Ogłoszenie z dnia 2021-12-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00311729/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-13
- 2022/BZP 00139110/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-28
- 2022/BZP 00009047/01 - Wynik z dnia 2022-01-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywne dostawy żywności dla Placówki Opiekuńczo – Wychowawczej „Mały Dworek” w Łaszczynie w okresie od 01.01.2022 r. do 31.03.2022 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowe Centrum Usług Wspólnych w Rawiczu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368559038
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mikołaja Kopernika, 4
1.5.2.) Miejscowość: Rawicz
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-900
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.7.) Numer telefonu: 667113117
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pcuw@powiatrawicki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: pcuwrawicz.bipstrona.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-propublico.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywne dostawy żywności dla Placówki Opiekuńczo – Wychowawczej „Mały Dworek” w Łaszczynie w okresie od 01.01.2022 r. do 31.03.2022 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c4915e94-5bfc-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00326951
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002509/21/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.6 Sukcesywne dostawy żywności dla Placówki Opiekuńczo - Wychowawczej "Mały Dworek" w Łaszczynie w 2022 roku.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00311729/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PCUW.261.3.31.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 536247,29 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 18048,07 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Temat: Artykuły spożywcze.Wspólny Słownik Zamówień:
15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne,
15800000-6 - Różne produkty spożywcze.
Opis: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych powszechnie dostępnych o ustalonych standardach jakościowych na potrzeby Placówki Opiekuńczo – Wychowawczej „Mały Dworek” w Łaszczynie w okresie od 01.01.2022 r. do 31.03.2022 r., tj. sprzedaż i dostawa artykułów określonych w niniejszym opisie przedmiotu zamówienia z podziałem na części:
Część I - Artykuły spożywcze.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, określający rodzaj oraz ilość zamawianego towaru został zawarty w:
1) Formularzach ofertowo - cenowych dla Części I, które zostały zawarte w Załączniku Nr 7 do SWZ, będącego integralną częścią Umowy,
2) Opisie przedmiotu zamówienia wg Załącznika Nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.5.) Wartość części: 2572,75 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Temat: Nabiał.Wspólny Słownik Zamówień:
15500000-3 - Produkty mleczarskie.
Opis: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych powszechnie dostępnych o ustalonych standardach jakościowych na potrzeby Placówki Opiekuńczo – Wychowawczej „Mały Dworek” w Łaszczynie w okresie od 01.01.2022 r. do 31.03.2022 r, tj. sprzedaż i dostawa artykułów określonych w niniejszym opisie przedmiotu zamówienia z podziałem na części:
Część II - Nabiał.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, określający rodzaj oraz ilość zamawianego towaru został zawarty w:
1) Formularzach ofertowo - cenowych dla Części II, które zostały zawarte w Załączniku Nr 7 do SWZ, będącego integralną częścią Umowy,
2) Opisie przedmiotu zamówienia wg Załącznika Nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.5.5.) Wartość części: 3778,07 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Temat: Warzywa i owoceWspólny Słownik Zamówień:
03220000-9 - Warzywa, owoce i orzechy.
Opis: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych powszechnie dostępnych o ustalonych standardach jakościowych na potrzeby Placówki Opiekuńczo – Wychowawczej „Mały Dworek” w Łaszczynie w okresie od 01.01.2022 r. do 31.03.2022 r, tj. sprzedaż i dostawa artykułów określonych w niniejszym opisie przedmiotu zamówienia z podziałem na części:
Część III - Warzywa i owoce.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, określający rodzaj oraz ilość zamawianego towaru został zawarty w:
1) Formularzach ofertowo - cenowych dla Części III, które zostały zawarte w Załączniku Nr 7 do SWZ, będącego integralną częścią Umowy,
2) Opisie przedmiotu zamówienia wg Załącznika Nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 03220000-9 - Warzywa, owoce i orzechy
4.5.5.) Wartość części: 4380,60 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Temat: Mięso i wędlinyWspólny Słownik Zamówień:
15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne.
Opis: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych powszechnie dostępnych o ustalonych standardach jakościowych na potrzeby Placówki Opiekuńczo – Wychowawczej „Mały Dworek” w Łaszczynie w okresie od 01.01.2022 r. do 31.03.2022 r, tj. sprzedaż i dostawa artykułów określonych w niniejszym opisie przedmiotu zamówienia z podziałem na części:
Część IV - Mięso i wędliny.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, określający rodzaj oraz ilość zamawianego towaru został zawarty w:
1) Formularzach ofertowo - cenowych dla Części IV, które zostały zawarte w Załączniku Nr 7 do SWZ, będącego integralną częścią Umowy,
2) Opisie przedmiotu zamówienia wg Załącznika Nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
4.5.5.) Wartość części: 3268,34 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Temat: Pieczywo i ciasto.Wspólny Słownik Zamówień:
15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie.
