eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rumia › "Ekologiczno-edukacyjny plac przy ul. Malinowej w Rumi".



Ogłoszenie z dnia 2023-07-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Ekologiczno-edukacyjny plac przy ul. Malinowej w Rumi”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIEJSKA RUMIA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675178

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sobieskiego 7

1.5.2.) Miejscowość: Rumia

1.5.3.) Kod pocztowy: 84-230

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.7.) Numer telefonu: 586796574

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@um.rumia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.rumia.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/um_rumia

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Ekologiczno-edukacyjny plac przy ul. Malinowej w Rumi”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-344d2175-14b5-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00327270

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00277667

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.29.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 949609,19 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest „Ekologiczno-edukacyjny plac przy ul. Malinowej w Rumi”.
2) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje zagospodarowanie terenu przy ul. Malinowej w Rumi, w tym:
a) ETAP I obejmujący wyrównanie terenu, usunięcie zanieczyszczeń i gruzu, wykonanie ścieżki z kruszywa mineralnego o szerokości 1,5 m i 2 m (powierzchnia 318 m2) oraz obrzeża stalowego (405 mb),
b) ETAP II obejmujący wykonanie nasadzeń, w szczególności:
 nasadzenie roślin (krzewów, bylin, traw, cebul) – 1962 szt.,
 nasadzenie drzew - 97 szt.,
 założenie trawnika z siewu – 1346,5 m2,
 wykonanie wyniesionej rabaty z palisady o wysokości 60 cm mierzonej od gruntu (37,7 mb)
 wykonanie z kostki brukowej w kolorze jasnoszarym (grubość 6 cm, powierzchnia – chropowata, bruk bez fazy,
hydrofobizowany) powierzchni utwardzonej pod stojaki dla rowerów (powierzchnia 24,5 m2) oraz pod ławkami,
 wykonanie obrzeża z kostki brukowej w kolorze jasnoszarym (grubość 6 cm, powierzchnia – chropowata, bruk bez fazy,
hydrofobizowany) oddzielającego rabaty od powierzchni trawiastej – 347 mb,
 rozłożenie agrowłókniny pod wykonywane nasadzenia oraz ściółkowanie nasadzeń korą drobnomieloną oraz grysem granitowym, wykonanie elementów małej architektury w szczególności:
 gry terenowe – 6 szt.,
 foto-ścianka – 1 szt.,
 kosz na odpady – 4 szt.,
 stół z dwoma siedziskami – 2 szt.,
 ławka – 10 szt.,
 stojak na rowery – 6 szt.,
 podajniki na woreczki na psie odchody – 3 szt.,
 wykonanie projektu nawodnienia oraz jego realizacja po zatwierdzeniu przez Zamawiającego,
 wykonanie ogrodzenia z elementów stalowych oraz 2 furtek – 36 mb.
3) Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, warunki jego realizacji oraz obowiązki Wykonawcy określają załączniki:
a) Opis przedmiotu zamówienia – załącznik A do SWZ,
b) Dokumentacja techniczna – załącznik B do SWZ,
c) Wzór umowy – załącznik nr 9 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77211600-8 - Sadzenie drzew

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45232120-9 - Roboty nawadniające

77300000-3 - Usługi ogrodnicze

77312000-0 - Usługi usuwania chwastów

77314100-5 - Usługi w zakresie trawników

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 750000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1060515,25 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 750000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA UNIGARTEX AGATA OLEKSY

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6811970095

7.3.3) Ulica: TOWAROWA

7.3.4) Miejscowość: RUMIA

7.3.5) Kod pocztowy: 84-230

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

KOP-AR ARKADIUSZ OSSOWSKI UL. DWORCOWA 17, 83-210 ZBLEWO - wyrównanie terenu, wykonanie ścieżki, wykonanie wyniesionej rabaty z palisady, ułożenie kostki brukowej pod rowery, montaż małej architektury, wykonanie ogrodzenia


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 750000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.