eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koło › Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego (grupa E) dla Szkoły Podstawowej im. Orła Białego w Powierciu na okres od 01.01.2022 do 31.08.2022 r.



Ogłoszenie z dnia 2021-12-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego (grupa E)
dla Szkoły Podstawowej im. Orła Białego w Powierciu
na okres od 01.01.2022 do 31.08.2022 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa im. Orła Białego w Powierciu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001144793

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Powiercie 3

1.5.2.) Miejscowość: Koło

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-600

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.7.) Numer telefonu: 632728525

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zs.powiercie@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sppowiercie.szkolnastrona.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_kolo

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Szkoła Publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego (grupa E)
dla Szkoły Podstawowej im. Orła Białego w Powierciu
na okres od 01.01.2022 do 31.08.2022 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-addb2da9-572d-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00327059

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00035408/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego (grupa E) dla Szkoły Podstawowej im. Orła Białego w Powierciu na okres od 01.01.2022 do 31.08.2022 r.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00301913/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 4/ZP/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego
(grupa E) dostawa paliwa gazowego wraz z usługą dystrybucji do obiektów Zamawiającego -
wynosząca dla zamówienia planowanego 334 333 kWh w okresie od 01.01.2022 do 31.08.2022
r.
4.2. Gaz grupy E powinien być dostarczony całodobowo do punktów zdawczo – odbiorczych,
wymienionych w załączniku nr 1 do SWZ, którym jest zespół urządzeń gazowych służących do
przyłączenia sieci wewnętrznej, będącą własnością Zamawiającego z siecią gazową operatora
systemu.
4.3. Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia standardów jakości obsługi
Zamawiającego zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa energetycznego.
Winien zapewnić ciągłość dostaw bez jakichkolwiek przerw w dostawach za wyjątkiem sytuacji
opisanych w ustawie Prawo energetyczne, IRIESD, taryfie i posiadać rezerwę gwarantującą
ciągłość dostaw.
4.4. Własność paliwa gazowego przechodzi na Zamawiającego po dokonaniu pomiaru na
wyjściu z gazomierza.
4.5. Wielkość zużycia gazu dla zamówienia wynosi 334 333 kWh w ciągu 8 miesięcy dla
obiektów wymienionych w załączniku nr 1 do SWZ. Zapotrzebowanie na paliwo gazowe przyjęte
zostało na podstawie historycznego zużycia paliwa gazowego i może odbiegać od faktycznego
wykorzystania paliwa gazowego, bowiem nie można z góry ustalić ilości paliwa gazowego, które
zostanie dostarczone Zamawiającemu. Ilość zamówienia nie stanowi ze strony Zamawiającego
zobowiązania do zakupu paliwa gazowego w podanej ilości i w żadnym razie nie może być
podstawą jakichkolwiek roszczeń ze strony Wykonawcy.
4.6. W toku realizacji zamówienia zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub
zwiększenia łącznej ilości zakupionego paliwa gazowego i/lub wartości dystrybucji zakupionego
paliwa gazowego w zakresie: dla zwiększenia do 20%, dla zmniejszenia do 20% względem ilości
(wartości) zamówienia określonego w załączniku nr 1 do SWZ (zamówienie planowane).
Zaistnienie okoliczności, o której mowa powyżej, spowoduje odpowiednio zmniejszenie lub
zwiększenie wynagrodzenia należnego wykonawcy z tytułu niniejszej umowy. Zmiana ilości
paliwa gazowego następuje automatycznie i nie wymaga oświadczenia strony. W ramach
niniejszego prawa zamawiający może dodawać i odejmować PPG oraz dokonać zmian
parametrów dystrybucji gazu, w takim przypadku zamawiający złoży wykonawcy pisemne
oświadczenie woli w przedmiocie skorzystania z powyższego prawa w określonym przez niego
zakresie. Zmiany grupy taryfowej, zgodnie z zasadami określonymi w taryfach zatwierdzonych
przez prezesa urzędu regulacji energetyki nie wymagają złożenia przez zamawiającego
oświadczenia woli. W przypadku nieskorzystania przez zamawiającego z prawa do zmniejszenia
lub zwiększenia łącznej ilości zakupionego paliwa gazowego i/lub wartości dystrybucji
zakupionego paliwa gazowego w zakresie dla zwiększenia do 20%, dla zmniejszenia do 20%
względem ilości zamówienia planowanego wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego
tytułu.
4.7. Rozliczenia za sprzedaż i dystrybucję paliwa gazowego odbywać się będą na podstawie
bieżących wskazań układu pomiarowo-rozliczeniowego (danych przekazywanych przez
operatora systemu dystrybucyjnego zwanego dalej „osd”), zgodnie z okresami rozliczeniowymi
wynikającymi z bieżącej taryfy osd, przy czym dla taryf z liczbą odczytów w roku 1 i 2 jest
możliwe rozliczenie na podstawie szacunkowego (prognozowanego) zużycia – na wniosek
Zamawiającego, złożony w dniu zawarcia lub obowiązywania umowy na kompleksową dostawę
gazu ziemnego z wyłonionym w niniejszym postępowaniu Wykonawcą. W takim przypadku
ostateczne rozlicznie za dany okres rozliczeniowy nastąpi na podstawie wystawionej przez
Wykonawcę faktury rozliczeniowej po uzyskaniu danych pomiarowych od OSD, która będzie
uwzględniać ilość faktycznie pobranego przez Odbiorcę paliwa gazowego.
4.8. Adresy PPG, grupy taryfowe, dane o umowach, zużycie oraz inne niezbędne informacje
zawiera załącznik nr 1 do SWZ.
4.9. Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzenia procedury zmiany sprzedawcy paliw
gazowych, zgodnie z Instrukcją Ruchu i Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej (IRiESD) w zakresie
świadczenia i korzystania z usług dystrybucji paliwa gazowego - dane o umowach zawarte są w
załączniku nr 1 do SWZ.
4.10. Dostarczony gaz ziemny powinien spełniać wymagania prawne i parametry techniczne
zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne i aktami
wykonawczymi wydanymi na jej podstawie oraz Ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o zapasach
ropy naftowej, produktów naftowych i gazu ziemnego oraz zasadach postępowania w sytuacjach
zagrożenia bezpieczeństwa paliwowego państwa i zakłóceń na rynku naftowymi aktami
wykonawczymi wydanymi na jej podstawie oraz niektórych innych ustaw.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09123000-7 - Gaz ziemny

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

65210000-8 - Przesył gazu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W prowadzonym postępowaniu złożono jedną ofertę która podlega odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 273886,48 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 273886,48 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.