eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wyszków › Modernizacja elewacji, dachu, wejść do budynku oraz korytarzy przy sali gimnastycznej Centrum Kształcenia Ustawicznego im. Jana Kochanowskiego w Wyszkowie



Ogłoszenie z dnia 2022-08-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja elewacji, dachu, wejść do budynku oraz korytarzy przy sali gimnastycznej Centrum Kształcenia Ustawicznego im. Jana Kochanowskiego w Wyszkowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Kształcenia Ustawicznego im. Jana Kochanowskiego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000202407

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jana Matejki 9

1.5.2.) Miejscowość: Wyszków

1.5.3.) Kod pocztowy: 07-200

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki

1.5.7.) Numer telefonu: 297423430

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@cku-wyszkow.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cku-wyszkow.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja elewacji, dachu, wejść do budynku oraz korytarzy przy sali gimnastycznej Centrum Kształcenia Ustawicznego im. Jana Kochanowskiego w Wyszkowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d64e1641-0e69-11ed-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00327071

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00289136/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1129640,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu zadania pn.: Modernizacja elewacji, dachu, wejść do budynku oraz korytarzy przy sali gimnastycznej Centrum Kształcenia Ustawicznego im. Jana Kochanowskiego w Wyszkowie w ramach zadania "Przebudowa budynku szkoły i przystosowanie go do potrzeb osób z niepełnosprawnością".
2. W ramach modernizacji planuje się m.in. następujące prace:
1. Prace dachowe i elewacyjne,
2. Prace związane z izolacją ściany fundamentowej obiektu,
3. Prace związane z wejściem od strony szczytu budynku,
4. prace związane z wejściem do budynku od strony ulicy Matejki.
3. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (dalej OPZ), zakres przedmiotu zamówienia oraz technologię wykonania robót zawiera OPZ wraz z dokumentacją projektową, które łącznie stanowią Załącznik nr 1 do SWZ.

Budynek 4-kondygnacyjny:
1. Prace dachowe i elewacyjne
- demontaż pokrycia dachu i ołacenia,
- wykonanie dodatkowych krokwi – wzmocnienie konstrukcji dachu,
- wykonanie deskowania pełnego wraz z paraizolacją,
- wykonanie nowego pokrycia z blachy powlekanej aluminiowej wraz z oknem wyłazowym,
- wykonanie w wyższej części budynku elewacji wentylowanej w okładzinie
z blachy powlekanej aluminiowej wraz z kompletem obróbek i parapetów, dopasowanej w stylistyce do budynku 3-kondygnacyjnego (zgodnie z elewacją wentylowaną na budynku 3-kondygnacyjnym),
- demontaż orynnowania na budynku czterokondygnacyjnym,
- demontaż istniejących tablic informacyjnych na elewacji, zabezpieczenie
i przygotowanie do ponownego montażu,
- wykonanie docieplenia elewacji metodą lekko-mokrą, wykończenie tynkiem silikonowym; przegrody zewnętrzne powinny posiadać izolacyjność zgodną z aktualnymi warunkami technicznymi,
- wymiana parapetów zewnętrznych,
- demontaż i montaż 3 okien w szczycie elewacji,
- demontaż i montaż drzwi wejściowych (stolarka aluminiowa dwuskrzydłowa),
- montaż nowego orynnowania na budynku 4-kondygnacyjnym.

2. Prace związane z izolacją ściany fundamentowej obiektu
- rozebranie opaski z kostki betonowej,
- wykop w gruncie kategorii III,
- wykonanie izolacji przeciwwilgociowej powłokowej,
- wykonanie izolacji termicznej,
- wykonanie zabezpieczenia izolacji termicznej folią kubełkową,
- zasypanie wykonanego wykopu wraz z odtworzeniem stanu pierwotnego.

