eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa Sucha › Wymiana opraw oświetlenia ulicznego na energooszczędne



Ogłoszenie z dnia 2022-08-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana opraw oświetlenia ulicznego na energooszczędne

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Nowa Sucha

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750148377

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Nowa Sucha

1.5.2.) Miejscowość: Nowa Sucha

1.5.3.) Kod pocztowy: 96-513

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL926 - Żyrardowski

1.5.7.) Numer telefonu: 468612051

1.5.8.) Numer faksu: 468612051 w.18

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@nowasucha.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: nowasucha.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wymiana opraw oświetlenia ulicznego na energooszczędne

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a3b13966-f90b-11ec-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00327291

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00001116/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.10 Wymiana opraw oświetlenia ulicznego na energooszczędne

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00233963/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP:271.9.1.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem inwestycji jest wymiana oświetlenia ulicznego na energooszczędne typu LED na terenie Gminy Nowa Sucha.
Zakres robót przewidzianych do realizacji obejmuje:
- demontaż i utylizację starych opraw oświetleniowych,
- wymianę istniejących opraw oświetleniowych na oprawy oświetleniowe ze źródłem światła LED na terenie Gminy w ilości 308 sztuk polegającej na dostawie i wymianie opraw oświetlenia ulicznego na oprawy LED (22 sztuki o mocy 55W oraz 286 sztuk o mocy 44W)

Wymiana oświetlenia obejmuje miejscowości:
Roztropna, Rokotów, Antoniew, Kolonia Gradowska, Kozłów Biskupi, Kurdwanów, Mizerka, Nowa Sucha, Nowy Żylin, Orłów, Stara Sucha, Stary Dębsk, Stary Żylin, Szeligi, Zakrzew, Kozłów Szlachecki, Kościelna Góra, Nowy Kozłów Drugi.

A. Wymagania dotyczące parametrów świetlnych i źródła światła
1. Źródło światła w oprawie składającej się z diod LED wykonanych w technologii SMD o mocy jednostkowej diody nie większej niż 1W +/- 15%
2. Każda dioda musi być wyposażona we własny układ optyczny
3. Skuteczność świetlna opraw, rozumiana jako strumień świetlny emitowany przez oprawę z uwzględnieniem wszelkich występujących strat do całkowitej energii zużywanej przez oprawę nie może być niższa niż 140lm/W
4. Utrzymanie strumienia świetlnego w czasie 80% (po 50000H zgodnie z IES LM-80, TM-21)

B. Wymagania dotyczące parametrów elektrycznych i termicznych opraw:
1. Napięcie znamionowe oprawy 90V – 256V / 50Hz
2. Współczynnik mocy cos fi >0,90
3. Moc oprawy: 55W +/- 10% o emitowanym strumieniu świetlnym nie niższym niż 7000lm i 44W +/- 10% o emitowanym strumieniu świetlnym nie niższym niż 5600lm
4. Zakres temperatury pracy opraw: od -30 st.C do + 45 st.C
5. Temperatura barwowa: 5700K

C. Wymagania dotyczące obudowy oprawy:
1. Obudowa wykonana z wysokociśnieniowego odlewu aluminium malowana proszkowo na żądany kolor z palet RAL
2. Powierzchnia górna oprawy gładka umożliwiająca nieprzywieranie i niegromadzenie się na niej zanieczyszczeń. Nie dopuszcza się użebrowanego radiatora w korpusie oprawy.
3. Poziom szczelności obudowy nie niższy niż IP66
4. Źródło światła zabezpieczone układem soczewkowym płaskim wykonanym z poliwęglanu o udarowości min. IK 08
5. Oprawa wykonana w II klasie ochronności
6. Oprawa musi być wyposażona w zintegrowany uchwyt umożliwiający osadzenie lampy na pionowym trzonku słupa lub na wysięgniku o średnicy zewnętrznej 60mm. Uchwyt musi umożliwiać regulacje położenia lampy w górę lub w dół o kąt 10%. Nie dopuszcza się rozwiązania w oparciu o adapter.
7. Powierzchnia boczna korpusu lampy eksponowana na wiatr nie może przekroczyć 0,02m2 +/- 10%

D. Ogólne wymagania dotyczące certyfikacji, norm i dokumentów dotyczących opraw:
1. Oprawa musi posiadać certyfikat ENEC lub równoważny, przy czym, aby certfikat był uznany za równoważny, musi być nadany przez niezależne laboratorium badawcze, akredytowane na terenie Unii Europejskiej
2. Oprawa musi posiadać deklarację zgodności UE potwierdzającą zgodność wyrobu z aktualnymi wymogami zawartymi w przepisach zasadniczych (dyrektywy Nowego Podejścia oraz Rozporządzenia) oraz w przepisach szczegółowych (normy zharmonizowane) jak niżej:
 2014/35/UE Dyrektywa niskonapięciowa LVD (poprzednio obowiązująca 2004/108/WE),
 2014-30/UE Dyrektywa niskonapięciowa EMC (poprzednio obowiązująca 2004/108/WE),
 2011/65/UE Dyrektywa RoHS
 Oprawa musi spełniać wymogi bezpieczeństwa fotobiologicznego lamp i systemów lampowych, zgodnie z PN-EN62471,
 Wartość wskaźnika udziału światła emitowanego ku górze (ULOR) musi być zgodna z Rozporządzeniem WE nr 245/2009

4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

31527200-8 - Oświetlenie zewnętrzne

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 157462,14 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 157462,14 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 157462,14 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Instalatorstwa Elektrycznego ELEKTRO-MAR Marek Pająk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8371304098

7.3.3) Ulica: Cicha

7.3.4) Miejscowość: Kozłów Biskupi

7.3.5) Kod pocztowy: 96-513

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 157462,14 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-10-25

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.