Ogłoszenie z dnia 2024-05-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00308764/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-30
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
KWP RADOM – Modernizacja oświetlenia zewnętrznego na terenie
Komendy Wojewódzkiej Policji z siedzibą w Radomiu przy ul. 11-ego Listopada 37/59
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670897379
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: 11 Listopada 37/59
1.4.2.) Miejscowość: Radom
1.4.3.) Kod pocztowy: 26-600
1.4.4.) Województwo: mazowieckie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.4.7.) Numer telefonu: 47 701 31 03
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.kwp@ra.policja.gov.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.mazowiecka.policja.gov.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00327185
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-05-16
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00308764
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
KWP RADOM – Modernizacja oświetlenia zewnętrznego na terenie Komendy Wojewódzkiej Policji z siedzibą w Radomiu przy ul. 11-ego Listopada 37/59
ROBOTY BUDOWLANE BĘDĄ REALIZOWANE NA TERENIE OBIEKTU CZYNNEGO
Adres którego dotyczy zamówienie:
ul. 11 – go Listopada 37/59
26-600 Radom
OPIS TECHNICZNY
Podstawa opracowania
- Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20.12.2021r. w sprawie szczegółowego
zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego ( Dz.U. 2021r. poz. 2454),
- Rozporządzenie Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych jakim powinny
odpowiadać budynki i ich usytuowanie z dnia 12.04.2002r (tj. Dz.U. z 2022 poz. 1225),
- Rozporządzenie Ministra Rozwoju z dnia 11.09.2020r. w sprawie szczegółowego zakresu
i formy projektu budowlanego (tj. Dz.U. z 2022r. poz. 1679),
- obowiązujące normy i przepisy polskie i europejskie, zasady wiedzy technicznej związane
z procesem budowlanym.
Zakres robót
Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie dokumentacji kosztorysowej wraz
z uzgodnieniem i zatwierdzeniem kart materiałowych oraz realizację robót budowlanych
Zamawiający w przedmiarach zawarł zakres prac niezbędne do wykonania związane z zamówieniem.
1) W zakres przedmiotu niniejszej umowy wchodzi:
- opracowanie dokumentacji kosztorysowej,
- wykonanie robót budowlanych zgodnie z przedstawionymi i zatwierdzonymi przez Zamawiającego kartami materiałowymi,
- wykonanie pomiarów elektrycznych,
- opracować dokumentację powykonawczą.
W związku z brakiem inwentaryzacji obiektu Zamawiający przed złożeniem oferty nakłada obowiązek wykonania wizji lokalnej. W przypadku nie odbycia wizji lokalnej w jednym z terminów wskazanych przez Zamawiającego lub w terminie innym ustalonym indywidualnie na wniosek Wykonawcy oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1pkt 18 ustawy Pzp.
Odbycie wizji lokalnej zostanie potwierdzone protokołem odbycia wizji lokalnej zgodnie
z załączonym wzorem protokołu.
Terminy wizji lokalnej:
1) 07.05.2024r. od godz. 8.00 do godz. 12.00.
2) 08.05.2024r. od godz. 8.00 do godz. 12.00.
Zamawiający oczekuje wcześniejszej telefonicznej deklaracji Wykonawcy zainteresowanego odbyciem wizji lokalnej w jednym z terminów wskazanych przez Zamawiającego.
W celu indywidualnego ustalenia terminu odbycia wizji lokalnej lub deklaracji odbycia wizji lokalnej w jednym z terminów wskazanych przez Zamawiającego należy kontaktować się telefonicznie z inspektorem nadzoru od poniedziałku do piątku w godz. od 8.00 do 15.00 na numery: (47) 701 -23-66.
Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za teren budowy od chwili przejęcia terenu budowy.
Prace będą wykonywane na terenie działającej Komendy Wojewódzkiej Policji z/s w Radomiu,
ul. 11 – go Listopada 37/59, 26-600 Radom.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został także w Projekcie umowy oraz przedmiarze roboty instalacyjne, elektryczne
Po zmianie:
KWP RADOM – Modernizacja oświetlenia zewnętrznego na terenie Komendy Wojewódzkiej Policji z siedzibą w Radomiu przy ul. 11-ego Listopada 37/59
ROBOTY BUDOWLANE BĘDĄ REALIZOWANE NA TERENIE OBIEKTU CZYNNEGO
Adres którego dotyczy zamówienie:
ul. 11 – go Listopada 37/59
26-600 Radom
OPIS TECHNICZNY
Podstawa opracowania
- Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20.12.2021r. w sprawie szczegółowego
zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego ( Dz.U. 2021r. poz. 2454),
- Rozporządzenie Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych jakim powinny
odpowiadać budynki i ich usytuowanie z dnia 12.04.2002r (tj. Dz.U. z 2022 poz. 1225),
- Rozporządzenie Ministra Rozwoju z dnia 11.09.2020r. w sprawie szczegółowego zakresu
i formy projektu budowlanego (tj. Dz.U. z 2022r. poz. 1679),
- obowiązujące normy i przepisy polskie i europejskie, zasady wiedzy technicznej związane
z procesem budowlanym.