3. Prace związane z wejściem od strony szczytu budynku
- demontaż oraz ponowny montaż poręczy zamontowanych do elewacji budynku w obrębie wejścia,
- demontaż oraz wymiana balustrady biegów i spocznika przy schodach wejściowych do budynków ,
- usunięcie okładzin gresowych ze stopni wejściowych,
- zniwelowanie stanu istniejącego dojścia do schodów od strony ulicy Dworcowej do rzędnej istniejącej drogi dojazdowej poprzez:
a) zdjęcie istniejącej kostki brukowej w obrębie dojścia i przejścia,
b) demontaż balustrady,
c) wykonanie korytowania powyższego obszaru,
d) wykonanie warstw podbudowy,
e) wykonanie nawierzchni z kostki brukowej,
f) modernizacja podejścia schodów terenowych od strony ulicy Matejki
według załączonej dokumentacji,
- wykonanie nowych okładzin gresowych stopni wejściowych,
- montaż wycieraczki wejściowej,
- modernizacja wejścia w obrębie wymiany 4 szt. słupków stalowych podtrzymujących zadaszenie nad wejściem.

4 . Prace związane z wejściem do budynku od strony ulicy Matejki
- zamurowanie otworu drzwiowego do pomieszczenia byłej kotłowni,
- rozbiórka murka okalającego dojście do byłej kotłowni:
a) do poziomu posadzki gresowej – pomiędzy wejściem do budynku a wejściem do pomieszczenia byłej kotłowni,
b) do poziomu istniejącej kostki – murek po lewej przy wejściu do pomieszczenia byłej kotłowni,
- wykonanie przedłużenia murka oporowego do poziomu istniejącej kostki w obszarze zejścia do pomieszczenia byłej kotłowni,
- wykonanie utwardzenia w przestrzeni zejścia do pomieszczenia byłej do przedłużonego murku oporowego wraz z nawierzchnią z kostki brukowej,
- wykonanie przedłużenia istniejących stopni schodowych zejścia do budynku w kierunku murku oporowego frontowego,
- skucie istniejących okładzin gresowych stopni i murków oporowych w obszarze wejścia,
- wykonanie nowych okładzin gresowych stopni i murków oporowych w obszarze wejścia,
- modernizacja zadaszenia wejścia poprzez wymianę 4 słupków podtrzymujących zadaszenie,

Budynek 3-kondygnacyjny;
- wykonanie docieplenia elewacji budynku od strony ulicy Dworcowej metodą lekko-mokrą, wykończenie tynkiem silikonowym; przegrody zewnętrzne powinny posiadać izolacyjność zgodną z aktualnymi warunkami technicznymi,
- wymiana parapetów zewnętrznych.

Budynek hali gimnastycznej
- modernizacja korytarzy w części hali sportowej obejmującej wymianę płytek posadzkowych i ściennych (pomieszczenie wuefistów), malowanie ścian i naprawa sufitów, zdjęcie 10 cm okładziny tynku mozaikowego na całej długości obecnego jego występowania, zdjęcie okładziny tynku mozaikowego o szerokości 10 cm istniejącej wokół otworów drzwiowych oraz położenie tynku kamyczkowego na istniejąca warstwę po uprzednim zagruntowaniu powierzchni i w miejscach zdjęcia wokół otworów drzwiowych ,
- wymiana 6 szt. drzwi wewnętrznych,
- wymiana klap rewizyjnych (obecnie 4 szt. – wymiana na 2 duże),
- skucie podwyższenia z płytek od strony ulicy Dworcowej ,
- wykonanie izolacji przeciwwilgociowej i termicznej ściany fundamentowej od strony ulicy Dworcowej.
W załącznikach nr 12 i 13 rzut parteru i I piętra budynku podlegającemu modernizacji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45262310-7 - Zbrojenie

45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45442100-8 - Roboty malarskie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu we wskazanym w ogłoszeniu o zamówieniu terminie, tj. do dnia 18 sierpnia 2022 r. do godziny 9:00 złożone zostały dwie oferty w postaci elektronicznej za pomocą miniPortalu. Należy wskazać, iż pierwotny termin składania ofert wyznaczony na 17 sierpnia 2022 r. został zmieniony na 18 sierpnia 2022 r. zgodnie z przepisami ustawy PZP (poprzez ogłoszenie o zmianie). Data została zmieniona w treści SWZ oraz na stronie internetowej Wykonawcy, dokumenty zostały również opublikowane na stronie prowadzonego postępowania.

