eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Starachowice › Poprawa bezpieczeństwa ruchu pieszych w obszarze oddziaływania przejść dla pieszych w ciągu dróg powiatowych nr 0907 T oraz nr 0617 T



Ogłoszenie z dnia 2021-12-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa bezpieczeństwa ruchu pieszych w obszarze oddziaływania przejść dla pieszych w ciągu dróg powiatowych nr 0907 T oraz nr 0617 T

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Starachowicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291019637

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ostrowiecka 15

1.5.2.) Miejscowość: Starachowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-200

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 041 2730220

1.5.8.) Numer faksu: 041 2730228

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdp-starachowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp-starachowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.zdp-starachowice.pl oraz https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Zarząd dróg w odniesieniu do dróg powiatowych w zakresie planowania, budowy, modernizacji, utrzymania i ochrony dróg zgodnie z ustawą o drogach publicznych.

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa bezpieczeństwa ruchu pieszych w obszarze oddziaływania przejść dla pieszych w ciągu dróg powiatowych nr 0907 T oraz nr 0617 T

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f07b575b-3d47-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00326819

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000483/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.43 Poprawa bezpieczeństwa ruchu pieszych w obszarze oddziaływania przejść dla pieszych w ciągu dróg powiatowych nr 0907 T oraz nr 0617 T

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00256588/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.2510.23.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 399979,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 1 - „Przebudowa przejścia dla pieszych na drodze powiatowej nr 0617 T w km 1+490 w miejscowości Starachowice, ul. Piłsudskiego”.
Zadanie obejmuje następujący zakres robót:

- roboty rozbiórkowe (ręczna rozbiórka istniejącej nawierzchni chodnika, roboty ziemne wykonane koparkami, demontaż tablic znaków drogowych oraz rozebranie słupków do znaków drogowych, bezinwazyjne usunięcie oznakowania poziomego);
- odtworzenie chodnika (przebrukowanie istniejącej nawierzchni chodnika oraz wykonanie pasów ostrzegawczych),
- oznakowanie i urządzenia bezpieczeństwa ruchu drogowego (wykonanie azyli dla pieszych, ustawienie słupków przeszkodowych, znaki pionowe aktywne D-6 wraz z panelem słonecznym, montaż nad jezdnią dwustronnego aktywnego oznakowania D-6, instalacja elektryczna oraz konstrukcja nośna, słupki do znaków drogowych, ustawienie tablic informacyjnych, oznakowanie poziome nawierzchni bitumicznych);
- doświetlenie przejścia dla pieszych.

Szczegółowy opis robót będących przedmiotem poszczególnych zadań zawierają Szczegółowe Specyfikacje Techniczne – rozdział IV SWZ oraz załączone do niniejszego postępowania Przedmiary robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233261-6 - Roboty budowlane w zakresie przejść dla pieszych

45233294-6 - Instalowanie sygnalizacji drogowej

4.5.5.) Wartość części: 94667,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 2 - „Przebudowa przejścia dla pieszych na drodze powiatowej nr 0617 T w km 1+345 w miejscowości Starachowice, ul. Piłsudskiego”.
Zadanie obejmuje następujący zakres robót:

- roboty rozbiórkowe (ręczna rozbiórka istniejącej nawierzchni chodnika z kostki brukowej, ręczna rozbiórka istniejącej nawierzchni schodów, ręczna rozbiórka obrzeża oraz krawężnika betonowego, roboty ziemne wykonywane koparkami, demontaż tablic znaków drogowych, rozebranie słupków do znaków drogowych, bezinwazyjne usunięcie oznakowania poziomego);
- odtworzenie chodnika (ustawienie obrzeża betonowego oraz krawężnika betonowego, wykonanie warstwy odcinającej z piasku stabilizowanego cementem, podbudowy z kruszyw, przebrukowanie istniejącej nawierzchni chodnika, wykonanie chodnika z kostki brukowej, wykonanie nawierzchni schodów z kostki brukowej betonowej, wykonanie pasów ostrzegawczych);
- oznakowanie i urządzenia bezpieczeństwa ruchu drogowego (wykonanie azyli dla pieszych, ustawienie słupków przeszkodowych, znaki pionowe aktywne D-6 wraz z panelem słonecznym, montaż nad jezdnią dwustronnego aktywnego oznakowania D-6, instalacja elektryczna oraz konstrukcja nośna, słupki do znaków drogowych, ustawienie tablic informacyjnych, oznakowanie poziome nawierzchni bitumicznych);
- doświetlenie przejścia dla pieszych.


Szczegółowy opis robót będących przedmiotem poszczególnych zadań zawierają Szczegółowe Specyfikacje Techniczne – rozdział IV SWZ oraz załączone do niniejszego postępowania Przedmiary robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233261-6 - Roboty budowlane w zakresie przejść dla pieszych

45233294-6 - Instalowanie sygnalizacji drogowej

4.5.5.) Wartość części: 111942,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 3 - „Przebudowa przejścia dla pieszych na drodze powiatowej nr 0907 T w miejscowości Starachowice, ul. Szkolna zlokalizowanego przy II LO”.

