eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów Wielkopolski › Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania w budynkach przy ul. Lipowej 25,26,27 w Gorzowie Wlkp.



Ogłoszenie z dnia 2023-07-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania w budynkach przy ul. Lipowej 25,26,27 w Gorzowie Wlkp.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W GORZOWIE WLKP.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003161962

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wełniany Rynek 3

1.5.2.) Miejscowość: Gorzów Wielkopolski

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-400

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.7.) Numer telefonu: 695741735

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zgm.gorzow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgm.gorzow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/780447

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania w budynkach przy ul. Lipowej 25,26,27 w Gorzowie Wlkp.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-513bb215-0f49-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00327784

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00104256/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.20 Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania w budynkach przy ul. Lipowej 25,26,27 w Gorzowie Wlkp.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00266966

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: TZP-002/35/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 806861,33 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji centralnego ogrzewania w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych przy ul. Lipowej 25,26,27 w Gorzowie Wlkp. obręb Zamoście działka nr 1238/1, 1238/2, zgodnie z zakresem prac opisanym w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 7 do swz.
W ramach realizacji przedmiotu zamówienia wykonawca wykona w szczególności:
1) Roboty demontażowe:
• demontaż istniejących instalacji centralnego ogrzewania wraz z grzejnikami w lokalach mieszkalnych
• demontaż części instalacji w kotłowniach
2) Instalacja centralnego ogrzewania zewnętrzna:
• rozebranie i odtworzenie chodników przed wejściem do lokali,
• roboty ziemne - wykonanie wykopów przy budynkach,
• montaż rur preizolowanych
3) Instalacja centralnego ogrzewania:
• roboty remontowo-budowlane związane z montażem instalacji c.o. (przebicia, wstawienie tulei ochronnych, zamurowania przegród budowlanych)
• montaż instalacji z rur stalowych łączonych mechanicznie (technologia zaprasowania)
• montaż armatury (zawory, ciepłomierze, zawory grzejnikowe na zasilaniu i powrocie, odpowietrzniki, zawory odcinające)
• montaż odbiorników ciepła (grzejniki stalowe blaszane oraz grzejniki łazienkowe),
• płukanie instalacji c.o. (wraz z płukaniem istniejących instalacji c.o. w lokalach mieszkalnych i usługowym)
• wykonanie prób szczelności i regulacja pracy całego układu instalacji c.o.,
• izolacja przewodów instalacji c.o. na zewnątrz budynków,
• wykonanie aktywacji układu pomiarowego wraz z opracowaniem protokołu z potwierdzeniem przez dostawcę prawidłowości montażu i działania poszczególnych urządzeń zliczających zużycie
4) Prace towarzyszące:
• utrzymanie w czystości i porządku stanowiska roboczego,
• wykonanie czynności związanych z likwidacją stanowiska roboczego,
• wykonanie niezbędnych zabezpieczeń bhp na stanowiskach roboczych oraz wywieszenie znaków informacyjno – ostrzegawczych,
• zabezpieczenie przed zabrudzeniem lub zniszczeniem mienia stanowiącego własność mieszkańców,
• zabezpieczenie przed zabrudzeniem lub zniszczeniem, nieremontowanych lub niewymienianych elementów budynku,
• wywóz na składowisko i zapewnienie utylizacji gruzu powstałego na skutek prowadzonych robót
5) Prace budowlane związane z wykonaniem instalacji w budynku:
• zamurowanie, otynkowanie i wymalowanie przebić przez ściany
• zamurowanie i odtworzenie do stanu pierwotnego przebić przez stropy
• otynkowanie, wymalowanie i odtworzenie do stanu pierwotnego uszkodzeń powstałych w wyniku montażu, spawania, wiercenia pod uchwyty i wszelkich innych prac związanych z wykonaniem instalacji centralnego ogrzewania, instalacji elektrycznej.
2. Zamawiający wymaga zaangażowania osoby posiadającej uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi określone przepisami Prawa budowlanego w specjalności instalacyjnej bez ograniczeń lub w ograniczonym zakresie w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, zatem koszt związany z zaangażowaniem Kierownika Budowy musi być uwzględniony w cenie oferty.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 861845,59 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 861845,59 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 861845,59 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Instalhouse SP. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5993109531

7.3.3) Ulica: Koniawska

7.3.4) Miejscowość: Gorzów Wlkp.

7.3.5) Kod pocztowy: 66-400

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 861845,59 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-09-15

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.