eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Dostawa, montaż i uruchomienie urządzeń klimatyzacyjnych wraz z pełnieniem usługi serwisu gwarancyjnego w podziale na 8 zadań.



Ogłoszenie z dnia 2021-12-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa, montaż i uruchomienie urządzeń klimatyzacyjnych wraz z pełnieniem usługi serwisu gwarancyjnego w podziale na 8 zadań.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Mienia Komunalnego w Białymstoku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 200241074

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. gen. Józefa Bema 89/1

1.5.2.) Miejscowość: Białystok

1.5.3.) Kod pocztowy: 15-370

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@zmk.bialystok.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zmk.bialystok.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zmk-bialystok.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa, montaż i uruchomienie urządzeń klimatyzacyjnych wraz z pełnieniem usługi serwisu gwarancyjnego w podziale na 8 zadań.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1944a9fc-3e32-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00327268

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000727/23/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Dostawa, montaż i uruchomienie urządzeń klimatyzacyjnych w budynkach przychodni na potrzeby MOPR-u.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00259758/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: TI.263.50.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 243658,42 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 1: Dostawa, montaż i uruchomienie urządzeń klimatyzacyjnych w siedzibie zespołu pracowników socjalnych nr 1 Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Białymstoku przy ul. Mieszka I 8C (pokój nr 203, 208, 213 i 206 - 3 pomieszczenia) wraz z pełnieniem usługi serwisu gwarancyjnego.
Zakres prac obejmuje wykonanie instalacji klimatyzacyjnej w zakresie branży sanitarnej: instalacji chłodniczej i odprowadzenia skroplin oraz zasilania rozdzielnicy elektrycznej klimatyzatorów i instalacji elektrycznej w pomieszczeniu nr 203, 208, 213, 206-3 jednostki w siedzibie zespołu pracowników socjalnych nr 1 Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Białymstoku przy ul. Mieszka I 8c, wraz
z pełnieniem usługi serwisu gwarancyjnego wraz z wykonaniem wszelkich prac budowlanych, w tym: przebić, obudów, prac budowlanych naprawczych związanych z wykonaniem zadania.
Zakres obejmuje także uruchomienie i rozruch instalacji, przeprowadzenie wszystkich niezbędnych prób, pomiarów wynikających z obowiązujących przepisów technicznych i prawnych oraz szkolenie personelu w niezbędnym zakresie, a także pełnienie usługi serwisu gwarancyjnego w okresie udzielonej gwarancji.
Przewiduje się montaż urządzenia klimatyzacyjnego typu Split oraz MultiSplit w pokojach biurowych jednostka zewnętrzna usytuowana na elewacji budynku lub na dachu na konstrukcji wolnostojącej
z podporami systemowymi. W pomieszczeniach przewiduje się montaż jednostki wewnętrznej ściennej usytuowanej pod stropem pomieszczenia (rozmieszczenie do ustalenia). Przewiduje się prowadzenie wszystkich instalacji w pomieszczeniach wewnętrznych po wierzchu ścian. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został podany w załączniku nr 4 do SWZ Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) dla zadania nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 i 8.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych

4.5.5.) Wartość części: 30162,59 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

