eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Oznakowanie pionowe i poziome oraz wdrażanie projektów organizacji ruchu na drogach gminnych będących we władaniu m.st. Warszawy znajdujących się na terenie Dzielnicy Ursynów - roboty podobne.



Ogłoszenie z dnia 2021-12-22

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Oznakowanie pionowe i poziome oraz wdrażanie projektów organizacji ruchu na drogach gminnych będących we władaniu m.st. Warszawy znajdujących się na terenie Dzielnicy Ursynów – roboty podobne.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Ursynów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525964000138

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Komisji Edukacji Narodowej 61

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-777

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ursynow.wzp@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ursynow.um.warszawa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Oznakowanie pionowe i poziome oraz wdrażanie projektów organizacji ruchu na drogach gminnych będących we władaniu m.st. Warszawy znajdujących się na terenie Dzielnicy Ursynów – roboty podobne.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-02d7e0c2-59a9-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00326565

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00309962/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji na podstawie art. 275 pkt. 1) ustawy z dnia 11 września 2019 roku Pzp.
Zam. podobne zostało przewidziane w ogłoszeniu o zam. opublikowanym w BZP 18.03.2021 r. pod nr 2021/BZP 00019224/01 dla zam. podstawowego i jest powtórzeniem robót polegających na oznakowaniu pionowym i poziomym oraz wdrażaniu projektów organizacji ruchu na drogach gminnych będących we władaniu m.st. Warszawy znajdujących się na terenie Dzielnicy Ursynów. Zamówienie podobne jest zgodne z zamówieniem podstawowym udzielonym Wykonawcy w dniu 07.05.2021 r. .
Wartość szacunkowa zamówienia podobnego wynosi 304 264,76 zł netto, nie przekracza przewidzianego w Ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego progu 607 809,00 zł netto.
Do negocjacji zaprasza się dotychczasowego Wykonawcę robót budowlanych t.j. Trafico MARTA OKSIĘCIUK-BŁOŃSKA, ul. Jana Kazimierza 60 lok. 260, 01-248 Warszawa.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KZP-XII-WZP.271.88.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 304264,76 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

I. Zakres prac objętych zamówieniem obejmuje:

1. Poprawa oznakowania pionowego i poziomego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu.
2. Wdrażanie projektów organizacji ruchu.
3. Usuwanie awarii.

II. Zakres rzeczowy robót objętych przedmiotem zamówienia.
1. Poprawa oznakowania pionowego i poziomego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu na terenie Dzielnicy Ursynów na całej szerokości pasa drogowego, a w szczególności wykonywanie robót w następujących zakresach:
- odnawianie oznakowania poziomego jezdni farbą chlorokauczukową i chlorokauczukową z dodatkami mikrokulek szklanych;
- wymiana oznakowania pionowego, zniszczonych znaków drogowych (w tym oznakowania aktywnego), słupków do znaków drogowych, luster okrągłych i prostokątnych oraz słupków wygrodzeniowych, łańcuchów i pylonów oraz zapór;
- prostowanie sztyc do znaków drogowych i słupków wygrodzeniowych;
- naprawa i montaż urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego;

2. Wdrażanie projektów organizacji ruchu na terenie Dzielnicy Ursynów na całej szerokości pasa drogowego zgodnie z zatwierdzonymi projektami oraz ze szczegółowymi warunkami technicznymi dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunkami ich umieszczania na drogach określonymi w załącznikach 1-4 do rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach

3. Usuwanie awarii oznakowania pionowego i poziomego.
Poprzez awarie rozumie się niespodziewane (nieplanowane), nagłe zdarzenie (wydarzenie), które powoduje lub może (jest w stanie) spowodować zagrożenie bezpieczeństwa w ruchu drogowym np. uszkodzenie oznakowania w wyniku wypadku drogowego, uszkodzenie oznakowania pionowego w wyniku gwałtownych opadów lub wiatrów itp.
Zamawiający wymaga aby usunięcie awarii nastąpiło w ciągu 2 godzin. Czas liczony jest od chwili skierowania wezwania w tym zakresie przez Zamawiającego (telefonicznie, sms-wo lub e-mailowo) do chwili przybycia Wykonawcy na miejsce awarii, zabezpieczenia miejsca awarii, odpowiedniego jego oznakowania oraz usunięcie uszkodzonych elementów oznakowania, tak by nie stwarzały zagrożenia bezpieczeństwa w ruchu drogowym i pieszym. Wykonawca po wykonaniu określonych powyżej czynności celem potwierdzenia usunięcia awarii obowiązany jest zgłosić ten fakt telefonicznie, oraz wykonać dokumentację zdjęciową (data, godz.) Dokumentację zdjęciową należy przesłać na wskazany adres e-mail do Zamawiającego w terminie 3 dni od daty usunięcia awarii.

III. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie poprawy oznakowania pionowego i poziomego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu oraz wdrażania projektów organizacji ruchu:

1. Do robót Wykonawca będzie przystępował po sporządzeniu i przekazaniu przez Zamawiającego protokołu wprowadzenia.
- W protokole będzie określony zakres robót i termin wykonania.
- Teren robót należy zabezpieczyć i oznakować, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
- Roboty należy prowadzić w sposób, który nie powoduje znacznych utrudnień w ruchu.
- Zamawiający przystąpi do odbioru prac nie później niż w ciągu 7 dni od daty zgłoszenia odbioru.

2. Rozliczenie prac zgłoszonych do odbioru nastąpi na podstawie:
- bezusterkowego protokołu odbioru,
- zaakceptowanych przez Zamawiającego obmiarów i kosztorysów powykonawczych.

IV. Klauzule społeczne:
1. Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art.95 ust.1. Prawa zamówień publicznych.
2. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia, że czynności w zakresie realizacji zamówienia na roboty budowlane w okresie ich wykonywania będą wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu Kodeksu pracy, przez Wykonawcę lub Podwykonawcę.
3. Warunek, o którym mowa w ust. 2 zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na podstawie umowy o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już osób wykonujących czynności polegające na wykonywaniu ustawiania znaków drogowych, malowaniu linii segregacyjnych, przejść dla pieszych oznakowywania kopert dla niepełnosprawnych oraz ustawianiu urządzeń bezpieczeństwa ruchu w trakcie realizacji zamówienia.
4. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa powyżej, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa powyżej oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały opisane w projektowanych postanowieniach umowy.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa ww. treść stanowiąca jednocześnie Załącznik nr 1 do umowy oraz:
a) Projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 2 do Zaproszenia;
b) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót – załącznik nr 3 do Zaproszenia;
c) Przedmiar robót – załącznik nr 4 do Zaproszenia;
d) Wykaz dróg gminnych – załącznik nr 5 do Zaproszenia;

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233150-5 - Roboty w zakresie regulacji ruchu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 373109,68 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 373109,68 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 373109,68 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Trafico MARTA OKSIĘCIUK-BŁOŃSKA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: PL5272777840

7.3.3) Ulica: Jana Kazimierza 60 lok. 260

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-248

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 373109,68 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 130 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.