eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Bieżąca konserwacja i usuwanie awarii instalacji elektrycznych w obiektach i na terenach Rzeszowskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A.



Ogłoszenie z dnia 2021-12-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Bieżąca konserwacja i usuwanie awarii instalacji elektrycznych w obiektach i na terenach Rzeszowskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego Spółka Akcyjna

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690260330

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Szopena 51

1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 35-959

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: 17 8676240

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@rarr.rzeszow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://rarr.rzeszow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/rarr_rzeszow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


spółka prawa handlowego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Bieżąca konserwacja i usuwanie awarii instalacji elektrycznych w obiektach i na terenach Rzeszowskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-777b4357-2fdc-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00327666

2.6.) Wersja ogłoszenia: 02

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00237143/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BS.2611.25.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 244800,00 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 100834,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa o nazwie „Bieżąca konserwacja i usuwanie awarii instalacji elektrycznych w obiektach i na terenach Rzeszowskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A.”.

2. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi całodobowego pogotowania technicznego celem utrzymania instalacji elektrycznych i odgromowych w należytym stanie pełnej sprawności techniczno-eksploatacyjnej w obiektach i terenach Rzeszowskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A. wraz z wykonaniem 5-letniego przeglądu instalacji elektrycznych dla budynku Inkubatora Technologicznego.

3. Przedmiot zamówienia obejmuje swym zakresem:
I. Obsługa instalacji elektrycznych i odgromowych, na którą składają się:
1) bieżącą konserwację instalacji elektrycznych i odgromowych, celem utrzymania ich stałej i prawidłowej pracy;
2) dokonywanie przeglądów instalacji oświetlenia awaryjnego oraz przeciwpożarowych wyłączników prądu;
3) dokonywanie bieżącej wymiany materiałów eksploatacyjnych, w tym w szczególności: zużytych żarówek, świetlówek itp. źródeł światła oświetlenia wewnętrznego i zewnętrznego, bezpieczników, starterów, baterii, akumulatorków, gniazdek, wyłączników, styczników, przekaźników;
4) dokonywanie bieżących napraw i usuwania awarii instalacji elektrycznych i odgromowych, oświetlenia awaryjnego oraz przeciwpożarowych wyłączników prądu.
Usługi składające się na przedmiot zamówienia, wykonywane będą w obiektach i na terenach niżej wskazanych:
1) Inkubator Technologiczny PPN-T Aeropolis – pod adr.: Jasionka 954, 36-002 Jasionka,
2) Hala nr 1 - pod adr.: Jasionka 954A, 36-002 Jasionka,
3) Hala nr 2 - pod adr.: Jasionka 954B, 36-002 Jasionka,
4) Hala nr 4 - pod adr.: Jasionka 954E, 36-002 Jasionka,
5) Kamienica pod adr.: ul. Rynek 5, 35-064 Rzeszów,
6) Siedziba RARR S.A.: pod adr.: ul. Szopena 51, 35-959 Rzeszów
7) Laboratorium Biotechnologii UR - pod adr.: ul. Ćwiklińskiej 2E, 35-601 Rzeszów,
8) Laboratorium Badawcze PRZ - pod adr.: ul. Poznańska 2D, 35-084 Rzeszów,
9) Preinkubator Akademicki - pod adr.: ul. Poznańska 2c, 35-084 Rzeszów.
II. Przegląd elektryczny 5-letni
Wykonanie dla budynku Inkubatora Technologicznego PPN-T Aeropolis (pod adr.: Jasionka 954, 36-002 Jasionka) okresowego przeglądu elektrycznego 5-letniego wraz z badaniem instalacji odgromowej (na podstawie art. 62 ust.1 pkt. 2 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2020 r. poz 1333, z późn. zm.).
Wykonawca w ramach zadania przeprowadzi niezbędne próby i testy oraz dokona oględzin przewodów, instalacji elektrycznych, układów, rozdzielnic itd. Wykonawca między innymi wykona badanie instalacji odgromowej.
4. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia określa:
- Załącznik nr 1 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia,
- Załącznik nr 2 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści umowy.
- Załącznik nr 3 – Formularz kalkulacji cenowej naprawy

5. Informacja o obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych zadań - art. 112 Pzp.
Nie dotyczy. Zamawiający nie dokonuje takiego zastrzeżenia.

6. Informacje o wymaganiach dotyczących zatrudniania przez wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie stosunku pracy - art. 95 Pzp:
Zamawiający nie ma szczególnych wymagań w tym zakresie.
Zamawiający nie określa wymagań związanych z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób, o których mowa w art. 95 ust. 1 Pzp.
Zamawiający nie określa dodatkowych wymagań związanych z zatrudnianiem osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 Pzp.

7. Informacja o wymaganiach obejmujących aspekty gospodarcze, środowiskowe, społeczne, związane z innowacyjnością, zatrudnieniem lub zachowaniem poufności informacji - art. 96 Pzp:
Zamawiający nie ma szczególnych wymagań w tym zakresie.

8. Uwzględnienie w opisie przedmiotu zamówienia dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników] art. 100 Pzp:
Zamawiający nie ma szczególnych wymagań w tym zakresie.

9. Zamawiający nie dzieli zamówienia na części. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50711000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji

71356100-9 - Usługi kontroli technicznej

75251110-4 - Usługi ochrony przeciwpożarowej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 99900,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 99900,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 99900,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Krzysztofem Marczydło prowadzącym działalność gospodarczą pod nazwą: MAR-RES Krzysztof Marczydło

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8132055083

7.3.3) Ulica: Rudna Mała 166B

7.3.4) Miejscowość: Rudna Mała

7.3.5) Kod pocztowy: 36-054

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 99900,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.