Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00286066/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup ciągnika - postępowanie 2
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Rościszewo
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611015900
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Armii Krajowej, 1
1.5.2.) Miejscowość: Rościszewo
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-204
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki
1.5.7.) Numer telefonu: 242764076
1.5.8.) Numer faksu: 242764201
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@rosciszewo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rosciszewo.bip.org.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://josephine.proebiz.com/pl/profile/77616175451.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup ciągnika - postępowanie 22.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d17ddcd9-1987-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00327064
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00101877/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Zakup ciągnika
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00286066
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RRGKB.271.12.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 160162,60 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: „Zakup ciągnika” - zakup używanego ciągnika rolniczego na potrzeby Urzędu Gminy w Rościszewie.
1.1. Wymagania formalne
a) Ciągnik musi być sprzedany na fakturę VAT.
b) Ciągnik musi spełniać wymagania określone w Ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym oraz w przepisach wykonawczych w na podstawie tej ustawy.
c) Ciągnik musi posiadać wszystkie dokumenty niezbędne do dopełnieni formalności związanych z dopuszczeniem do ruchu po drogach publicznych na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
d) Ciągnik może być sprowadzony zza granicy ale musi być po wszystkich opłatach celno-skarbowych, przygotowany do rejestracji.
1.2. Minimalne parametry techniczne ciągnika
a) Rok produkcji – nie starszy niż 2005
b) Moc - 105 KM - 150 KM
c) Ilość przepracowanych motogodzin - maks. 10 000
d) Ilość cylindrów – 6,
e) pojemność skokowa - min 5000 cm3
f) Zmiana kierunku jazdy z rewersem
g) Napęd - 4x4
h) Przedni podnośnik hydrauliczny TUZ
i) Kabina z klimatyzacją, ogrzewaniem, radio, fotel pneumatyczny, fotel dla pasażera
1.3. Pozostałe wymagania Zamawiającego
a) Wykonawca razem z dostawą przedmiotu zamówienia dostarczy Zamawiającemu wszystkie instrukcje obsługi w języku polskim oraz wszelkie inne wymagane dokumenty, certyfikaty, atesty, homologacje, dopuszczenia do ruchu po drogach publicznych itp.
b) Ciągnik winien być bezwypadkowy, nie może posiadać śladów korozji, wgnieceń i innych widocznych uszkodzeń mechanicznych, za wyjątkiem normalnych śladów wynikających z eksploatacji.
c) Zamawiający zastrzega weryfikację zgodności danych ciągnika określonych w ofercie oraz poziomu jego sprawności ze stanem faktycznym poprzez badanie diagnostyczne ciągnika przez autoryzowany serwis w siedzibie Wykonawcy. Badanie może zostać przeprowadzone na etapie badania i oceny ofert, przed wyborem oferty i podpisaniem umowy. Koszt badania ponosi Zamawiający.
d) Zamawiający wymaga aby Wykonawca dostarczył przedmiot zamówienia do siedziby zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 16720000-8 - Ciągniki używane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 155000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 214000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 155000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IWA-ROL Iwona Podpora
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 757-110-17-49
7.3.3) Ulica: Poświętne
7.3.4) Miejscowość: Poświętne
7.3.5) Kod pocztowy: 06-213
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 190650 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące
INNE PRZETARGI ROŚCISZEWO
więcej: przetargi ROŚCISZEWO »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.