eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wykonanie remontu budynku usługowego z bramą wjazdową tzw. "Gołębnik" znajdującego się na działce ew. nr 69 przy ul. Puławskiej 59 w Warszawie (...)



Ogłoszenie z dnia 2024-05-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie remontu budynku usługowego z bramą wjazdową tzw. „Gołębnik” znajdującego się na działce ew. nr 69 przy ul. Puławskiej 59 w Warszawie (...)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010858407

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Irysowa 19

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-660

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zgnmokotow.waw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgnmokotow.waw.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zgnmokotow.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie remontu budynku usługowego z bramą wjazdową tzw. „Gołębnik” znajdującego się na działce ew. nr 69 przy ul. Puławskiej 59 w Warszawie (...)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5d85eea3-0212-11ef-b81b-aebd110f5279

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00326898

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00031817/19/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.24 Remont budynku usługowego z bramą wjazdową tzw. "Gołębnik" przy ulicy Puławskiej 5

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00298889

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: TZ-PNK.260.21.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 764009,06 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

cyt. z SWZ: "5.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu budynku usługowego z bramą wjazdową tzw. „Gołębnik” znajdującego się na działce ew. nr 69 przy ul. Puławskiej 59 w Warszawie wraz z zajęciem fragmentów działek ew. nr 65, 66/5, 68 i 70 z obrębu 1-01-23, budynek wpisany do rejestru zabytków pod numerem 454/4.
Zakres robót określony projektem budowlanym (w trzech branżach) obejmuje m. in.:
5.1.1. W branży budowlanej:
Prace zewnętrzne:
- remont dachu z wymianą gontu,
- remont i zamontowanie ozdobnej iglicy na dachu,
- konserwacja i uzupełnienie obróbek blacharskich z blachy miedzianej,
- wykonanie hydroizolacji ścian fundamentowych budynku i bramy,
- naprawa murów i rekonstrukcja tynków budynku i bramy,
- remont opaski wokół budynku i bramy,
- remont spocznika przed wejściem,
- odtworzenie nawierzchni,
- naprawa i wyrównanie glifów,
- renowacja gzymsów,
- remont i uzupełnienie parapetów zewnętrznych,
- renowacja tarczy zegara.
Prace wewnątrz budynku:
- wymiana i hydroizolacja posadzki w piwnicy,
- renowacja murów piwnicy,
- renowacja stropów,
- naprawa tynków wewnętrznych i renowacja wnętrz,
- wykonanie izolacji termicznej poddasza,
- wymiana stolarki okiennej,
- wymiana parapetów wewnętrznych,
- wymiana drzwi wejściowych do budynku,
- udrożnienie i usprawnienie istniejącej wentylacji piwnicy i wentylacji wewnątrz budynku.
5.1.2. W branży sanitarnej:
- demontaż instalacji wewnętrznej c.o.,
- wyciągnięcie rur stalowych przyłącza z pozostawieniem rur osłonowych,
- demontaż instalacji kanalizacji wraz z urządzeniami,
- wykonanie nowego przyłącza tłocznego PE Ø32mm w istniejących rurach osłonowych,
- wykonanie nowego przyłącza z.w. w istniejących rurach osłonowych,
- montaż instalacji kanalizacji,
- montaż umywalki,
- montaż urządzenia do przepompowywania ścieków,
- montaż instalacji z.w. podtynkowo z rur PP.
5.1.3. W branży elektrycznej:
- demontaż istniejących instalacji,
- wykonanie instalacji oświetlenia,
- montaż rozdzielni,
- wykonanie instalacji gniazd,
- montaż przepustów kablowych,
- wykonanie instalacji uziemiających,
- wykonanie wlz-y,
- wykonanie pomiarów,
- montaż i dostawa grzejników.
Całość robót podlega nadzorowi konserwatora zabytków. W związku z powyższym, roboty muszą być realizowane przy udziale BSKZ i MWKZ.
Roboty towarzyszące i tymczasowe wyszczególnione w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót w branży budowlanej w pkt 13.1 (w tym między innymi wywóz
na składowisko i utylizacja gruzu powstałego z rozbiórki), które Wykonawca powinien uwzględnić w wycenie robót podstawowych ujętych w przedmiarze.
Przed przystąpieniem do prac remontowych należy:
- zabezpieczyć rusztowania siatką typu mesh z nadrukiem tablicy pamiątkowej,
- wystąpić do ZDM o zajęcie chodnika,
- zabezpieczyć ciągi piesze, wejścia do budynku oraz zieleń przed możliwością zabrudzenia lub uszkodzenia,
- wdrożyć organizację ruchu z ul. Puławskiej na ul. Morskie Oko.
5.2. Czynności, o których mowa w § 1 ust. 1 postanowień umowy stanowiących Rozdział III SWZ oraz w pkt. 5.1. SWZ, będą wykonywane pod nadzorem inspektorów nadzoru zatrudnionych w Zakładzie Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy DOM „Konduktorska”.
5.3. Wszędzie tam gdzie w SWZ i jej załącznikach wymieniono z nazwy typ lub producenta materiałów lub urządzeń, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne.
5.4. Warunki realizacji zamówienia i gwarancji zawierają przedmiary robót, określające rodzaj, sposób wykonania i ilość planowanych do wykonania robót – stanowiące Rozdział VI SWZ oraz postanowienia umowy stanowiące Rozdział III SWZ.