zadanie nr 2: Dostawa, montaż i uruchomienie urządzeń klimatyzacyjnych w siedzibie zespołu pracowników socjalnych nr 2 Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Białymstoku przy ul. Siewna 2 (pokój nr 108-2 jednostki wewnętrzne, 112, 113, 114, 114A) wraz z pełnieniem usługi serwisu gwarancyjnego.
Zakres prac obejmuje wykonanie instalacji klimatyzacyjnej w zakresie branży sanitarnej: instalacji chłodniczej i odprowadzenia skroplin oraz zasilania rozdzielnicy elektrycznej klimatyzatorów i instalacji elektrycznej w pomieszczeniu nr 108 – 2 jednostki wewnętrzne, 112, 113, 114, 114A w siedzibie zespołu pracowników socjalnych nr 2 Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Białymstoku przy
ul. Siewna 2, wraz z pełnieniem usługi serwisu gwarancyjnego wraz z wykonaniem wszelkich prac budowlanych, w tym: przebić, obudów, prac budowlanych naprawczych związanych z wykonaniem zadania.
Zakres obejmuje także uruchomienie i rozruch instalacji, przeprowadzenie wszystkich niezbędnych prób, pomiarów wynikających z obowiązujących przepisów technicznych i prawnych oraz szkolenie personelu w niezbędnym zakresie, a także pełnienie usługi serwisu gwarancyjnego w okresie udzielonej gwarancji.
Przewiduje się montaż urządzenia klimatyzacyjnego typu Split oraz MultiSplit w pokojach biurowych jednostka zewnętrzna usytuowana na elewacji budynku lub na dachu na konstrukcji wolnostojącej
z podporami systemowymi. W pomieszczeniach przewiduje się montaż jednostki wewnętrznej ściennej usytuowanej pod stropem pomieszczenia (rozmieszczenie do ustalenia). Przewiduje się prowadzenie wszystkich instalacji w pomieszczeniach wewnętrznych po wierzchu ścian. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został podany w załączniku nr 4 do SWZ Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) dla zadania nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 i 8.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych

4.5.5.) Wartość części: 32195,10 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

zadanie nr 3: Dostawa, montaż i uruchomienie urządzeń klimatyzacyjnych w siedzibie zespołu pracowników socjalnych nr 4 Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Białymstoku przy
ul. Radzymińska 16 (pokój nr 110, 118, 119, 124, 125, 128) wraz z pełnieniem usługi serwisu gwarancyjnego.
Zakres prac obejmuje wykonanie instalacji klimatyzacyjnej w zakresie branży sanitarnej: instalacji chłodniczej i odprowadzenia skroplin oraz zasilania rozdzielnicy elektrycznej klimatyzatorów i instalacji elektrycznej w pomieszczeniu nr 110, 118, 119, 124, 125, 128 w siedzibie zespołu pracowników socjalnych nr 4 Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Białymstoku przy ul. Radzymińska 16, wraz
z pełnieniem usługi serwisu gwarancyjnego wraz z wykonaniem wszelkich prac budowlanych, w tym: przebić, obudów, prac budowlanych naprawczych związanych z wykonaniem zadania.
Zakres obejmuje także uruchomienie i rozruch instalacji, przeprowadzenie wszystkich niezbędnych prób, pomiarów wynikających z obowiązujących przepisów technicznych i prawnych oraz szkolenie personelu w niezbędnym zakresie, a także pełnienie usługi serwisu gwarancyjnego w okresie udzielonej gwarancji.
Przewiduje się montaż urządzenia klimatyzacyjnego typu Split oraz MultiSplit w pokojach biurowych jednostka zewnętrzna usytuowana na elewacji budynku lub na dachu na konstrukcji wolnostojącej
z podporami systemowymi. W pomieszczeniach przewiduje się montaż jednostki wewnętrznej ściennej usytuowanej pod stropem pomieszczenia (rozmieszczenie do ustalenia). Przewiduje się prowadzenie wszystkich instalacji w pomieszczeniach wewnętrznych po wierzchu ścian. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został podany w załączniku nr 4 do SWZ Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) dla zadania nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 i 8.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych

4.5.5.) Wartość części: 31382,13 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

