana par. 1 ust. 6 wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ ( dla części 1. zamówienia oraz zmiana par. 1 ust. 5 wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ (dla części 2. zamówienia)
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2021-12-27 11:00
Po zmianie:
2021-12-29 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2021-12-27 11:30
Po zmianie:
2021-12-29 11:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2022-01-25
Po zmianie:
2022-01-27
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa pomocy dydaktycznych, materiałów edukacyjnych, plastycznych i biurowych, wyposażenie Sali SI w ramach projektu "Lepsza edukacja w Gminie Jastków"
- Dostawa artykułów papierniczych dla ZZOZ w Wadowicach
- Dostawę materiałów biurowych dla Szpitala Specjalistycznego w Prabutach Sp. z o. o.
- Dostawa wyposażenia do placówki opiekuńczej dla dzieci do 3 roku życia
- Dostawa pierwszego wyposażenia Domu Pomocy Społecznej w Opolu (...) - wyposażenie kuchni, wyposażenie medyczne i rehabilitacyjne, wyposażenie do sprzątania, warsztatu i ogrodu, wyposażenie biurowe
- Dostawa papieru ksero do drukarek i kserokopiarek oraz materiałów biurowych na alta 2024-2026 roku.
więcej: Druki i produkty podobne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.