eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Raciążek › Rozbudowa, przebudowa stacji uzdatniania wody w miejscowości Raciążek

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-08-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa, przebudowa stacji uzdatniania wody w miejscowości Raciążek

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RACIĄŻEK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866442

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wysoka 4

1.5.2.) Miejscowość: Raciążek

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-721

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 542831885

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@raciazek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.raciazek.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://raciazek.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa, przebudowa stacji uzdatniania wody w miejscowości Raciążek

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-77581976-e64f-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00327046

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00060620/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Rozbudowa, przebudowa stacji uzdatniania wody w miejscowości Raciążek

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00201261/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IT.271.2.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 4673212,69 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 4513212,69 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

I. Wykonanie robót budowlanych w formule „wybuduj” dla Inwestycji: „Rozbudowa, przebudowa stacji uzdatniania wody w miejscowości Raciążek”.
Wykonanie robót obejmuje:
1) wykonanie nowego budynku stacji, wykonanie węzła socjalno-bytowego oraz pomieszczenia i magazynu dawkowania chloru i nowej hali filtrów,
2) wykonanie 2-ch zbiorników retencyjnyvh V=150m3 wraz z betonowym fundamentem i izolacją cieplną, oraz przewodów zasilających zbiornik w wodę, odprowadzających wodę ze zbiornika do zestawu hydroforowego, przewodu przelewowego dn160PCW, zabezpieczającego zbiornik przed przepełnieniem, włączonego do studni betonowej dn1000 projektowanej na istniejącej kanalizacji technologicznej, wykonanie przewodu spustowego dn160PCW do awaryjnego opróżniania zbiornika z wody, z zasuwą odcinającą,
3) wykonanie instalacji technologicznej SUW wraz z zestawem filtrów i zestawem hydroforowym,
4) wykonanie instalacji wod-kan. i wentylacji, oraz ogrzewania elektrycznego pomieszczeń stacji uzdatniania wody,
5) wykonanie nowego odstojnika popłuczyn z montażem pompy wód nadosadowych, obok istniejącego dotychczas zbiornika,
6) wykonanie przykanalika PCV200 dla odbioru ścieków socjalno- bytowych z budynku SUW do istniejącej kanalizacji sanitarnej,
7) wykonanie przekładki odcinka istniejącej kanalizacji technologicznej odprowadzenia wód popłuczyn do istniejącej kanalizacji,
8) wykonanie nowej zastępczej studni głębinowej 2B (7) oraz montaż pompy w studni głębinowej,
9) budowa wodociągu wody surowej PCV 110 od studni głębinowej2B (7) do stacji SUW oraz wymiana odcinków. wodociągu wody surowej PCV 110 od studni głębinowej 5 oraz 6 do stacji SUW,
10) wykonanie nowego odcinka wodociągu o średnicy 160PCW od stacji SUW do istniejącego wodociągu gminnego,
11) wykonanie spinki odcinka tłocznego wodociągu o średnicy 160PCW od stacji SUW do zbiorników retencyjnych,
12) wykonanie spinki odcinka wodociągu ssącego o średnicy 160PCW od zbiorników retencyjnych do stacji SUW,
13) wykonanie spinki odcinka wodociągu wody surowej o średnicy 160PCW od pomp głębinowych do stacji SUW,
14) wykonanie instalacji elektrycznej zasilającej urządzenia SUW, oraz sterowania pracą urządzeń, oraz instalację grzewczą pomieszczeń SUW poprzez zastosowanie grzejników elektrycznych,
15) remont budynku zaplecza SUW,
16) wykonanie pomiarów instalacji elektrycznej,
17) badania monitoringu przeglądowego,
18) szkolenie pracowników z obsługi urządzeń i sterowania pracą obiektu,
19) rejestracja urządzeń ciśnieniowych w UDT,
20) sporządzenie operatu kolaudacyjnego wykonanych robót budowlanych.

Zamawiający informuje, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa stanowiąca Załącznik nr 9 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232100-3 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów

45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody

45262200-3 - Fundamentowanie i wiercenie studni wodnych

45262220-9 - Wiercenie studni wodnych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45317100-3 - Instalowanie elektrycznych urządzeń pompowych

4.5.5.) Wartość części: 4513212,69 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych w ramach Inwestycji „Rozbudowa, przebudowa stacji uzdatniania wody w miejscowości Raciążek”.
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych w ramach Inwestycji
„Rozbudowa, przebudowa stacji uzdatniania wody w miejscowości Raciążek”.
Przedmiotowe zamówienie obejmuje:
1) pełnienie nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlanych realizowanych w formule „wybuduj” dla Inwestycji: „Rozbudowa, przebudowa stacji uzdatniania wody w miejscowości Raciążek” (Część II przedmiotowego zamówienia).
Szczegółowy zakres inwestycji, nad którym będzie pełniony nadzór inwestorski określony został w przedmiotowym postępowaniu, w ten sposób że:
- dla Części I, realizowanej w formule „wybuduj” opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa (w zakresie wykonania robót ogólnobudowlanych, robót wodociągowych, robót drogowych, robót elektrycznych) stanowiąca Załącznik nr 9 do SWZ
- oraz w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik nr 8a do SWZ.
Wskazana powyżej dokumentacja dostępna jest na stronie internetowej prowadzonego postepowania pod linkiem https://raciazek.ezamawiajacy.pl/.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.5.5.) Wartość części: 160000 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5944590,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6240000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5944590,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INSTALCOMPACT Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7770001571

7.3.3) Ulica: ul. Wierzbowa 23

7.3.4) Miejscowość: Tarnowo Podgórne

7.3.5) Kod pocztowy: 62-080

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5944590,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 17 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 86100,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 325950,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 119310,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Obsługi Inwestycji Emilia Serkowska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5542728781

7.3.3) Ulica: Wola Bachorna 21

7.3.4) Miejscowość: Siniarzewo

7.3.5) Kod pocztowy: 87-705

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 119310,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 17 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.