eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Świadczenie usług w zakresie opróżniania lokali i innych pomieszczeń oraz wykonywania przeprowadzek (OEB-4)



Ogłoszenie z dnia 2024-05-16

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług w zakresie opróżniania lokali i innych pomieszczeń oraz wykonywania przeprowadzek (OEB-4)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMUNALNY ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W KATOWICACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 241031620

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Michała Grażyńskiego 5

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-126

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@kzgm.katowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kzgm.katowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/kzgm_katowice

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług w zakresie opróżniania lokali i innych pomieszczeń oraz wykonywania przeprowadzek (OEB-4)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-42251f00-135d-11ef-a7f7-6221b72ad4fc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00327153

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00037464/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.12 Świadczenia usług w zakresie opróżniania lokali i pomieszczeń oraz w zakresie dokonywania przeprowadzek

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

W postępowaniu nr NZ.231.081.2023 (ogłoszenie nr 2023/BZP 00431912/01 z dnia 2023-10-06) zastrzeżono udzielenie zamówień, które polegać będą na powtórzeniu podobnych usług tj. usług w zakresie opróżniania lokali i innych pomieszczeń oraz wykonywania przeprowadzek.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: NZ.231.081.2023

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: NZ.231.042.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 266516,94 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 23568,53 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie:
a) opróżniania lokali i innych pomieszczeń;
b) przeprowadzek do lokali i pomieszczeń tymczasowych z nieruchomości położonych w Katowicach zarządzanych przez Oddział Eksploatacji Budynków nr 4 Komunalnego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje usługi opróżniania lokali i innych pomieszczeń oraz przeprowadzek do lokali i pomieszczeń tymczasowych z nieruchomości położonych w Katowicach i zarządzanych przez Oddział Eksploatacji Budynków numer 4 Komunalnego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach (w skrócie OEB-4).
3. Poprzez usługę opróżniania lokali i innych pomieszczeń należy rozumieć usunięcie wskazanych przez Zamawiającego ruchomości i odpadów z lokali lub innych pomieszczeń przynależnych (lokal mieszkalny, użytkowy, pomieszczenie tymczasowe, strych, piwnica, garaż pomieszczenie gospodarcze np. komórka itp.), w tym także ruchomości znajdujących się w meblach, szafkach półkach itp., demontaż mebli i wyposażenia oraz, po uprzedniej segregacji, wywiezienie ich do Gminnego Punktu Zbierania Odpadów lub innego miejsca prawem dopuszczonego.
4. Poprzez usługę przeprowadzek Zamawiający rozumie opróżnienie lokali i innych pomieszczeń oraz transport wskazanych przez Zamawiającego ruchomości w związku z przeniesieniem lub eksmisją i ich wniesienie do lokali lub pomieszczeń (w tym noclegowni) wskazanych przez Zamawiającego.
5. Każdorazowa realizacja usługi odbywać się będzie na podstawie przekazanego Wykonawcy (e-mailem), z co najmniej godzinnym wyprzedzeniem, pisemnego zlecenia – „Zlecenie wykonania usługi…” (załącznik nr 1 do projektowanych postanowień umowy). Zlecenie zawierać będzie:
a) miejsce wykonania usługi i jej zakres obejmujący wskazanie metrażu z jakiego ma być wykonana usługa przeprowadzek lub opróżniania lokali i pomieszczeń,
b) termin realizacji usługi uwzględniający rodzaj i wielkość planowanej do realizacji usługi,
c) ustalone przez Strony wynagrodzenie za usługę.
6. W zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, w zależności od treści zlecenia, Wykonawca zobowiązuje się w szczególności do:
a) opróżnienia zawartości mebli, szafek, półek, itp.,
b) demontażu mebli i wyposażenia,
c) segregacji mienia/ruchomości (tj. plastik, metal, papier, szkło, sprzęt elektryczny i elektroniczny itp., zgodnie z obowiązującą uchwałą Rady Miasta Katowice w sprawie sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów),
