eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zagnańsk › "Przebudowa drogi gminnej ul. Zagórska, gm. Zagnańsk"



Ogłoszenie z dnia 2023-07-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa drogi gminnej ul. Zagórska, gm. Zagnańsk”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Zagnańsk

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010866

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Spacerowa 8

1.5.2.) Miejscowość: Zagnańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-050

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 413001322

1.5.8.) Numer faksu: 413001373

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zagnansk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zagnansk.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://platformazakupowa.pl/pn/zagnansk

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przebudowa drogi gminnej ul. Zagórska, gm. Zagnańsk”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-652e3d63-efed-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00326672

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00053914/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Przebudowa drogi gminnej ul. Zagórska, gm. Zagnańsk

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00211836

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PZ.271.1.13.2023.PZZ

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Opis przedmiotu zamówienia.
1.1. Szczegółowy zakres robót do wykonania określony jest w Dokumentacji technicznej, Specyfikacji Technicznej, przedmiarze robót – stanowiących załączniki do SWZ. Wymienione dokumenty oraz SWZ są dokumentami wzajemnie się uzupełniającymi.
1.2. Wszelkie użyte nazwy handlowe w opisie przedmiotu zamówienia prosimy traktować jako informację uściślającą, zostały użyte wyłącznie w celu przybliżenia potrzeb Zamawiającego. Dopuszcza się użycie do realizacji robót budowlanych produktów równoważnych, co do ich jakości, docelowego przeznaczenia i spełnianych funkcji i walorów użytkowych.
2. Zakres robót budowlanych:
2.1. Branża drogowa Zadanie w branży drogowej obejmuje przebudowę drogi w ul. Zagórskiej w msc Jaworze, gm. Zagnańsk o długości 196,00m i szerokości 5m na odcinku nr 1 w zakresie od drogi powiatowej nr 0297T do końca pasa drogowego wraz z jednostronnym chodnikiem przyjezdniowym o szerokości1,5m oraz na odcinku nr 2 drogi bocznej na długości 32m w następującym zakresie: - droga o długości 196,00m, szerokość 5m z kostki brukowej betonowej gr. 8cm koloru grafitowego, nawierzchnia jezdni obramowana obustronnie krawężnikami betonowymi 15/30 - droga dojazdowa klasy KDW1 - należy wykonać chodnik o dł. 165,5m i szerokości 1,5m z kostki betonowej koloru czerwonego o grubości 6cm - zjazdy na posesje wykonać z kostki betonowej gr. 8cm koloru szarego, poza chodnikiem zjazdy oraz pobocza należy wykonać z warstwy utwardzonej kruszywem - wysokie skarpy zgodnie z projektem należy umocnić płytami ażurowymi - w obrębie skrzyżowania z drogą powiatową należy wykonać przepust o średnicy 50cm i długości 15m z przyczółkami przepustu w formie ścianek czołowych - wykonanie odwodnienia korpusu drogowego - wykonanie regulacji wysokościowej istniejących studni sanitarnych i wodociągowych - wykonanie umocnienia skarp rowu płytami ażurowymi - wykonanie barier energochłonnych - wykonanie oznakowania poziomego i pionowego drogi - wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej
2.2. Kanalizacja deszczowa - wykonanie sieci kanalizacji deszczowej w układzie grawitacyjno-ciśnieniowym z rur PVC i PE celem odprowadzenia wód opadowych z pasa drogowego - wykonanie pompowni wód opadowych o śr. studni betonowej 2500mm wraz z kablowym zasilaniem energetycznym o dł. ok. 8,5m, zlokalizowanej w pasie drogowym z rurociągiem ciśnieniowym kanalizacji deszczowej z rur PE śr. 225 w zakresie do odbiornika (rowu) - długość kanalizacji deszczowej grawitacyjnej z rur PVC 315 – 142,46m - długość kanalizacji deszczowej z rur PVC 250 – 56,70m - długość kanalizacji deszczowej ciśnieniowej PE 225 – 24,99m
2.3. Sieć gazowa - przebudowa istniejącej sieci gazowej PE 40 o dł. 5,72m poprzez obniżenie niwelety rzędnej dna posadowienia przepustu śr. 50cm bez zmiany jej przebiegu - na zjazdach na posesje z kostki brukowej na przewodach śr. 40mm należy założyć dwudzielne rury osłonowe z tworzywa śr. 110mm.
- Po stronie Wykonawcy robót budowlanych jest wykonanie aktualizacji Projektu Stałej Organizacji Ruchu na własny koszt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 10 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233330-1 - Fundamentowanie ulic

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

45111240-2 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu

45231223-4 - Roboty pomocnicze w zakresie przesyłu gazu

45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1373548,63 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1643546,66 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1373548,63 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GOMAR Ewa Olszewska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 691798706

7.3.3) Ulica: Rzemieślnicza 5

7.3.4) Miejscowość: Skarżysko-Kamienna

7.3.5) Kod pocztowy: 26-110

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1373548,63 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.