Zakres robót
Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie dokumentacji kosztorysowej wraz
z uzgodnieniem i zatwierdzeniem kart materiałowych oraz realizację robót budowlanych
Zamawiający w przedmiarach zawarł zakres prac niezbędne do wykonania związane z zamówieniem.
1) W zakres przedmiotu niniejszej umowy wchodzi:
- opracowanie dokumentacji kosztorysowej,
- wykonanie robót budowlanych zgodnie z przedstawionymi i zatwierdzonymi przez Zamawiającego kartami materiałowymi,
- wykonanie pomiarów elektrycznych,
- opracować dokumentację powykonawczą.
W związku z brakiem inwentaryzacji obiektu Zamawiający przed złożeniem oferty nakłada obowiązek wykonania wizji lokalnej. W przypadku nie odbycia wizji lokalnej w jednym z terminów wskazanych przez Zamawiającego lub w terminie innym ustalonym indywidualnie na wniosek Wykonawcy oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1pkt 18 ustawy Pzp.
Odbycie wizji lokalnej zostanie potwierdzone protokołem odbycia wizji lokalnej zgodnie
z załączonym wzorem protokołu.
Terminy wizji lokalnej:
1) 07.05.2024r. od godz. 8.00 do godz. 12.00.
2) 08.05.2024r. od godz. 8.00 do godz. 12.00.
Zamawiający oczekuje wcześniejszej telefonicznej deklaracji Wykonawcy zainteresowanego odbyciem wizji lokalnej w jednym z terminów wskazanych przez Zamawiającego.
W celu indywidualnego ustalenia terminu odbycia wizji lokalnej lub deklaracji odbycia wizji lokalnej w jednym z terminów wskazanych przez Zamawiającego należy kontaktować się telefonicznie z inspektorem nadzoru od poniedziałku do piątku w godz. od 8.00 do 15.00 na numery: (47) 701 -23-66.
Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za teren budowy od chwili przejęcia terenu budowy.
Prace będą wykonywane na terenie działającej Komendy Wojewódzkiej Policji z/s w Radomiu,
ul. 11 – go Listopada 37/59, 26-600 Radom.
Opis ogólny przedmiotu zamówienia
Ogólny zakres prac elektrycznych będzie polegał na wymianie lamp oświetlenia zewnętrznego. Zakres prac niezbędnych do wykonania został przedstawiony w przedmiarach. Po pracach elektrycznych należy przywrócić teren do wcześniejszego stanu. Lampy z demontażu należy złożyć we wskazanym miejscu przez zamawiającego z przeznaczeniem do ponownego wykorzystania.
W zakres prac wchodzi branża elektryczna
Prace będą prowadzone na czynnym obiekcie.
Branża elektryczna
W zakres prac elektrycznych będzie polegał na wymianie oświetlenia zewnętrznego. Wymiana opraw sodowych na oprawę Led zawieszonych na słupach oświetleniowych.
Podstawowe parametry lampy Led:
- moc znamionowa 60W
- stopień ochrony min. IP65
- obudowa aluminiowa
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został także w Projekcie umowy oraz przedmiarze roboty instalacyjne, elektryczne
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-05-20 10:00
Po zmianie:
2024-05-22 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-05-20 10:05
Po zmianie:
2024-05-22 10:05
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2024-06-18
Po zmianie:
2024-06-20
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Zakup i dostawa materiałów kancelaryjno - biurowych dla jednostek garnizonu mazowieckiego i jednostek zamiejscowych KGP
- Dostawa materiałów szewnych dla Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Sp. z o.o. w Radomiu
- Opracowania dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania: "Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Józefowskiej w Radomiu"
- Usługa wykonania modernizacji ewidencji gruntów i budynków m. Radomia dla obrębów 0111-Idalin
- Świadczenie usługi serwisu urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych na obiektach MOSiR w Radomiu Sp. z o.o. - 2024/2025
- Dostawy kaszy jęczmiennej, kaszy gryczanej. kaszy pęczak, kaszy manny, płatków owsianych i ryżu do jednostek organizacyjnych podległych OISW w Lublinie
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont boiska sportowego w miejscowości Kobiele Wielkie oraz remont budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Ujazdówek.
- Remont sal lekcyjnych i pomieszczeń toalet
- Wymiana pionów instalacyjnych centralnego ogrzewania i wymiana instalacji wod-kan
- Wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych dotyczących realizacji zadania pn.: "Modernizacja instalacji elektrycznej w budynku XLIV Liceum Ogólnokształcącego w Krakowie przy ul. Bernardyńskiej 7".
- Remont pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej Nr 1 w Sztumie - część nr 1
- Wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu i montażu wolnostojącego tymczasowego zadaszenia dziedzińca - pawilonu strefy biletowej wraz z infrastrukturą techniczną
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.