Zadanie obejmuje następujący zakres robót:

- roboty rozbiórkowe (ręczna rozbiórka istniejącej nawierzchni chodnika z kostki brukowej, ręczna rozbiórka krawężnika betonowego, roboty ziemne wykonywane koparkami, demontaż tablic znaków drogowych, rozebranie słupków do znaków drogowych, bezinwazyjne usuniecie istniejącego oznakowania poziomego);
- odtworzenie chodnika (ustawienie krawężnika betonowego, wykonanie warstwy odcinającej z piasku stabilizowanego cementem, podbudowy z kruszyw, wykonanie chodnika z kostki brukowej, wykonanie pasów ostrzegawczych, przebrukowanie istniejącej nawierzchni chodnika);
- oznakowanie i urządzenia bezpieczeństwa ruchu drogowego (znaki pionowe aktywne D-6 wraz z panelem słonecznym, instalacją elektryczną oraz konstrukcją nośną, słupki do znaków drogowych, wykonanie i ustawienie tablicy informacyjnej, oznakowanie poziome nawierzchni bitumicznych, przymocowanie tablic znaków drogowych, ustawienie barierek chodnikowych, oznakowanie poziome nawierzchni);
- doświetlenie przejścia dla pieszych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233261-6 - Roboty budowlane w zakresie przejść dla pieszych

45233294-6 - Instalowanie sygnalizacji drogowej

4.5.5.) Wartość części: 68780,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 4 - „Rozbudowa przejścia dla pieszych na drodze powiatowej nr 0907 T w miejscowości Starachowice, ul. Szkolna zlokalizowanego przy II LO”.
Zadanie obejmuje następujący zakres robót:

- roboty rozbiórkowe (ręczna rozbiórka istniejącej nawierzchni chodnika, ręczna rozbiórka krawężnika betonowego, roboty ziemne wykonane koparkami, demontaż barierek chodnikowych, demontaż tablic znaków drogowych oraz rozebranie słupków do znaków drogowych, bezinwazyjne usuniecie istniejącego oznakowania poziomego);
- odtworzenie chodnika (ustawienie krawężnika betonowego, wykonanie warstwy odcinającej z piasku stabilizowanego cementem, podbudowy z kruszyw, wykonanie chodnika z kostki brukowej, wykonanie pasów ostrzegawczych przed przejściem dla pieszych, przebrukowanie istniejącej nawierzchni chodnika);
- wyniesione przejście dla pieszych (frezowanie nawierzchni bitumicznej, cięcie piłą nawierzchni bitumicznej, wykonanie wyniesionego przejścia dla pieszych z kostki brukowej betonowej);
- oznakowanie i urządzenia bezpieczeństwa ruchu drogowego (znaki pionowe aktywne D-6 wraz z panelem słonecznym, instalacją elektryczną oraz konstrukcją nośną, słupki do znaków drogowych, wykonanie i ustawienie tablicy informacyjnej, przymocowanie tablic znaków drogowych, oznakowanie poziome nawierzchni bitumicznych);
- doświetlenie przejścia dla pieszych.

Szczegółowy opis robót będących przedmiotem poszczególnych zadań zawierają Szczegółowe Specyfikacje Techniczne – rozdział IV SWZ oraz załączone do niniejszego postępowania Przedmiary robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233261-6 - Roboty budowlane w zakresie przejść dla pieszych

45233294-6 - Instalowanie sygnalizacji drogowej

4.5.5.) Wartość części: 69051,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 5 - „Przebudowa przejścia dla pieszych na drodze powiatowej nr 0907 T w miejscowości Starachowice, ul. Szkolna zlokalizowanego przy stadionie miejskim”.

Zadanie obejmuje następujący zakres robót:

- roboty rozbiórkowe (ręczna rozbiórka istniejącej nawierzchni chodnika z kostki brukowej, demontaż tablic, rozebranie słupków do znaków drogowych, bezinwazyjne usuniecie istniejącego oznakowania poziomego);
- odtworzenie chodnika (wykonanie chodnika, wykonanie pasów ostrzegawczych przed przejściem dla pieszych);
- oznakowanie i urządzenia bezpieczeństwa ruchu drogowego (znaki pionowe aktywne D-6 wraz z panelem słonecznym, instalacją elektryczną oraz konstrukcją nośną, słupki do znaków drogowych, wykonanie i ustawienie tablicy informacyjnej, oznakowanie poziome nawierzchni bitumicznych);
- doświetlenie przejścia dla pieszych.



Szczegółowy opis robót będących przedmiotem poszczególnych zadań zawierają Szczegółowe Specyfikacje Techniczne – rozdział IV SWZ oraz załączone do niniejszego postępowania Przedmiary robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233261-6 - Roboty budowlane w zakresie przejść dla pieszych

45233294-6 - Instalowanie sygnalizacji drogowej

4.5.5.) Wartość części: 55539,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 255 pkt. 1 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. (Dz. U. 2021 r. poz. 1129), Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielnie zamówienia, jeżeli w postępowaniu nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 255 pkt. 1 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. (Dz. U. 2021 r. poz. 1129), Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielnie zamówienia, jeżeli w postępowaniu nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 149977,59 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 149977,59 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 149977,59 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.T.U.H. "DAREK" Dariusz Fijałkowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6641027177

7.3.3) Ulica: Żytnia 102

7.3.4) Miejscowość: Starachowice

7.3.5) Kod pocztowy: 27-200

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Doświetlenie przejścia dla pieszych.

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 149977,59 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 149464,68 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 149464,68 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 149464,68 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.T.U.H. "DAREK" Darek Fijałkowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6641027177

7.3.3) Ulica: Żytnia 102

7.3.4) Miejscowość: Starachowice

7.3.5) Kod pocztowy: 27-200

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Doświetlenie przejścia dla pieszych

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 149464,68 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 255 pkt. 1 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. (Dz. U. 2021 r. poz. 1129), Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielnie zamówienia, jeżeli w postępowaniu nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.