Ogłoszenie z dnia 2022-08-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00287830/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Remont szlaków zrywkowych w Nadleśnictwie Sucha
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Sucha
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 071001961
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zamkowa 7
1.5.2.) Miejscowość: Sucha Beskidzka
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-200
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 33 874 21 74
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sucha@katowice.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sucha.katowice.lasy.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.gov.pl/web/nadlesnictwo-sucha/szlaki-zrywkowe-ii1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarka leśna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont szlaków zrywkowych w Nadleśnictwie Sucha2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-49dd34e3-122f-11ed-a35f-e2885ab918a3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00326947
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00143961/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Wykonanie szlaków zrywkowych oraz prace remontowe i naprawcze na szlakach zrywkowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00287830/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZG.270.17.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 211476,30 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część (Pakiet) nr 1 MUCHARZ-TARNAWALokalizacja: leśnictwo Mucharz, szlak zrywkowy w oddz. 94, 125 i 137 oraz l-ctwo Tarnawa szlak zrywkowy w oddz. 168d
Zakres prac obejmuje m.in.:
- poszerzenie istniejącego szlaku w oddz. 137a,c (l-ctwo Mucharz) na długości ok. 416m (karczowanie pni, wykopy i przekopy w gruncie koparkami, wykonanie odwodnienia)
- wykonanie nowego szlaku w oddz. 94b,g,f (l-ctwo Mucharz) na długości ok. 824m (karczowanie pni, wykopy i przekopy w gruncie koparkami, wykonanie odwodnienia, wykonanie brodów)
- poszerzenie szlaku w oddz. 94 f, g (l-ctwo Mucharz) na odcinku ok. 275m (karczowanie pni, wykopy i przekopy w gruncie koparkami, wykonanie odwodnienia, wykonanie drewnianego łącznika)
- wykonanie nowego szlaku w oddz. 125a (l-ctwo Mucharz) na długości ok. 280m (karczowanie pni, wykopy i przekopy w gruncie koparkami, wykonanie odwodnienia, wykonanie brodów
- wykonanie nowego szlaku w oddz. 168d (l-ctwo Tarnawa) na łącznej długości ok. 240m (karczowanie pni, wykopy i przekopy w gruncie koparkami, mechaniczne profilowanie szlaku)
- poszerzenie istniejącego szlaku w oddziale 168d (l-ctwo Tarnawa) na łącznej długości ok. 300 mb (wykopy i przekopy w gruncie koparkami mechaniczne profilowanie szlaku)
4.5.3.) Główny kod CPV: 77230000-1 - Usługi doraźne dotyczące leśnictwa
4.5.5.) Wartość części: 68395,67 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część (Pakiet) nr 2 ROZTOKI-STRYSZAWALokalizacja: leśnictwo Roztoki, szlak zrywkowy oddz. 316c oraz l-ctwo Stryszawa szlak zrywkowy oddz. 190b,c i 198 a
Zakres prac obejmuje m.in.:
-wykonanie nowego szlaku w oddz. 316c (l-ctwo Roztoki) na łącznej długości ok. 300m (mechaniczne karczowanie pni, wykopy i przekopy koparkami, mechaniczne profilowanie dróg gruntowych)
- wykonanie nowego szlaku w oddz. 190c (l-ctwo Stryszawa) o łącznej długości ok. 330m (mechaniczne karczowanie pni, wykopy i przekopy koparkami, mechaniczne plantowanie gruntu spycharkami)
-poszerzenie szlaku zrywkowego w oddz. 190b (l-ctwo Stryszawa) na odcinku o łącznej długości ok. 280 mb ((wykopy i przekopy koparkami, mechaniczne profilowanie szlaku)
-wykonanie nowego szlaku w oddz. 198a (l-ctwo Stryszawa) na odcinku o łącznej długości 750 mb (mechaniczne karczowanie pni, wykopy i przekopy koparkami, mechaniczne profilowanie dróg gruntowych)
4.5.3.) Główny kod CPV: 77230000-1 - Usługi doraźne dotyczące leśnictwa
4.5.5.) Wartość części: 40794,54 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część (Pakiet) nr 3 BUDZÓW-JUSZCZYNLokalizacja: leśnictwo Budzów szlaki zrywkowe w oddz. 61a,c,d i 62a (rejon Koskowa Góra) oraz l-ctwo Juszczyn szlak w oddz. 337a i 340a
Zakres prac obejmuje m.in.:
-wykonanie nowego szlaku w oddz. 61a (l-ctwo Budzów) na odcinku o łącznej długości ok. 860m (mechaniczne karczowanie pni, wykopy i przekopy koparkami, mechaniczne profilowanie szlaku, wykonanie odwodnienia)
-poszerzenie istniejącego szlaku w oddz. 61a,d i 62a (l-ctwo Budzów) na odcinku o łącznej długości ok. 700m (wykopy i przekopy koparkami, mechaniczne profilowanie szlaku, wykonanie odwodnienia, wykonanie drewnianych łączników)
- wykonanie nowego szlaku zrywkowego w oddz. 337a (l-ctwo Juszczyn) o łącznej długości ok. 300m (mechaniczne karczowanie pni, wykopy i przekopy koparkami, mechaniczne profilowanie dróg gruntowych)
-wykonanie nowego szlaku zrywkowego w oddz. 340a (l-ctwo Juszczyn) o łącznej długości ok. 300m (mechaniczne karczowanie pni, wykopy i przekopy koparkami, mechaniczne profilowanie dróg gruntowych)