Opis: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych powszechnie dostępnych o ustalonych standardach jakościowych na potrzeby Placówki Opiekuńczo – Wychowawczej „Mały Dworek” w Łaszczynie w okresie od 01.01.2022 r. do 31.03.2022 r, tj. sprzedaż i dostawa artykułów określonych w niniejszym opisie przedmiotu zamówienia z podziałem na części:
Część V - Pieczywo i cisto.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, określający rodzaj oraz ilość zamawianego towaru został zawarty w:
1) Formularzach ofertowo - cenowych dla Części V, które zostały zawarte w Załączniku Nr 7 do SWZ, będącego integralną częścią Umowy,
2) Opisie przedmiotu zamówienia wg Załącznika Nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
4.5.5.) Wartość części: 3036,35 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Temat: Drób.Wspólny Słownik Zamówień:
15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
Opis: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych powszechnie dostępnych o ustalonych standardach jakościowych na potrzeby Placówki Opiekuńczo – Wychowawczej „Mały Dworek” w Łaszczynie w okresie od 01.01.2022 r. do 31.03.2022 r, tj. sprzedaż i dostawa artykułów określonych w niniejszym opisie przedmiotu zamówienia z podziałem na części:
Część VI - Drób.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, określający rodzaj oraz ilość zamawianego towaru został zawarty w:
1) Formularzach ofertowo - cenowych dla Części VI, które zostały zawarte w Załączniku Nr 7 do SWZ, będącego integralną częścią Umowy,
2) Opisie przedmiotu zamówienia wg Załącznika Nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
4.5.5.) Wartość części: 675,77 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Temat: Ryby.Wspólny Słownik Zamówień:
03311000-2 – Ryby.
Opis: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych powszechnie dostępnych o ustalonych standardach jakościowych na potrzeby Placówki Opiekuńczo – Wychowawczej „Mały Dworek” w Łaszczynie w okresie od 01.01.2022 r. do 31.03.2022 r, tj. sprzedaż i dostawa artykułów określonych w niniejszym opisie przedmiotu zamówienia z podziałem na części:
Część VII - Ryby.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, określający rodzaj oraz ilość zamawianego towaru został zawarty w:
1) Formularzach ofertowo - cenowych dla Części VII, które zostały zawarte w Załączniku Nr 7 do SWZ, będącego integralną częścią Umowy,
2) Opisie przedmiotu zamówienia wg Załącznika Nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 03311000-2 - Ryby
4.5.5.) Wartość części: 336,19 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zadanie pn. Sukcesywne dostawy żywności dla Placówki Opiekuńczo – Wychowawczej „Mały Dworek” w Łaszczynie w okresie od 01.01.2022 r. do 31.03.2022 r. zostało podzielone na VII Części. Zamawiający dla przedmiotowego zadania w Ogłoszeniu o zamówieniu
z dn. 13 grudnia 2021 r. oraz Specyfikacji Warunków Zamówienia, opublikowanej tego samego dnia na stronie prowadzonego postępowania pod adresem: https://e-propublico.pl, dopuścił możliwość składania ofert częściowych. W postępowaniu o udzielenie powyższego zamówienia w terminie do dnia składania ofert, tj. 21 grudnia 2021 r., godz. 800 nie złożono żadnych ofert dla Części III, IV,V i VI.
Z uwagi na powyższe, Zamawiający działając na podstawie art. 259 w zw. z art. 255 pkt 1 ustawy Pzp, unieważnia postępowanie dla Części III, IV, V i VI.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zadanie pn. Sukcesywne dostawy żywności dla Placówki Opiekuńczo – Wychowawczej „Mały Dworek” w Łaszczynie w okresie od 01.01.2022 r. do 31.03.2022 r. zostało podzielone na VII Części. Zamawiający dla przedmiotowego zadania w Ogłoszeniu o zamówieniu
z dn. 13 grudnia 2021 r. oraz Specyfikacji Warunków Zamówienia, opublikowanej tego samego dnia na stronie prowadzonego postępowania pod adresem: https://e-propublico.pl, dopuścił możliwość składania ofert częściowych. W postępowaniu o udzielenie powyższego zamówienia w terminie do dnia składania ofert, tj. 21 grudnia 2021 r., godz. 800 nie złożono żadnych ofert dla Części III, IV,V i VI.
