eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Boguchwała › Dostawa urządzeń do wykonywania form i obróbki prototypowych wyrobów - szlifierek i ustawiaka (3 części).



Ogłoszenie z dnia 2022-08-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa urządzeń do wykonywania form i obróbki prototypowych wyrobów – szlifierek i ustawiaka (3 części).

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: INSTYTUT ENERGETYKI

1.3.) Oddział zamawiającego: Oddział Ceramiki "CEREL" w Boguchwale

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00002058600053

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Techniczna 1

1.5.2.) Miejscowość: Boguchwała

1.5.3.) Kod pocztowy: 36-040

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: 48 17 87 11 700

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@cerel.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cerel.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Instytut Energetyki Instytut Badawczy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Prace badawczo-rozwojowe w zakresie ceramiki technicznej oraz wytwarzanie z ceramiki wyrobów mających zastosowanie w przemyśle

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa urządzeń do wykonywania form i obróbki prototypowych wyrobów – szlifierek i ustawiaka (3 części).

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-960998a5-0e5a-11ed-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00326517

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00055940/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa urządzenia do wykonywania form i obróbki wyrobów prototypowych - ustawiaka.

1.2.2 Dostawa urządzeń do wykonywania form i obróbki prototypowych wyrobów - szlifierki.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Lotnicze Centrum Wdrożeń Ogniw Paliwowych oraz Nowoczesnych Ceramicznych Materiałów Konstrukcyjnych, realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa I. Konkurencyjna i innowacyjna gospodarka, Działanie 1.1. Wsparcie infrastruktury B+R jednostek naukowych.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00282135/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 05/2022/PPv1

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Cześć 1. Dostawa ustawiaka narzędzi

• średnica do 320 mm;
• wysokość do 350 mm;
• powiększenie 20x;
• dynamiczny krzyż pomiarowy;
• funkcje projektora z ustawnym krzyżem pomiarowym;
• wydruk etykiet wyników;
• system operacyjny kompatybilny z Windows;
• urządzenie ze stołem roboczym w komplecie;
• adapter Sk50/Sk40;

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych urządzeń do wykonywania form
i obróbki prototypowych wyrobów w Lotniczym Centrum Wdrożeń Ogniw Paliwowych oraz Nowoczesnych Ceramicznych Materiałów Konstrukcyjnych, to jest: ustawiaka (1 szt.), szlifierki (1 szt.) oraz szlifierki uniwersalnej do wałków i otworów (1 szt.), [zwanych dalej: „urządzeniami”,
a pojedynczo „urządzeniem”].
2. Szkolenie, o którym mowa w punkcie powyżej w zakresie zasad obsługi dostarczonego urządzenia, Wykonawca przeprowadzi w języku polskim, w siedzibie Zamawiającego.
3. Oferowane urządzenia muszą być w najlepszym gatunku, jakości oraz pochodzić z bieżącej produkcji, a także posiadać stosowne certyfikaty i aprobaty dopuszczające urządzenie do sprzedaży i użytkowania na terenie RP. Parametry techniczne oferowanego urządzenia/ oferowanych urządzeń muszą bezwzględnie zgadzać się z wytycznymi Zamawiającego, zawartymi w załączniku nr 1 do SWZ.
4. Wymagany minimalny termin gwarancji na oferowane urządzenia powinien być zgodny
z gwarancją producenta, jednak nie krótszy niż 12 miesięcy od dnia podpisania przez Strony protokołu odbioru,
-termin ten nie ma limitu godzin,
-bieg terminu gwarancji rozpoczyna się w dacie podpisania przez Strony protokołu odbioru.
- oferowany termin gwarancji stanowi kryterium oceny ofert - na zasadach opisanych w punkcie 22 SWZ.
5. Dostępność serwisu/ reakcja serwisowa: Wykonawca zapewnia dostępność serwisu w czasie trwania okresu gwarancji, przy czym czas reakcji serwisowej nie może być dłuższy niż 48 godzin w dni robocze (poniedziałek-piątek, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy) od daty zgłoszenia usterki i usterka mechaniczna lub/i elektryczna lub/i elektroniczna powinna być usunięta w możliwie najkrótszym czasie, jednakże nie później niż w ciągu 72 godzin w dni robocze (poniedziałek-piątek, z wyłączeniem sobót, niedziel i innych dni ustawowo wolnych od pracy), od chwili przystąpienia do naprawy z wyłączeniem czasu spedycji części i materiałów oraz czasu oczekiwania na nie w przypadku ich braku w magazynie. Maksymalny czas usunięcia usterki (awarii) nie przekroczy 5 dni roboczych. Wyjaśnienie pojęcia "reakcja serwisowa" zostało zamieszczone w OPZ.
6. Miejsce realizacji: Instytut Energetyki Oddział Ceramiki CEREL ul. Techniczna 1, 36-040 Boguchwała, woj. podkarpackie
7. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia w terminie: dla części 1: do 49 dni od daty podpisania umowy
8. Wykonawca poinformuje Zamawiającego o dokładnym terminie dostawy, z wyprzedzeniem minimum 3 dni kalendarzowych.
9. Uwagi:
a. W przypadku, gdy Zamawiający w opisie technicznym wskazuje dopuszczalny zakres tolerancji lub zakres wymaganych parametrów technicznych – parametry oferowanego urządzenia powinny mieścić się we wskazanych przez Zamawiającego zakresach.
b. Wszelkie możliwe, dopuszczalne przez Zamawiającego tolerancje od podanych parametrów urządzenia, zostały określone punkcie 4 SWZ,
c. W zakresie przedmiotu zamówienia, oprócz dostawy urządzeń jest ich montaż, uruchomienie i przeszkolenie pracowników Zamawiającego,
d. Szczegółowe zadania wykonawcy zostały dookreślone we wzorze umowy pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą, stanowiącej załącznik numer 2 do niniejszej SWZ (dalej jako: „Umowa”).
e. Jeżeli w OPZ wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent, rodzaj czy specyficzne pochodzenie należy przyjąć, że wskazane znaki towarowe, patenty, rodzaje czy pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu Zamówienia o równoważnych lub lepszych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych. Wszelkie wskazanie określonego typu należy traktować jako przykładowe i pomocnicze,
f. W sytuacjach, kiedy Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia poprzez odniesienie się do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza się rozwiązania równoważne opisywanym