zadanie nr 4: Dostawa, montaż i uruchomienie urządzeń klimatyzacyjnych w siedzibie zespołu pracowników socjalnych nr 5 Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Białymstoku przy ul. Hallera 8 (pokój nr 2/1, 2/3, 2/9, 2/6-2 jednostki wewnętrzne) wraz z pełnieniem usługi serwisu gwarancyjnego.
Zakres prac obejmuje wykonanie instalacji klimatyzacyjnej w zakresie branży sanitarnej: instalacji chłodniczej i odprowadzenia skroplin oraz zasilania rozdzielnicy elektrycznej klimatyzatorów i instalacji elektrycznej w pomieszczeniu nr 2/6 – 2 jednostki wewnętrzne, 2/1, 2/3, 2/9 w siedzibie zespołu pracowników socjalnych nr 5 Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Białymstoku przy ul. Hallera 8, wraz z pełnieniem usługi serwisu gwarancyjnego wraz z wykonaniem wszelkich prac budowlanych, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został podany w załączniku nr 4 do SWZ Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) dla zadania nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 i 8.
w tym: przebić, obudów, prac budowlanych naprawczych związanych z wykonaniem zadania.
Zakres obejmuje także uruchomienie i rozruch instalacji, przeprowadzenie wszystkich niezbędnych prób, pomiarów wynikających z obowiązujących przepisów technicznych i prawnych oraz szkolenie personelu w niezbędnym zakresie, a także pełnienie usługi serwisu gwarancyjnego w okresie udzielonej gwarancji.. Przewiduje się montaż urządzenia klimatyzacyjnego typu Split oraz MultiSplit w pokojach biurowych jednostka zewnętrzna usytuowana na elewacji budynku lub na dachu na konstrukcji wolnostojącej z podporami systemowymi. W pomieszczeniach przewiduje się montaż jednostki wewnętrznej ściennej usytuowanej pod stropem pomieszczenia (rozmieszczenie do ustalenia). Przewiduje się prowadzenie wszystkich instalacji w pomieszczeniach wewnętrznych po wierzchu ścian.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych

4.5.5.) Wartość części: 25609,72 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

zadanie nr 5: Dostawa, montaż i uruchomienie urządzeń klimatyzacyjnych w siedzibie zespołu pracowników socjalnych nr 6 Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Białymstoku przy ul. Bema 2 (pokój nr 230A, 231, 232, 233, 233, 234) wraz z pełnieniem usługi serwisu gwarancyjnego.
Zakres prac obejmuje wykonanie instalacji klimatyzacyjnej w zakresie branży sanitarnej: instalacji chłodniczej i odprowadzenia skroplin oraz zasilania rozdzielnicy elektrycznej klimatyzatorów i instalacji elektrycznej w pomieszczeniu nr 230A, 231, 232, 233, 233, 234 w siedzibie zespołu pracowników socjalnych nr 6 Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Białymstoku przy ul. Bema 2, wraz
z pełnieniem usługi serwisu gwarancyjnego wraz z wykonaniem wszelkich prac budowlanych, w tym: przebić, obudów, prac budowlanych naprawczych związanych z wykonaniem zadania.
Zakres obejmuje także uruchomienie i rozruch instalacji, przeprowadzenie wszystkich niezbędnych prób, pomiarów wynikających z obowiązujących przepisów technicznych i prawnych oraz szkolenie personelu w niezbędnym zakresie, a także pełnienie usługi serwisu gwarancyjnego w okresie udzielonej gwarancji.. Przewiduje się montaż urządzenia klimatyzacyjnego typu Split oraz MultiSplit w pokojach biurowych jednostka zewnętrzna usytuowana na elewacji budynku lub na dachu na konstrukcji wolnostojącej z podporami systemowymi. W pomieszczeniach przewiduje się montaż jednostki wewnętrznej ściennej usytuowanej pod stropem pomieszczenia (rozmieszczenie do ustalenia). Przewiduje się prowadzenie wszystkich instalacji w pomieszczeniach wewnętrznych po wierzchu ścian. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został podany w załączniku nr 4 do SWZ Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) dla zadania nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 i 8.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych

4.5.5.) Wartość części: 30569,08 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

zadanie nr 6: Dostawa, montaż i uruchomienie urządzeń klimatyzacyjnych w siedzibie zespołu pracowników socjalnych nr 7 Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Białymstoku przy ul. Storczykowa 5 (pokój nr 105, 112, 113, 116, 117, 118) wraz z pełnieniem usługi serwisu gwarancyjnego.
Zakres prac obejmuje wykonanie instalacji klimatyzacyjnej w zakresie branży sanitarnej: instalacji chłodniczej i odprowadzenia skroplin oraz zasilania rozdzielnicy elektrycznej klimatyzatorów i instalacji elektrycznej w pomieszczeniu nr 105, 112, 113, 116, 117 ,118 w siedzibie zespołu pracowników socjalnych nr 7 Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Białymstoku przy ul. Storczykowa 5, wraz
z pełnieniem usługi serwisu gwarancyjnego wraz z wykonaniem wszelkich prac budowlanych, w tym: przebić, obudów, prac budowlanych naprawczych związanych z wykonaniem zadania.
Zakres obejmuje także uruchomienie i rozruch instalacji, przeprowadzenie wszystkich niezbędnych prób, pomiarów wynikających z obowiązujących przepisów technicznych i prawnych oraz szkolenie personelu w niezbędnym zakresie, a także pełnienie usługi serwisu gwarancyjnego w okresie udzielonej gwarancji.
Przewiduje się montaż urządzenia klimatyzacyjnego typu Split oraz MultiSplit w pokojach biurowych jednostka zewnętrzna usytuowana na elewacji budynku lub na dachu na konstrukcji wolnostojącej z podporami systemowymi. W pomieszczeniach przewiduje się montaż jednostki wewnętrznej ściennej usytuowanej pod stropem pomieszczenia (rozmieszczenie do ustalenia). Przewiduje się prowadzenie wszystkich instalacji w pomieszczeniach wewnętrznych po wierzchu ścian. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został podany w załączniku nr 4 do SWZ Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) dla zadania nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 i 8.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych

4.5.5.) Wartość części: 30975,58 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

zadanie nr 7: Dostawa, montaż i uruchomienie urządzeń klimatyzacyjnych w siedzibie zespołu pracowników socjalnych nr 8 Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Białymstoku przy ul. Swobodna 24 (pokój nr 216, 217, 218, 226, 227) wraz z pełnieniem usługi serwisu gwarancyjnego.
Zakres prac obejmuje wykonanie instalacji klimatyzacyjnej w zakresie branży sanitarnej: instalacji chłodniczej i odprowadzenia skroplin oraz zasilania rozdzielnicy elektrycznej klimatyzatorów i instalacji elektrycznej w pomieszczeniu nr 216, 217, 218, 226, 227 w siedzibie zespołu pracowników socjalnych nr 8 Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Białymstoku przy ul. Swobodna 24, wraz z pełnieniem usługi serwisu gwarancyjnego wraz z wykonaniem wszelkich prac budowlanych, w tym: przebić, obudów, prac budowlanych naprawczych związanych z wykonaniem zadania.
Zakres obejmuje także uruchomienie i rozruch instalacji, przeprowadzenie wszystkich niezbędnych prób, pomiarów wynikających z obowiązujących przepisów technicznych i prawnych oraz szkolenie personelu w niezbędnym zakresie, a także pełnienie usługi serwisu gwarancyjnego w okresie udzielonej gwarancji.
Przewiduje się montaż urządzenia klimatyzacyjnego typu Split oraz MultiSplit w pokojach biurowych jednostka zewnętrzna usytuowana na elewacji budynku lub na dachu na konstrukcji wolnostojącej
z podporami systemowymi. W pomieszczeniach przewiduje się montaż jednostki wewnętrznej ściennej usytuowanej pod stropem pomieszczenia (rozmieszczenie do ustalenia). Przewiduje się prowadzenie wszystkich instalacji w pomieszczeniach wewnętrznych po wierzchu ścian. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został podany w załączniku nr 4 do SWZ Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) dla zadania nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 i 8.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych

4.5.5.) Wartość części: 26016,24 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

zadanie nr 8: Dostawa, montaż i uruchomienie urządzeń klimatyzacyjnych w siedzibie zespołu pracowników socjalnych nr 9 Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Białymstoku przy ul. Witosa 38 (pokój nr 1-2 jednostki wewnętrzne, 2, 4, 6, 7, 12) wraz z pełnieniem usługi serwisu gwarancyjnego.
Zakres prac obejmuje wykonanie instalacji klimatyzacyjnej w zakresie branży sanitarnej: instalacji chłodniczej i odprowadzenia skroplin oraz zasilania rozdzielnicy elektrycznej klimatyzatorów i instalacji elektrycznej w pomieszczeniu nr 1, 2, 4, 6, 7, 12 w siedzibie zespołu pracowników socjalnych nr 9 Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Białymstoku przy ul. Witosa 38, wraz z pełnieniem usługi serwisu gwarancyjnego wraz z wykonaniem wszelkich prac budowlanych, w tym: przebić, obudów, prac budowlanych naprawczych związanych z wykonaniem zadania.
Zakres obejmuje także uruchomienie i rozruch instalacji, przeprowadzenie wszystkich niezbędnych prób, pomiarów wynikających z obowiązujących przepisów technicznych i prawnych oraz szkolenie personelu w niezbędnym zakresie, a także pełnienie usługi serwisu gwarancyjnego w okresie udzielonej gwarancji.
Przewiduje się montaż urządzenia klimatyzacyjnego typu Split oraz MultiSplit w pokojach biurowych jednostka zewnętrzna usytuowana na elewacji budynku lub na dachu na konstrukcji wolnostojącej
z podporami systemowymi. W pomieszczeniach przewiduje się montaż jednostki wewnętrznej ściennej usytuowanej pod stropem pomieszczenia (rozmieszczenie do ustalenia). Przewiduje się prowadzenie wszystkich instalacji w pomieszczeniach wewnętrznych po wierzchu ścian. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został podany w załączniku nr 4 do SWZ Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) dla zadania nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 i 8.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych

4.5.5.) Wartość części: 36747,98 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35743,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 47293,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35743,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Marek Danilczuk Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowo-Remontowe "Felix"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5420100188

7.3.3) Ulica: ul. Szosa Knyszyńska 8

7.3.4) Miejscowość: Białystok

7.3.5) Kod pocztowy: 15-694

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 35743,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-24

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34977,51 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 47724,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 37699,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Marek Danilczuk Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowo-Remontowe "Felix"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5420100188

7.3.3) Ulica: ul. Szosa Knyszyńska 8

7.3.4) Miejscowość: Białystok

7.3.5) Kod pocztowy: 15-694

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 37699,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-24

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37638,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 43715,44 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 37638,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Marek Danilczuk Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowo-Remontowe "Felix"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5420100188

7.3.3) Ulica: ul. Szosa Knyszyńska 8

7.3.4) Miejscowość: Białystok

7.3.5) Kod pocztowy: 15-694

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 37638,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-24

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30196,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 40405,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30196,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Marek Danilczuk Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowo-Remontowe "Felix"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5420100188

7.3.3) Ulica: ul. Szosa Knyszyńska 8

7.3.4) Miejscowość: Białystok

7.3.5) Kod pocztowy: 15-694

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30196,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-24

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38806,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 44034,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 43911,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe "Przemko" Przemysław Biedrzycki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7180027167

7.3.3) Ulica: ul. Spokojna 9C

7.3.4) Miejscowość: Łomża

7.3.5) Kod pocztowy: 18-400

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 43911,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-24

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42127,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 47478,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 42127,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Marek Danilczuk Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowo-Remontowe "Felix"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5420100188

7.3.3) Ulica: ul. Szosa Knyszyńska 8

7.3.4) Miejscowość: Białystok

7.3.5) Kod pocztowy: 15-694

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 42127,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-24

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35649,37 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 43849,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36654,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Marek Danilczuk Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowo-Remontowe "Felix"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5420100188

7.3.3) Ulica: ul. Szosa Knyszyńska 8

7.3.4) Miejscowość: Białystok

7.3.5) Kod pocztowy: 15-694

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36654,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-24

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 43356,76 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 56641,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 46863,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Marek Danilczuk Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowo-Remontowe "Felix"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5420100188

7.3.3) Ulica: ul. Szosa Knyszyńska 8

7.3.4) Miejscowość: Białystok

7.3.5) Kod pocztowy: 15-694

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 46863,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-24

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.