eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Sukcesywna dostawa kruszywa łamanego na drogi gruntowe Powiatowej Służby Drogowej w Olsztynie- cz.II, z podziałem na zadania.



Ogłoszenie z dnia 2023-07-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa kruszywa łamanego na drogi gruntowe Powiatowej Służby Drogowej w Olsztynie- cz.II, z podziałem na zadania.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWA SŁUŻBA DROGOWA W OLSZTYNIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510866733

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Cementowa 3

1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 10-429

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.7.) Numer telefonu: 89 535 66 30

1.5.8.) Numer faksu: 89 535 66 40

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: psd@powiat-olsztynski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.psd.olsztyn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

ttps://platformazakupowa.pl/transakcja/783131

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


działalność wspomagająca transport lądowy, pozostała

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa kruszywa łamanego na drogi gruntowe Powiatowej Służby Drogowej w Olsztynie- cz.II, z podziałem na zadania.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7a6e5165-101d-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00327401

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00077003/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.7 dostawa kruszyw do remontów dróg o nawierzchni innej niż bitumiczna- ZADANIE 2

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00270434

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.262.22.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 284870,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa kruszywa łamanego frakcji 0-31,5 mm (C50/10) oraz kruszywa łamanego frakcji 0-63mm (C50/30) o ciągłym uziarnieniu, z przeznaczeniem do bieżącego utrzymania powiatowych dróg gruntowych, będących w Zarządzaniu Powiatowej Służby Drogowej w Olsztynie, z podziałem na 3 zadania:
1.1. ZADANIE NR 1- Dostawa kruszyw na teren działania Obwodu Drogowego w Olsztynku.
a) kruszywa łamanego frakcji 0-31,5mm (C 50/10), w łącznej ilości do 200 Mg;
b) kruszywa łamanego frakcji 0-63mm (C50/30), w łącznej ilości do 100 Mg.
1.1.1 Kruszywa dostarczane będą każdorazowo na pisemne zgłoszenie Zamawiającego. Wykonawca dostarczy zamówioną partię kruszyw w terminie przez siebie wskazanym w ofercie, nie dłuższym jednak niż 3 dni, licząc od dnia zgłoszenia zapotrzebowania.
1.1.2. Zamawiający w pisemnym zgłoszeniu, o którym mowa w pkt 1.1.1, każdorazowo określi: ilość i rodzaj kruszyw, jakie należy dostarczyć na drogi powiatowe Nr: 1230N, 1429N, 1431N, 1526N, 1372N, 1443N.
1.1.3. Koszt transportu kruszyw, o których mowa w ust 1.1. i ich rozładunek w miejscu, o którym mowa w ust 1.1.2 leży po stronie Wykonawcy.
1.1.4. Kruszywa, o których mowa w ust 1.1. muszą spełniać wymagania norm: PN-EN 13043-2004 oraz norm PN-EN 13242+A1:2010, lub równoważne oraz posiadać odpowiednie certyfikaty lub świadectwa potwierdzające spełnienie tych norm.
Wykonawca przy każdej dostawie jest zobowiązany do złożenia odpowiednich dokumentów, potwierdzających, że dostarczone kruszywa spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 14212200-2 - Kruszywo

4.5.5.) Wartość części: 23020,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa kruszywa łamanego frakcji 0-31,5 mm (C50/10) oraz kruszywa łamanego frakcji 0-63mm (C50/30) o ciągłym uziarnieniu, z przeznaczeniem do bieżącego utrzymania powiatowych dróg gruntowych, będących w Zarządzaniu Powiatowej Służby Drogowej w Olsztynie, z podziałem na 3 zadania:
1.2. ZADANIE NR 2- Dostawa kruszyw na teren działania Obwodu Drogowego w Barczewie.
Przedmiotem zamówienia, objętego Zadaniem Nr 2 są sukcesywne dostawy:
a) kruszywa łamanego frakcji 0-31,5mm (C50/10), w łącznej ilości do 500 Mg;
b) kruszywa łamanego frakcji 0-63 mm(C50/30), w łącznej ilości do 200 Mg.
1.2.1 Kruszywa dostarczane będą każdorazowo na pisemne zgłoszenie Zamawiającego. Wykonawca dostarczy zamówioną partię kruszyw w terminie przez siebie wskazanym w ofercie, nie dłuższym jednak niż 3 dni, licząc od dnia zgłoszenia zapotrzebowania.
1.2.2. Zamawiający w pisemnym zgłoszeniu, o którym mowa w pkt 1.2.1., każdorazowo określi: ilość i rodzaj kruszyw, jakie należy dostarczyć na drogi powiatowe Nr: 1438N, 1440N, 1444N, 1465N, 1479N.
1.2.3.Koszt transportu kruszyw, o których mowa w ust 1.2. i ich rozładunek w miejscu, o którym mowa w ust 1.2.2. leży po stronie Wykonawcy.
1.2.4. Kruszywa, o których mowa w ust 1.2. muszą spełniać wymagania norm: PN-EN 13043-2004 oraz normy PN-EN 13242+A1:2010, lub równoważne oraz posiadać odpowiednie certyfikaty lub świadectwa potwierdzające spełnienie tych norm.
Wykonawca przy każdej dostawie jest zobowiązany do złożenia odpowiednich dokumentów, potwierdzających, że dostarczone kruszywa spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 14212200-2 - Kruszywo