d) przygotowania mienia/ruchomości do transportu i jego zabezpieczenia przed uszkodzeniem,
e) wyniesienia i wywozu mienia/ruchomości znajdującego się w lokalu lub pomieszczeniu, a także w pomieszczeniach przynależnych (piwnice, komórki, pomieszczenia gospodarcze) i jego załadunku na podstawiony przez siebie środek transportu,
f) posprzątania lokalu lub pomieszczenia (w tym pomieszczeń przynależnych) oraz miejsc zabrudzonych podczas prowadzonych czynności (w szczególności poprzez omiecenie pomieszczeń),
g) przewiezienia mienia/ruchomości do lokalu docelowego (ewentualnie magazynu) wskazanego przez Zamawiającego lub do Gminnego Punktu Zbierania Odpadów albo innego miejsca prawem dopuszczonego,
h) w przypadku przeprowadzek - wniesienia przetransportowanych mienia/ruchomości do lokalu docelowego (ewentualnie magazynu) wskazanego przez Zamawiającego
i) zapewnienia we własnym zakresie i na własny koszt sprzętu i materiałów niezbędnych do realizacji zamówienia (w szczególności kontenera na odpady, gdy Wykonawca uzna jego podstawienie za niezbędne do wykonania zlecenia, samochodu odpowiedniego do wywozu ruchomości i  odpadów, worków na odpady, ubrań roboczych dla osób wykonujących zlecenie, worków, kartonów, zadaszonego samochodu do transportu mebli i innych ruchomości, wyposażonego w burty, pasy zabezpieczające itp.).
7. Zamawiający przewiduje skorzystanie z instytucji PRAWA OPCJI. Zamawiający może skorzystać z prawa opcji w zakresie opróżnień i/lub przeprowadzek w okresie obowiązywania umowy określonym w §11 projektowanych postanowień umowy po zrealizowaniu przez Wykonawcę gwarantowanego zakresu zamówienia (tj. opróżnieniu powierzchni 350 m2 oraz po wykonaniu usługi przeprowadzek z powierzchni 175 m2). Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji w przypadku zwiększenia w okresie obowiązywania umowy ilości metrów kwadratowych powierzchni lokali i pomieszczeń, z których konieczne będzie świadczenie usługi ich opróżniania lub przeprowadzek w stosunku do ilości minimalnych (gwarantowanych) oraz wykorzystania całej kwoty przewidzianej dla zamówienia gwarantowanego określonej w § 6 pkt 2 lit. b) projektowanych postanowień umowy. Zamówienie może się zwiększyć maksymalnie do 800 m2 powierzchni do opróżnienia i 450 m2 powierzchni w zakresie przeprowadzek. Zamawiający jednak zastrzega sobie prawo do niewykorzystania całości zamówienia stanowiącej maksymalną ilość, a Wykonawcy nie przysługuje roszczenie z tego tytułu. Warunkiem skorzystania z prawa opcji jest pisemne złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym przez niego zakresie. Zasady dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia objętego prawem opcji będą takie same jak te, które obowiązują przy realizacji zamówienia obligatoryjnego.
8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają projektowane postanowienia umowy wraz z załącznikami.
9. Wykonawca zobowiązuje się wykonywać przedmiot zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa z najwyższą starannością, przestrzegając zasad bezpieczeństwa i higieny pracy (pracownicy/osoby faktycznie realizujące zlecenie powinny być w tym zakresie przeszkolone) oraz zapewnić Zamawiającemu dostęp za pośrednictwem telefonu/e-maila i pozostawać do jego dyspozycji w godzinach pracy Zamawiającego.
10. Wszelkie obowiązki Wykonawcy i Zamawiającego oraz warunki realizacji przedmiotu zamówienia, sposób rozliczania zawierają projektowane postanowienia umowy.
11. Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę dla każdej części ( aspekty społeczne):
Wymagania zamawiającego w zakresie zatrudnienia na podstawie umowy o pracę zawarte są w § 3 projektowanych postanowień umowy.
12. Wymóg spełniania wymagań określonych przez przepisy ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (Dz. U. 2022 poz. 1083 z późn. zm.) został określony w § 3 projektowanych postanowień umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 98392000-7 - Usługi relokacji

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WALPEX KOMPLEKSOWA OBSŁUGA FIRM WALTER HEINRICH

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9690015307

7.3.3) Ulica: Raciborska

7.3.4) Miejscowość: Trachy

7.3.5) Kod pocztowy: 44-153

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30135,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.