5.5. Czynności, o których mowa w § 1 ust. 1 postanowień umowy, stanowiących Rozdział III SWZ, mają być wykonywane zgodnie z zasadami wiedzy technicznej oraz z:
5.5.1. przedmiarami robót określającymi rodzaj, sposób wykonania i ilość planowanych do wykonania robót – stanowiące Rozdział VI SWZ,
5.5.2. warunkami wynikającymi z przepisów technicznych i czynnościami wymienionymi w art. 22 Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 682 ze zm.) – dalej Prawo budowlane i jej przepisów wykonawczych,
5.5.3. Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót, stanowiącymi Rozdział IV SWZ,
5.5.4. wymaganiami wynikającymi z aktualnych Polskich Norm i aprobat technicznych,
5.5.5. zgodnie z dokumentacjami projektowymi wykonawczymi stanowiącymi Rozdział V SWZ.
5.5.6. pozwoleniem na budowę – decyzja nr 242/B/2022 z dnia 12 października 2022 r. stanowiącymi Rozdział VII SWZ,
5.5.7. decyzją Mazowieckiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z dnia 25.08.2022 r. oraz 26.10.2023 r. stanowiącą Rozdział VIII SWZ,
5.5.8.warunkami wynikającymi z przepisów Ustawy z dnia 16.04.2004 o wyrobach budowlanych (t.j. Dz.U. z 2021 poz. 1213) oraz Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 czerwca 2010 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 822),
5.5.9.warunkami wynikającymi z postanowień umowy stanowiącymi Rozdział III SWZ; Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian postanowień umowy stanowiących Rozdział III SWZ, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadkach wskazanych w postanowieniach umowy Rozdział III SWZ,
5.5.10. Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie
(t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 1225 ze zm.).
5.6. Materiały i produkty, o których mowa w § 3 ust. 5 i 6 postanowień umowy, powinny odpowiadać wymaganiom ujętym w art. 10 ustawy Prawo budowlane i w Ustawie o wyrobach budowlanych i posiadać certyfikat na znak bezpieczeństwa w odniesieniu do wyrobów podlegających tej certyfikacji. Dla pozostałych materiałów - z wyłączeniem wskazanych w obowiązujących w tym zakresie przepisach dotyczących określenia wykazu wyrobów budowlanych nie mającego istotnego wpływu na spełnienie wymogów podstawowych oraz wyrobów wytwarzanych i stosowanych wg uznanych zasad sztuki budowlanej – posiadać deklarację zgodności z dokumentem odniesienia jakim jest Polska Norma, a w przypadku jej braku krajową aprobatą techniczną (KOT) lub europejską aprobatą techniczną (EOT). Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego zobowiązany będzie okazać w stosunku do wskazanych materiałów certyfikaty i deklaracje dopuszczające wyrób do obrotu i stosowania w budownictwie.
5.7. Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia gwarancji na wykonane przez siebie roboty będące przedmiotem zamówienia, o których mowa w pkt. 5.1. SWZ oraz w § 1 postanowień umowy (Rozdział III SWZ) oraz na zastosowane materiały na okres co najmniej 60 miesięcy od daty bezusterkowego odbioru końcowego robót z tym, że dla materiałów okres ten nie może być krótszy niż gwarancja udzielona przez producenta nie krócej jednak niż 60 miesięcy. Wykonawca przeniesie na Zamawiającego warunki gwarancji producentów użytych materiałów w ramach wykonania przedmiotu zamówienia określonego w pkt. 5.1. SWZ.
5.8. Nazwy i kody robót wg kodów CPV:
45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę
45262100-2 Roboty przy wznoszeniu rusztowań
45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne
45320000-6 Roboty izolacyjne
45112000-5 Roboty w zakresie usuwania gleby
45421000-4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45233251-3 Wymiana nawierzchni
45453100-8 Roboty renowacyjne
45430000-0 Pokrycie podłóg i ścian
45331210-1 Instalowanie wentylacji
45324000-4 Roboty w zakresie okładziny tynkowej
45321000-3 Izolacja cieplna
45111300-1 Roboty rozbiórkowe
45332200-5 Roboty instalacyjne hydrauliczne
45332300-6 Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45315000-8 Instalowanie urządzeń elektrycznego ogrzewania i innego sprzętu elektrycznego w budynkach
45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45311100-1 Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45311200-2 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45315300-1 Instalacje zasilania elektrycznego
45315600-4 Instalacje niskiego napięcia
45316000-5 Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
45317300-5 Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych
5.9. Wykonawca opracuje i przekaże do zatwierdzenia Zamawiającemu (w formie pisemnej oraz elektronicznej), w terminie do 10 (dziesięciu) dni od daty podpisania Umowy, Harmonogram rzeczowo-finansowy (zwany również HRF), który będzie zawierał podział przedmiotu zamówienia na wyodrębnione etapy z uwzględnieniem wartości netto i brutto robót w poszczególnych etapach. HRF zostanie opracowany na podstawie kosztorysu ofertowego metodą szczegółową w oparciu o przedmiar. Do HRF zostaną dołączone kosztorysy częściowe dla poszczególnych etapów."

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, ponieważ nie wpłynęła żadna oferta.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.