eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stegna › Świadczenie usług transportowych w zakresie dowozu dzieci niepełnosprawnych do miejscowości Nowy Dwór Gdański i Jeziernik.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-12-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług transportowych w zakresie dowozu dzieci niepełnosprawnych do miejscowości Nowy Dwór Gdański i Jeziernik.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Stegna

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170747939

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Gdańska 34

1.5.2.) Miejscowość: Stegna

1.5.3.) Kod pocztowy: 82-103

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@stegna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.stegna.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/stegna/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług transportowych w zakresie dowozu dzieci niepełnosprawnych do miejscowości Nowy Dwór Gdański i Jeziernik.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-045cfc0b-4dfd-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00326387

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001181/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Świadczenie usług transportowych w zakresie dowozu dzieci niepełnosprawnych do miejscowości Nowy Dwór Gdański i Jeziernik

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00284855/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IGPN-I.271.25.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 129481,48 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportowych w zakresie dowozu dzieci niepełnosprawnych na trasie: Stegna- 2 osoba, Junoszyno- 2 osoby, Stegienka-1 osoba, , Drewnica- 1 osoba, Książęce Żuławy- 1 osoba, Bronowo- 1 osoby, Nowotna -1 osoba, do Specjalnego Ośrodka Szkolno- Wychowawczego im. Ireny Sendlerowej (zwanego dalej SOSW) w Nowym Dworze Gdańskim, ul. Warszawska 52 we wszystkie dni nauki.
2) Zamawiający przyjmuje liczbę kilometrów na dowóz i odwiezienie uczniów- 140 km dziennie (średnio 19 dni w miesiącu)
3) Wykonawca zobowiązuje się do przywożenia wychowanków SOSW na zajęcia (7.30-8.00) i odwożenia do domów po zajęciach (ok. 14.30). Godziny przywozów i odwozów w każdej chwili mogą ulec zmianie.
4) Wykonawca zapewni fachową i przeszkoloną ,w zakresie udzielania pierwszej pomocy, opiekę nad uczniami SOSW w czasie dowozu. W tym celu zawrze umowy z osobami sprawującymi opiekę. Do obowiązków opiekuna należy czuwaniem nad bezpieczeństwem przewożonych dzieci, a w szczególności:
a) sprawowanie nadzoru nad uczniami w czasie realizacji zamówienia, ze szczególnym uwzględnieniem bezpiecznego wsiadania i wysiadania z autobusu oraz zapewnienie bezpieczeństwa podczas jazdy
b) pomoc przy wsiadaniu i wysiadaniu uczniom o ograniczonej możliwości poruszania się,
c) czuwanie nad bezpieczeństwem uczniów w czasie jazdy,
d) doprowadzenie uczniów na zajęcia z autobusu do budynku SOSW oraz odbiór uczniów z budynku SOSW po zajęciach i przyprowadzenie ich do autobusu.
e) dopilnowanie bezpieczeństwa uczniów przy wsiadaniu i wysiadaniu z autobus
5) Zamawiający wyklucza możliwość łączenia funkcji kierowcy i opiekuna
6) Zamawiający ma prawo kontroli przewozu w czasie transportu wychowanków do i ze SOSW.
7) Usługi świadczone będą w okresie od 01.01.2022r. r. do 31.12.2022 r. z wyłączeniem wakacji szkolnych oraz pozostałych dni wolnych od zajęć.
8) Wykonawca zobowiązany jest do zmiany trasy dowozu w przypadku zmiany ilości dzieci objętych dowozem, a także rozkładu dowozu w przypadku zmiany dni pracy SOSW przy zachowaniu stawki jednostkowej.
9) Szczegółowa trasa dowozu wraz z rozkładem jazdy dowozu została ustalona przez Wykonawcę w uzgodnieniu z Zamawiającym.
10) Usługę przewozową Wykonawca wykona własnymi środkami transportu. Środki transportu posiadać będą wymagane przepisami dokumenty, potwierdzające właściwy stan techniczny pojazdów, z uwzględnieniem specyfiki wykonywanych przewozów. Wykonawca winien posiadać wymagane przepisami prawa dokumenty, potwierdzające dokonanie obowiązkowych ubezpieczeń tj. NW, OC.
11) Do obowiązku Wykonawcy należy powiadamianie Zamawiającego o przewidywanych lub już zaistniałych przeszkodach w przewozie natychmiast po ich zaistnieniu lub powzięciu przez Wykonawcę informacji o możliwości wystąpienia przeszkody w przewozie.
12) W przypadku zaistnienia okoliczności uniemożliwiających wykonanie przewozu zgodnie z Umową, Wykonawca powiadamia Zamawiającego oraz zapewnia zamienny pojazd o standardzie równoważnym w celu wykonania usługi (tzw. przewóz zastępczy).
13) Wykonawca odpowiada za szkody, jakie podróżujące osoby poniosły na skutek wykonywania usługi transportowej a powstałe z winy Wykonawcy.
14) Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia podróżującym uczniom SOSW odpowiednich warunków bezpieczeństwa, higieny, wygody i należytej obsługi. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo życia i zdrowia dzieci