4.5.5.) Wartość części: 45030,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa kruszywa łamanego frakcji 0-31,5 mm (C50/10) oraz kruszywa łamanego frakcji 0-63mm (C50/30) o ciągłym uziarnieniu, z przeznaczeniem do bieżącego utrzymania powiatowych dróg gruntowych, będących w Zarządzaniu Powiatowej Służby Drogowej w Olsztynie, z podziałem na 3 zadania:
1.3. ZADANIE NR 3- Dostawa kruszyw na teren działania Obwodu Drogowego w Dobrym Mieście.
Przedmiotem zamówienia, objętego zadaniem Nr 3 są sukcesywne dostawy:
a) kruszywa łamanego frakcji 0-31,5mm(C50/10), w łącznej ilości do 2800 Mg;
b) kruszywa łamanego frakcji 0-63mm (C50/30), w łącznej ilości do 200 Mg.
1.3.1 Kruszywa dostarczane będą każdorazowo na pisemne zgłoszenie Zamawiającego. Wykonawca dostarczy zamówioną partię kruszyw w terminie przez siebie wskazanym w ofercie, nie dłuższym jednak niż 3 dni, licząc od dnia zgłoszenia zapotrzebowania.
1.3.2. Zamawiający w pisemnym zgłoszeniu, o którym mowa w pkt 1.3.1., każdorazowo określi: ilość i rodzaj kruszyw, jakie należy dostarczyć na drogi powiatowe Nr 1401N, 1411N, 1959N, 1368N, 1428N, 1447N, 1409N, 1417N, 1364N, 1501N, 1421N, 1405N, 1358N, 1364N, 1412N, 1451N, 1438N.
1.3.3. Koszt transportu kruszyw, o których mowa w ust 1.3. i ich rozładunek w miejscu, o którym mowa w ust 1.3.2 leży po stronie Wykonawcy.
1.3.4.Kruszywa, o których mowa w ust 1.3. muszą spełniać wymagania norm: PN-EN 13043-2004 oraz norm PN-EN 13242+A1:2010, lub równoważne oraz posiadać odpowiednie certyfikaty lub świadectwa potwierdzające spełnienie tych norm.
Wykonawca przy każdej dostawie jest zobowiązany do złożenia odpowiednich dokumentów, potwierdzających, że dostarczone kruszywa spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
1.4. Jednorazowe zamówienie kruszyw wynosić będzie minimum 15 Mg i nie więcej niż 200 Mg.

4.5.3.) Główny kod CPV: 14212200-2 - Kruszywo

4.5.5.) Wartość części: 216820,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27933,30 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35055,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27933,30 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "SONTRANS" Transport CiężarowySontowska Katarzyna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7391980198

7.3.3) Ulica: Sętal 66

7.3.4) Miejscowość: Dywity

7.3.5) Kod pocztowy: 11-001

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27933,30 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 54501,30 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 72939,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 54501,30 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "SONTRANS" Transport Ciężarowy Sontowska Katarzyna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7391980198

7.3.3) Ulica: Sętal 66

7.3.4) Miejscowość: Sywity

7.3.5) Kod pocztowy: 11-001

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 54501,30 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 239776,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 308730,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 239776,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 'SONTRANS" Transport Ciężarowy Sontowska Katarzyna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7391980198

7.3.3) Ulica: Sętal 66

7.3.4) Miejscowość: Dywity

7.3.5) Kod pocztowy: 11-001

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 239776,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.