4.5.3.) Główny kod CPV: 77230000-1 - Usługi doraźne dotyczące leśnictwa
4.5.5.) Wartość części: 53834,99 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część (Pakiet) nr 4 SKAWICALokalizacja: leśnictwo Skawica szlak zrywkowy w oddz. 352a i 352d
Zakres prac obejmuje m.in.:
-poszerzenie istniejącego szlaku w oddz. 352a (l-ctwo Skawica) na odcinku o łącznej długości ok. 700m (mechaniczne karczowanie pni, wykopy i przekopy koparkami, mechaniczne plantowanie szlaku, wykonanie odwodnienia, wykonanie drewnianych łączników)
- poszerzenie istniejącego szlaku w oddz. 352d (l-ctwo Skawica) na odcinku o łącznej długości ok. 200m (mechaniczne karczowanie pni, wykopy i przekopy koparkami, mechaniczne plantowanie szlaku, wykonanie odwodnienia, wykonanie drewnianych łączników)
4.5.3.) Główny kod CPV: 77230000-1 - Usługi doraźne dotyczące leśnictwa
4.5.5.) Wartość części: 48442,10 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 59967,66 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 118476,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 59967,66 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Transportowo Usługowa Andrzej Jasica
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 735-001-83-98
7.3.4) Miejscowość: Stryszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 34-205
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ANDRZEJ JASICA FIRMA TRANSPORTOWO - USŁUGOWA
jakie przetargi wygrała firma
ANDRZEJ JASICA FIRMA TRANSPORTOWO - USŁUGOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 59967,66 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30105,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 41904,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30105,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Usługi Sprzętem Zmechanizowanym Świerkosz Zbigniew
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Usługi Sprzętem Zmechanizowanym Świerkosz Mariusz, Usługi Sprzętem Zmechanizowanym Świerkosz Grzegorz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 552-105-49-52
7.3.4) Miejscowość: Stryszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 34-205
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ŚWIERKOSZ ZBIGNIEW USŁUGI SPRZĘTEM ZMECHANIZOWANYM
jakie przetargi wygrała firma
ŚWIERKOSZ ZBIGNIEW USŁUGI SPRZĘTEM ZMECHANIZOWANYM
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30105,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 43669,23 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 57500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 43669,23 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Usługi Sprzętem Zmechanizowanym Świerkosz Zbigniew
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Usługi Sprzętem Zmechanizowanym Świerkosz Mariusz, Usługi Sprzętem Zmechanizowanym Świerkosz Grzegorz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 552-105-49-52
7.3.4) Miejscowość: Stryszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 34-205
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ŚWIERKOSZ ZBIGNIEW USŁUGI SPRZĘTEM ZMECHANIZOWANYM
jakie przetargi wygrała firma
ŚWIERKOSZ ZBIGNIEW USŁUGI SPRZĘTEM ZMECHANIZOWANYM
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 43669,23 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 43425,16 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 51848,28 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 43425,16 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Transportowo-Usługowa Andrzej Jasica
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 735-001-83-98
7.3.4) Miejscowość: Stryszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 34-205
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ANDRZEJ JASICA FIRMA TRANSPORTOWO - USŁUGOWA
jakie przetargi wygrała firma
ANDRZEJ JASICA FIRMA TRANSPORTOWO - USŁUGOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 43425,16 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI SUCHA BESKIDZKA
- Dostawa produktów leczniczych w ramach programów lekowych - uzupełnienie IV
- Modernizacja drogi powiatowej nr 1690K w Grzechyni - etap I
- Dostawa odczynników do oznaczeń laboratoryjnych wraz z dzierżawą sprzętu II postępowanie
- Dostawę artykułów spożywczych - słodycze, ogólnospożywcze, napoje
- Dostawa sprzętu jednorazowego użytku oraz innych materiałów medycznych uzupełnienie II
- Modernizacja drogi powiatowej nr 1691K w Skawicy - etap I
więcej: przetargi SUCHA BESKIDZKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonywanie prac z zakresu zagospodarowania lasu oraz pozyskania i zrywki drewna w lasach mienia komunalnego Gminy Wielkie Oczy w roku 2024
- Kompleksowe wykonawstwo prac leśnych na terenie Nadleśnictwie Białogard w roku 2006.
- usługi leśne - 2006.
- usługi z zakresu gospodarki leśnej w 2006 r.
- usłuhi leśne w 2006 r.
- usługi z zakresu gospodarki leśnej w 13 leśnictwach Nadleśnictwa Manowo w 2006 r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.