4.5.3.) Główny kod CPV: 42000000-6 - Maszyny przemysłowe

4.5.5.) Wartość części: 70000 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Cześć 2. Dostawa szlifierki uniwersalnej do wałków

· Rozstaw kłów min. 500 mm
· Średnica szlifowanych wałków do 200 mm
· Podziałka skali dosuwu max 0,005 mm
· Szlifierka wyposażona w liniały pomiarowe przesuwów w obu osiach z rozdzielczością odczytu 0,001 mm
· Wrzeciono do otworów min. 10 tys. min -1
· Średnica otworu ściernic  127 mm
· Oprawy ściernic dokręcane na stożku 1:5,
· tarcza uchwytowa 160 i uchwyt 3-szczękowy z korpusem stalowym, szczęki jednolite,
· Tryb pracy dwuzmianowy przez 5 dni w tygodniu

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych urządzeń do wykonywania form i obróbki prototypowych wyrobów w Lotniczym Centrum Wdrożeń Ogniw Paliwowych oraz Nowoczesnych Ceramicznych Materiałów Konstrukcyjnych, to jest: ustawiaka (1 szt.), szlifierki (1 szt.) oraz szlifierki uniwersalnej do wałków i otworów (1 szt.), [zwanych dalej: „urządzeniami”,
a pojedynczo „urządzeniem”].
2. Szkolenie, o którym mowa w punkcie powyżej w zakresie zasad obsługi dostarczonego urządzenia, Wykonawca przeprowadzi w języku polskim, w siedzibie Zamawiającego.
3. Oferowane urządzenia muszą być w najlepszym gatunku, jakości oraz pochodzić z bieżącej produkcji, a także posiadać stosowne certyfikaty i aprobaty dopuszczające urządzenie do sprzedaży i użytkowania na terenie RP. Parametry techniczne oferowanego urządzenia/ oferowanych urządzeń muszą bezwzględnie zgadzać się z wytycznymi Zamawiającego, zawartymi w załączniku nr 1 do SWZ.
4. Wymagany minimalny termin gwarancji na oferowane urządzenia powinien być zgodny z gwarancją producenta, jednak nie krótszy niż 12 miesięcy od dnia podpisania przez Strony protokołu odbioru,
-termin ten nie ma limitu godzin,
-bieg terminu gwarancji rozpoczyna się w dacie podpisania przez Strony protokołu odbioru.
- oferowany termin gwarancji stanowi kryterium oceny ofert - na zasadach opisanych w punkcie 22 SWZ.
5. Dostępność serwisu/ reakcja serwisowa: Wykonawca zapewnia dostępność serwisu w czasie trwania okresu gwarancji, przy czym czas reakcji serwisowej nie może być dłuższy niż 48 godzin w dni robocze (poniedziałek-piątek, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy) od daty zgłoszenia usterki i usterka mechaniczna lub/i elektryczna lub/i elektroniczna powinna być usunięta w możliwie najkrótszym czasie, jednakże nie później niż w ciągu 72 godzin w dni robocze (poniedziałek-piątek, z wyłączeniem sobót, niedziel i innych dni ustawowo wolnych od pracy), od chwili przystąpienia do naprawy z wyłączeniem czasu spedycji części i materiałów oraz czasu oczekiwania na nie w przypadku ich braku w magazynie. Maksymalny czas usunięcia usterki (awarii) nie przekroczy 5 dni roboczych. Wyjaśnienie pojęcia "reakcja serwisowa" zostało zamieszczone w OPZ.
6.Miejsce realizacji: Instytut Energetyki Oddział Ceramiki CEREL ul. Techniczna 1, 36-040 Boguchwała, woj. podkarpackie
7. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia w terminie: dla części 1: do 180 dni od daty podpisania umowy
8. Wykonawca poinformuje Zamawiającego o dokładnym terminie dostawy, z wyprzedzeniem minimum 3 dni kalendarzowych.
9. Uwagi:
a. W przypadku, gdy Zamawiający w opisie technicznym wskazuje dopuszczalny zakres tolerancji lub zakres wymaganych parametrów technicznych – parametry oferowanego urządzenia powinny mieścić się we wskazanych przez Zamawiającego zakresach.
b. Wszelkie możliwe, dopuszczalne przez Zamawiającego tolerancje od podanych parametrów urządzenia, zostały określone punkcie 4 SWZ,
c. W zakresie przedmiotu zamówienia, oprócz dostawy urządzeń jest ich montaż, uruchomienie i przeszkolenie pracowników Zamawiającego,
d. Szczegółowe zadania wykonawcy zostały dookreślone we wzorze umowy pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą, stanowiącej załącznik numer 2 do niniejszej SWZ (dalej jako: „Umowa”).
e. Jeżeli w OPZ wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent, rodzaj czy specyficzne pochodzenie należy przyjąć, że wskazane znaki towarowe, patenty, rodzaje czy pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu Zamówienia o równoważnych lub lepszych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych. Wszelkie wskazanie określonego typu należy traktować jako przykładowe i pomocnicze,
f. W sytuacjach, kiedy Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia poprzez odniesienie się do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza się rozwiązania równoważne opisywanym

4.5.3.) Główny kod CPV: 43414000-8 - Szlifierki

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

42641000-1 - Obrabiarki do obróbki kamienia, ceramiki, betonu lub szkła

42000000-6 - Maszyny przemysłowe

42600000-2 - Obrabiarki

4.5.5.) Wartość części: 200000 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3. Dostawa szlifierki uniwersalnej do wałków i otworów

