eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piasek › Modernizacja ścieżki edukacyjnej "W krainie pszczyńskiego żubra" - etap III



Ogłoszenie z dnia 2022-08-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja ścieżki edukacyjnej "W krainie pszczyńskiego żubra" - etap III

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Skarb Panstwa Państwowe Gospodarstwo Leśne "Lasy Państwowe" - Nadleśnictwo Kobiór

1.3.) Oddział zamawiającego: Nadleśnictwo Kobiór

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 272536267

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Katowicka 141

1.5.2.) Miejscowość: Piasek

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-211

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kobior@katowice.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kobior.katowice.lasy.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https:/josephine.proebiz.com/pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


leśnictwo

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja ścieżki edukacyjnej "W krainie pszczyńskiego żubra" - etap III

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8d1b964d-0bfd-11ed-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00326508

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00176686/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Modernizacja Ścieżki edukacyjnej W krainie Pszczyńskiego Żubra- etap III

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Fundusz Mikroprojektów Euregionu Beskidy INTERREG V-A Republika Czeska - Polska 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: S.270.8.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr I – adaptacja budynku kasowego na obiekt wystawienniczy

Adaptacja obejmuje remont istniejącego budynku na potrzeby ekspozycji polegający na:
- wymianie drzwi zewnętrznych, likwidacja ścianek działowych, likwidacja wewnętrznej boazerii drewnianej, zaślepienie okien od wewnątrz, likwidacja listewek ozdobnych na zewnątrz budynku, wymiana obróbek blacharskich, likwidacja balustrady przy podeście, odświeżenie elewacji poprzez malowanie, wykonanie siedziska drewnianego przez budynkiem
- demontaż istniejących instalacji elektrycznych oraz wykonanie nowych, w szczególności: tablicy rozdzielczej, instalacji oświetlenia ogólnego, awaryjnego, gniazd wtyczkowych oraz instalacji uziemiającej- wg. projektu instalacji elektrycznej

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45442100-8 - Roboty malarskie

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 57000 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie obejmuje:
- budowę tunelu edukacyjnego o wymiarach przejścia 5m długości i 1,7m wysokości , tunel należy wykonać z prefabrykowanych kręgów betonowych posadowionych na fundamencie betonowym z oporem, zaizolować i obsypać ziemią i zadarniować
- aranżacja wnętrza tunelu styrodurem oraz masami klejącymi – wykonanie imitacji jamy zwierząt, wyposażenie tunelu w modele fauny ( 7 szt.), imitacje korzeni, wykonanie oświetlenia eksponatów poprzez położenie instalacji elektrycznej w peszelu z puszkami przezroczystymi z diodami zasilanymi bateriami.
- wykonanie i posadowienie tablicy edukacyjnej o konstrukcji metalowej

Szczegółowe rozwiązania techniczne wykonania i aranżacji tunelu jak również wykonanie i montaż modeli zwierząt zawiera opis w pkt 4.2 Projektu wykonawczego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

4.5.5.) Wartość części: 71800 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III – Nasadzenia
Zadanie obejmuje - przygotowanie podłoża (przekopanie gleby, usuwanie zanieczyszczeń, zagrabienie przekopanej gleby, wymiana gleby, nawożenie ), dostawę i posadzenie roślin i drzew i wykonanie elementów:

1. Zielony labirynt na powierzchni ok. 200m2 - zostanie wykonany w północno-zachodniej części terenu na łące w sąsiedztwie drzewostanu poprzez posadzenie 535 sztuk sadzonek graba pospolitego.
2. Ogród ziołowy o powierzchni ok. 50m2 do wykonania pomiędzy budynkiem Szkoły Leśnej i budynkiem dydaktycznym w postaci przygotowanie gleby oraz wykonania nasadzeń łącznie 412 roślin – bylin sadzonych monogamicznie po 16, 12, 9 lub 4 szt na 1m2 – w płatach o powierzchni 3,5m2
3. Bagnisko: w miejscu nieczynnej sadzawki należy przygotować miejsce pod nasadzenia roślin wodnych ( pogłębić dół, wyłożyć warstwami piasku płukanego, wyłożyć folią pvc oraz geowłókniną, wykonać nasadzenia 540 roślin oraz zalać wodą.

4. Przegrody dźwiękowe - Wykonanie nasadzeń pełniących rolę przegród dźwiękowych pomiędzy terenem Ośrodka Hodowli Żubrów i Edukacji Leśnej a ul. Żubrów w miejscowości Jankowice (Gmina Pszczyna).

Zakres prac do wykonania:
2) Wykonanie nasadzeń wg poniższej specyfikacji:
- nasadzenia oddzielające łąkę od ul. Żubrów: śliwa tarnina, trzmielina pospolita, pigwowiec pośredni, pigwa pospolita w ilości łącznej 70 sztuk, wysokość roślin około 50 -60 cm.
- nasadzenia uzupełniające na parkingu: grab pospolity w ilości 45 sztuk, wysokość około 150 cm.
- nasadzenia uzupełniające w przegrodzie oddzielającej parking od ulicy Żubrów; świerk pospolity, odmiana Acrocona lub tożsama, w ilości 3 sztuk - wysokość roślin około 250 cm.

Szczegółowy opis przygotowania i wykonania poszczególnych elementów nasadzeń, sposób sadzenia i pielęgnacji zawiera rozdział 5.2, 5.4, 5.5, 5.6 oraz 6 projektu wykonawczego – stanowiącego załącznik nr 7a do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

4.5.5.) Wartość części: 73700 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 56703,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 138131,67 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 56703,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Remontowy Marian Cepok

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6381038800

7.3.3) Ulica: Wodzisławska

7.3.4) Miejscowość: Poręba

7.3.5) Kod pocztowy: 43-200

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 56703,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę przeznaczoną przez Zamawiającego na realizację zadania

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 155107,11 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 155107,11 PLN

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

brak ofert

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.