W dniu 18 sierpnia 2022 r. o godzinie 9:30 przystąpiono do otwarcia ofert. Podczas deszyfrowania ofert na stronie https://miniportal.uzp.gov.pl Zamawiający postępując zgodnie z instrukcją, po wybraniu opcji „Deszyfrowanie” i wybraniu pliku o nazwie: Oferta 18.08.zip nie odszyfrował tej oferty, a jako rezultat deszyfrowania pojawił się komunikat w brzmieniu: „Wybrany plik nie został przesłany przez ePUAP.” Dokładnie w ten sam sposób Zamawiający postąpił z plikiem o nazwie: Oferta CKU.zip. Również
w tym przypadku jako rezultat deszyfrowania pojawił się komunikat w brzmieniu: „Wybrany plik nie został przesłany przez ePUAP.”. Wobec powyższej sytuacji Zamawiający podjął czynności wyjaśniające, celem ustalenia przyczyn niemożności odszyfrowania przesłanych plików. Ponadto, Zamawiający zwrócił się także administratora miniPortalu - pracownika Urzędu Zamówień Publicznych i otrzymał odpowiedź, iż w przedmiotowej sprawie zostanie przeprowadzone postępowanie wyjaśniające. Na podstawie wyjaśnień administratora miniPortalu Zamawiający stwierdza, iż doszło do problemów technicznych (problemów systemowych), skutkujących brakiem możliwości odszyfrowania i odczytania ww. ofert.

Zgodnie z orzeczeniami Krajowej Izby Odwoławczej z dnia 14 stycznia 2019 r. o sygn. KIO 2671/18, a także z dnia 18 kwietnia 2019 r. (KIO 640/19), odpowiedzialność za wadliwie działającą platformę zakupową ponosi Zamawiający. Sytuacja, w której wykonawca z powodu wadliwości działania systemu teleinformatycznego Zamawiającego nie może złożyć oferty, jest podstawą do tego, aby Zamawiający unieważnił postępowanie. Brak możliwości złożenia oferty z przyczyn wynikających z działania narzędzia informatycznego, za pomocą którego prowadzone jest postępowanie, może mieć bowiem wpływ na wynik tego postępowania, ponieważ zostaje ograniczona uczciwa konkurencja, a ponadto istnieje możliwość, że wykonawca, któremu system uniemożliwił złożenie oferty, mógłby złożyć ofertę, która mogłaby się okazać najkorzystniejsza. Tym samym w takiej sytuacji co do zasady zachodzi konieczność unieważnienia postępowania na podstawie art. 255 pkt 6 ustawy PZP. Powyższe jest uzasadnione, z uwagi na fakt, iż błąd systemu teleinformatycznego jest niemożliwy do usunięcia, co bezpośrednio wynika z opinii przesłanej przez administratora miniPortalu. Ponadto upłynął już termin do składania ofert. Zatem stopień zaawansowania postępowania pozwala jedynie na podjęcie decyzji o jego unieważnieniu. Należy podnieść także, iż w związku z brakiem odszyfrowania i odczytania ofert, w postępowaniu nastąpiła niemożliwość zawarcia niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Celem postępowania jest zawarcie wyłącznie ważnej umowy w sprawie zamówienia publicznego. W niniejszym stanie przedmiotowego postępowania jest to niemożliwe. Niewyeliminowanie wady przez Zamawiającego na etapie postępowania przed otwarciem ofert, uniemożliwia podjęcie działania innego niż unieważnienie postępowania. Wady bowiem, które miały lub mogły mieć wpływ na jego wynik i są nieusuwalne – skutkują koniecznością unieważnienia postępowania.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.