· Długość szlifowania min. 900 mm
· Średnica obrabiana min. 275 mm
· Szybkość szlifowania min. 45 m/s
· Maksymalna masa szlifowanego przedmiotu w kłach powyżej 100 kg
· Cyfrowy odczyt z liniałami osi X i Z,
· Konik ręczny,
· Dosuw X na działkę 0,0025 mm,
· Uzyskiwane dokładności:
-powtarzalność szlifowania średnic ≤0,005 mm
-walcowość max 0,005/500 mm
-kołowość nie więcej niż 0,0015 mm
· Wrzeciono ściernicy łożyskowane hydrostatycznie,
· Przyrząd do profilowania po promieniu i pod kątem,
· Tarcza uchwytowa 200 i uchwyt 6-szczękowy z korpusem stalowym, szczęki dzielone twarde,
· Przystawka do szlifowania wewnętrznego z wrzecionem do min. 8 tys. obrotów/min. i wrzecionem min. 16 tys. obrotów/min.
• Tryb pracy dwuzmianowy przez 5 dni w tygodniu.
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych urządzeń do wykonywania form
i obróbki prototypowych wyrobów w Lotniczym Centrum Wdrożeń Ogniw Paliwowych oraz Nowoczesnych Ceramicznych Materiałów Konstrukcyjnych, to jest: ustawiaka (1 szt.), szlifierki (1 szt.) oraz szlifierki uniwersalnej do wałków i otworów (1 szt.), [zwanych dalej: „urządzeniami”,
a pojedynczo „urządzeniem”].
2. Szkolenie, o którym mowa w punkcie powyżej w zakresie zasad obsługi dostarczonego urządzenia, Wykonawca przeprowadzi w języku polskim, w siedzibie Zamawiającego.
3. Oferowane urządzenia muszą być w najlepszym gatunku, jakości oraz pochodzić z bieżącej produkcji, a także posiadać stosowne certyfikaty i aprobaty dopuszczające urządzenie do sprzedaży i użytkowania na terenie RP. Parametry techniczne oferowanego urządzenia/ oferowanych urządzeń muszą bezwzględnie zgadzać się z wytycznymi Zamawiającego, zawartymi w załączniku nr 1 do SWZ.
4. Wymagany minimalny termin gwarancji na oferowane urządzenia powinien być zgodny
z gwarancją producenta, jednak nie krótszy niż 12 miesięcy od dnia podpisania przez Strony protokołu odbioru,
-termin ten nie ma limitu godzin,
-bieg terminu gwarancji rozpoczyna się w dacie podpisania przez Strony protokołu odbioru.
- oferowany termin gwarancji stanowi kryterium oceny ofert - na zasadach opisanych w punkcie 22 SWZ.
5. Dostępność serwisu/ reakcja serwisowa: Wykonawca zapewnia dostępność serwisu w czasie trwania okresu gwarancji, przy czym czas reakcji serwisowej nie może być dłuższy niż 48 godzin w dni robocze (poniedziałek-piątek, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy) od daty zgłoszenia usterki i usterka mechaniczna lub/i elektryczna lub/i elektroniczna powinna być usunięta w możliwie najkrótszym czasie, jednakże nie później niż w ciągu 72 godzin w dni robocze (poniedziałek-piątek, z wyłączeniem sobót, niedziel i innych dni ustawowo wolnych od pracy), od chwili przystąpienia do naprawy z wyłączeniem czasu spedycji części i materiałów oraz czasu oczekiwania na nie w przypadku ich braku w magazynie. Maksymalny czas usunięcia usterki (awarii) nie przekroczy 5 dni roboczych. Wyjaśnienie pojęcia "reakcja serwisowa" zostało zamieszczone w OPZ.
6.Miejsce realizacji: Instytut Energetyki Oddział Ceramiki CEREL ul. Techniczna 1, 36-040 Boguchwała, woj. podkarpackie
7. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia w terminie: dla części 1: do 49 dni od daty podpisania umowy
8. Wykonawca poinformuje Zamawiającego o dokładnym terminie dostawy, z wyprzedzeniem minimum 3 dni kalendarzowych.
9. Uwagi:
a.W przypadku, gdy Zamawiający w opisie technicznym wskazuje dopuszczalny zakres tolerancji lub zakres wymaganych parametrów technicznych – parametry oferowanego urządzenia powinny mieścić się we wskazanych przez Zamawiającego zakresach.
b.Wszelkie możliwe, dopuszczalne przez Zamawiającego tolerancje od podanych parametrów urządzenia, zostały określone punkcie 4 SWZ,
c.W zakresie przedmiotu zamówienia, oprócz dostawy urządzeń jest ich montaż, uruchomienie i przeszkolenie pracowników Zamawiającego,
d. Szczegółowe zadania wykonawcy zostały dookreślone we wzorze umowy pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą, stanowiącej załącznik numer 2 do niniejszej SWZ (dalej jako: „Umowa”).
e. Jeżeli w OPZ wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent, rodzaj czy specyficzne pochodzenie należy przyjąć, że wskazane znaki towarowe, patenty, rodzaje czy pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu Zamówienia o równoważnych lub lepszych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych. Wszelkie wskazanie określonego typu należy traktować jako przykładowe i pomocnicze,
f. W sytuacjach, kiedy Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia poprzez odniesienie się do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza się rozwiązania równoważne opisywanym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 43414000-8 - Szlifierki

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

42641000-1 - Obrabiarki do obróbki kamienia, ceramiki, betonu lub szkła

42000000-6 - Maszyny przemysłowe

42600000-2 - Obrabiarki

4.5.5.) Wartość części: 320000 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 48200 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 59000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 48200 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ITA Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7811629652

7.3.3) Ulica: Poznańska 104, Skórzewo

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 60-185

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 48200 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W części 2 postępowania wpłynęła tylko jedna oferta, złożona przez firmę JAZON Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Wysockiego 164 A w Białymstoku (15-167). Oferta ta została w dniu 23.08.2022 r. odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2) lit. c ustawy Pzp.
W związku z powyższym Zamawiający postanowił o unieważnieniu części 2 postępowania

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W części 3 postępowania wpłynęły dwie oferty, złożone przez:
1) firmę JAZON Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Wysockiego 164 A w Białymstoku (15-167). Oferta ta została w dniu 23.08.2022 r. odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2) lit. c ustawy Pzp.

2) firmę MARCOSTA Ryszard Starzec z siedzibą przy ul. Klikowskiej 101 C w Tarnowie (33-102). Oferta ta została w dniu 31.08.2022 r. odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2) lit. c ustawy Pzp.

Obie oferty, wymienione powyżej podlegały odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2) lit. c ustawy Pzp.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zamawiający planuje uruchomienie nowego postępowania, dotyczącego zakresu z unieważnionych części postępowania.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.