i młodzieży niepełnosprawnej, korzystającej ze świadczonej przez Wykonawcę usługi transportowej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.5.) Wartość części: 78814,81 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportowych w zakresie dowozu dzieci niepełnosprawnych ( w tym na wózkach inwalidzkich) na trasie: Stegna-1 osoba, Drewnica-1 osoba, Bronowo- 1 osoba do Ośrodka Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczego (zwanego dalej OREW) w Jezierniku (gmina Ostaszewo) we wszystkie dni pracy OREW.
2) Zamawiający przyjmuje liczbę kilometrów na dowóz i odwiezienie uczniów- 90 km dziennie (średnio 19 dni w miesiącu)
3) Wykonawca zobowiązuje się do przywożenia wychowanków OREW na zajęcia (7.30-9.00) i odwożenia do domów po zajęciach (ok.15.00). Godziny przywozów i odwozów w każdej chwili mogą ulec zmianie.
4) Wykonawca zapewnia fachową opiekę (tj. dwóch opiekunów z odpowiednimi kwalifikacjami i przygotowaniem do opieki nad osobami z głęboką niepełnosprawnością intelektualną i na wózkach inwalidzkich) nad wychowankami OREW w czasie dowozu. W tym celu zawrze umowy z osobami sprawującymi opiekę.
Do obowiązków opiekuna należy czuwaniem nad bezpieczeństwem przewożonych dzieci, a w szczególności:
a) sprawowanie nadzoru nad uczniami w czasie realizacji zamówienia, ze szczególnym uwzględnieniem bezpiecznego wsiadania i wysiadania z pojazdu oraz zapewnienie bezpieczeństwa podczas jazdy
b) pomoc przy wsiadaniu i wysiadaniu uczniom o ograniczonej możliwości poruszania się,
c) czuwanie nad bezpieczeństwem uczniów w czasie jazdy,
d) doprowadzenie uczniów na zajęcia z autobusu do budynku OREW oraz odbiór uczniów z budynku OREW po zajęciach i przyprowadzenie ich do autobusu.
e) dopilnowanie bezpieczeństwa uczniów przy wsiadaniu i wysiadaniu z autobus
5) Zamawiający ma prawo kontroli przewozu w czasie transportu wychowanków do i z OREW
6) Usługi świadczone będą w okresie od 01.01.2022 r. r. do 31.12.2022 r. z wyłączeniem wakacji szkolnych oraz pozostałych dni wolnych od zajęć.
7) Wykonawca zobowiązany jest do zmiany trasy dowozu w przypadku zmiany ilości dzieci objętych dowozem, a także rozkładu dowozu w przypadku zmiany dni pracy OREW przy zachowaniu stawki jednostkowej.
8) Szczegółowa trasa dowozu zostanie ustalona przez Wykonawcę i będzie zgodna z wykazem dni pracy OREW.
9) Usługę przewozową Wykonawca wykona własnymi środkami transportu. Środki transportu muszą spełniać szczegółowe wymagania dla pojazdów do przewozu osób niepełnosprawnych i osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich oraz posiadać wymagane przepisami dokumenty potwierdzające właściwy stan techniczny pojazdów, z uwzględnieniem specyfikacji wykonywanych przewozów. Wykonawca winien posiadać wymagane przepisami prawa dokumenty, potwierdzające dokonanie obowiązkowych ubezpieczeń tj. NW, OC.
10) Do obowiązku Wykonawcy należy powiadamianie Zamawiającego o przewidywanych lub już zaistniałych przeszkodach w przewozie natychmiast po ich zaistnieniu lub powzięciu przez Wykonawcę informacji o możliwości wystąpienia przeszkody w przewozie
11) W przypadku zaistnienia okoliczności uniemożliwiających wykonanie przewozu zgodnie z Umową, Wykonawca powiadamia Zamawiającego oraz zapewnia zamienny pojazd o standardzie równoważnym w celu wykonania usługi (tzw. przewóz zastępczy).
12) Wykonawca odpowiada za szkody, jakie podróżujące osoby poniosły na skutek wykonywania usługi transportowej a powstałe z winy Wykonawcy.
13) Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia podróżującym wychowankom OREW odpowiednich warunków bezpieczeństwa, higieny, wygody i należytej obsługi. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo życia i zdrowia dzieci
i młodzieży niepełnosprawnej, korzystającej ze świadczonej przez Wykonawcę usługi transportowej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.5.) Wartość części: 50666,67 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 85120,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 85120,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 85120,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Elblągu Sp.zo.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5782706307

7.3.3) Ulica: Al. Grunwaldzka 61

7.3.4) Miejscowość: Elbląg

7.3.5) Kod pocztowy: 82-300

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 85120,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-01-01 do 2022-12-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 59850,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 59850,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 59850,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fundacja Wróć

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5791982343

7.3.3) Ulica: Gdańska 1

7.3.4) Miejscowość: Jantar

7.3.5) Kod pocztowy: 82-103

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 59850,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-01-01 do 2022-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.