Z uwagi na powyższe, Zamawiający działając na podstawie art. 259 w zw. z art. 255 pkt 1 ustawy Pzp, unieważnia postępowanie dla Części III, IV, V i VI.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zadanie pn. Sukcesywne dostawy żywności dla Placówki Opiekuńczo – Wychowawczej „Mały Dworek” w Łaszczynie w okresie od 01.01.2022 r. do 31.03.2022 r. zostało podzielone na VII Części. Zamawiający dla przedmiotowego zadania w Ogłoszeniu o zamówieniu
z dn. 13 grudnia 2021 r. oraz Specyfikacji Warunków Zamówienia, opublikowanej tego samego dnia na stronie prowadzonego postępowania pod adresem: https://e-propublico.pl, dopuścił możliwość składania ofert częściowych. W postępowaniu o udzielenie powyższego zamówienia w terminie do dnia składania ofert, tj. 21 grudnia 2021 r., godz. 800 nie złożono żadnych ofert dla Części III, IV,V i VI.
Z uwagi na powyższe, Zamawiający działając na podstawie art. 259 w zw. z art. 255 pkt 1 ustawy Pzp, unieważnia postępowanie dla Części III, IV, V i VI.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zadanie pn. Sukcesywne dostawy żywności dla Placówki Opiekuńczo – Wychowawczej „Mały Dworek” w Łaszczynie w okresie od 01.01.2022 r. do 31.03.2022 r. zostało podzielone na VII Części. Zamawiający dla przedmiotowego zadania w Ogłoszeniu o zamówieniu
z dn. 13 grudnia 2021 r. oraz Specyfikacji Warunków Zamówienia, opublikowanej tego samego dnia na stronie prowadzonego postępowania pod adresem: https://e-propublico.pl, dopuścił możliwość składania ofert częściowych. W postępowaniu o udzielenie powyższego zamówienia w terminie do dnia składania ofert, tj. 21 grudnia 2021 r., godz. 800 nie złożono żadnych ofert dla Części III, IV,V i VI.
Z uwagi na powyższe, Zamawiający działając na podstawie art. 259 w zw. z art. 255 pkt 1 ustawy Pzp, unieważnia postępowanie dla Części III, IV, V i VI.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
INNE PRZETARGI Z RAWICZA
- Poprawa efektywności energetycznej i modernizacja infrastruktury kulturalnej w budynkach Gminy Rawicz" (część 3, 4 i 5)
- Zakup biletów miesięcznych ulgowych dla uczniów dojeżdżających z terenu gminy Rawicz do placówek oświatowych w roku szkolnym 2024/2025
- Dowóz uczniów niepełnosprawnych dojeżdżających z terenu gminy Rawicz do placówek oświatowych w roku szkolnym 2024/2025
- Naprawa nawierzchni boiska sportowego w Zespole Szkół Zawodowych w Rawiczu
- Remont budynków komunalnych zlokalizowanych przy ul. Grunwaldzkiej 34 oraz ul. Ratuszowej 8 w Rawiczu
więcej: przetargi w Rawiczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa materiałów do zajęć w ramach projektu: "Od Kulturowej Transformacji do Lokalnej Integracji" wraz z artykułami drobnymi, numer wniosku o dofinansowanie: FESL.10.24-IZ.01-03EH/23-003.
- Zakup i dostawa poczęstunku dla uczestników projektu: "Od Kulturowej Transformacji do Lokalnej Integracji" wraz z artykułami drobnymi, numer wniosku o dofinansowanie: FESL.10.24-IZ.01-03EH/23-003
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej przy Zespole Szkół im. Jana Pawła II w Smrokowie gmina Słomniki w I półroczu roku szkolnego 2024/2025 z podziałem na zadania.
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych na potrzeby Instytutu Matematycznego PAN z podziałem na zadania
- Dostawa żywności do stołówki Internatu Zespołu Szkół Przemysłu Spożywczego i VIII Liceum Ogólnokształcącego w Toruniu z siedzibą przy ul. Grunwaldzkiej 33/35.
- Dostawy mleka i produktów mlecznych
więcej: Warzywa, owoce i orzechy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.