eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jaraczewo › Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych fizjoterapii w miejscu zamieszkania dla mieszkańców Gminy Szydłowo



Ogłoszenie z dnia 2024-05-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych fizjoterapii w miejscu zamieszkania dla mieszkańców Gminy Szydłowo

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W SZYDŁOWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 004611440

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jaraczewo 2A

1.5.2.) Miejscowość: Jaraczewo

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-930

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.7.) Numer telefonu: +48672115512

1.5.8.) Numer faksu: +48672115512

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gopsszydlowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gopsszydlowo.naszops.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5c358cf9-f2c0-11ee-b016-82aaee56c84c

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych fizjoterapii w miejscu zamieszkania dla mieszkańców Gminy Szydłowo

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5c358cf9-f2c0-11ee-b016-82aaee56c84c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00327773

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Rozwój Wielkopolskiej Sieci Centrów Usług Społecznych” współfinasowanych przez Unie Europejską ze środków Fundusze Europejskie dla Wielkopolski 2021 – 2027. Działanie FEWP.06.13 Usługi społeczne i zdrowotne

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00272195

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: CUS.4.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych fizjoterapii w miejscu zamieszkania dla mieszkańców Gminy Szydłowo w ramach projektu pn. Rozwój Wielkopolskiej Sieci Centrów Usług Społecznych” współfinasowanych przez Unie Europejską ze środków Fundusze Europejskie dla Wielkopolski 2021 – 2027. Działanie FEWP.06.13 Usługi społeczne i zdrowotne
2. Powyższa usługa polegać będzie w szczególności na:
• opracowaniu planu rehabilitacji klienta,
• diagnostyce funkcjonalnej klienta,
• planowaniu i prowadzeniu fizykoterapii,
• planowaniu i prowadzeniu kinezyterapii,
• kwalifikowaniu, planowaniu i prowadzeniu masażu,
• rehabilitacji różnorodnych schorzeń, np. zespołów bólowych obręczy barkowej czy odcinka szyjnego kręgosłupa, stanach przeciążeniowych mięśni kończyn dolnych,
• masażu w stanach napięć ramion i karku, stanach zapalnych ścięgien,
• dobieraniu do potrzeb klienta wyrobów medycznych,
• nauczaniu klientów posługiwania się wyrobami medycznymi,
• nauczaniu klientów mechanizmów kompensacyjnych i adaptacji do zmienionego potencjału funkcji ciała i aktywności.
3. Usługi świadczone będą w miejscu zamieszkania uczestnika na terenie Gminy Szydłowo.
4. Planowana ilość usług w okresie ich świadczenia wynosi 972 godzin, tj. średnio 36 godzin miesięcznie.
5. Usługi będą odbywały się 5 dni w tygodniu, w godzinach 08:00 (najwcześniejsza godzina rozpoczęcia usługi) – 18:00 (najpóźniejsza godzina zakończenia usługi).
6. Czas trwania usługi wynosi 60 minut bez wliczania czasu dojazdu do miejsca zamieszkania klienta.
7. Warunkiem określenia planu rehabilitacji uczestnika przez fizjoterapeutę będzie zaświadczenie lekarskie o wymaganej rehabilitacji domowej.
8. Wykonawca będzie świadczył usługi na podstawie indywidualnych zleceń na wykonanie usługi, przekazanych przez Zamawiającego, precyzujących termin rozpoczęcia i zakończenia oraz wymiar godzin.
9. Wykonawca musi zapewnić we własnym zakresie niezbędny do prawidłowego świadczenia usługi sprzęt typu: stół do masażu, przyrządy do ćwiczeń oraz inne niezbędne sprzęty.
10. Realizacja usługi wymaga bezwzględnego przestrzegania wytycznych sanitarno-epidemiologicznych zarówno przez odbiorców usługi jak i Wykonawcę.
11. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia Kart Pracy według wzoru przekazanego przez Zamawiającego, które będą stanowić załącznik do faktury/rachunku.
12. Realizacja usługi powinna nastąpić w ciągu 7 dni od daty złożenia pisemnego zlecenia przez Zamawiającego.
13. Wykonawca zobowiązany będzie do stałej współpracy i konsultacji z Zamawiającym na każdym etapie realizacji przedmiotowego zamówienia.
14. Zamawiający zastrzega sobie prawo kontrolowania realizacji przedmiotu zamówienia na każdym etapie prac.
15. Rozliczenia między Zamawiającym i Wykonawcą prowadzone będą w złotych polskich.
16. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
17. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
18. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki dotyczące wykonywania zamówienia zostały określone w załączniku nr 2 do SWZ (projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego).
19. Zamawiający wskazuje, iż nie dokonano podziału zamówienia na części z powodu braku możliwości koordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia, co mogłoby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia. Niedokonanie podziału zamówienia na części, z uwagi na jego niewielki zakres i rozmiar, nie utrudni konkurencji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85142100-7 - Usługi fizjoterapii

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 174960 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 184680 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 174960 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bartmed Gabinet Fizjoterapii i Masażu Bartłomiej Nowak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7642575384

7.3.3) Ulica: Stary Rynek 11/4

7.3.4) Miejscowość: Ujście

7.3.5) Kod pocztowy: 64-850

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 184680 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-06-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.