eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białobrzegi › Modernizacja budynków użyteczności publicznej i infrastruktury sportowej



Ogłoszenie z dnia 2022-08-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja budynków użyteczności publicznej i infrastruktury sportowej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT BIAŁOBRZESKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223132

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Zygmunta Starego 9

1.5.2.) Miejscowość: Białobrzegi

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-800

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 486133414

1.5.8.) Numer faksu: 486133420

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@bialobrzegipowiat.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialobrzegipowiat.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja budynków użyteczności publicznej i infrastruktury sportowej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-406841a1-28fb-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00326280

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00030450/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Modernizacja budynków użyteczności publicznej i infrastruktury sportowej

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.bialobrzegipowiat.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.bialobrzegipowiat.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: A.Informacje ogólne1. Komunikacja w postępowaniu, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz
przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym w Wykonawcą, odbywać się
będzie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. 2. komunikacja ustna dopuszczalna jest w toku
negocjacji oraz w odniesieniu do informacji, które nie są istotne, w szczególności nie dotyczą
ogłoszenia o zamówieniu, dokumentów zamówienia oraz ofert.3. W postępowaniu o udzielenie
zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu:-miniPortalu,
dostępnego pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/ - złożenie ofert- oraz poczty elektronicznej, na
adres: sekretariat@bialobrzegipowiat.pl - adres skrzynki podawczej: EPUAP /1o1v31tlon/SkrytkaESP.
Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi
posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących
formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty” oraz do „Formularza do
komunikacji”.6.Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów
elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy
ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach
korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP), dostępnych pod
linkiem:https://www.uzp.gov.pl/e-zamowienia2/miniportal 7. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych
za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub
wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB. 8. Za datę przekazania oferty, wniosków,
zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub
oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP. 9. Dane
postępowanie można wyszukać na Liście wszystkich postępowań w miniPortalu klikając wcześniej
opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania.B. Złożenie
oferty1.Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Funkcjonalność do
zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępna dla wykonawców na miniPortalu, w szczegółach
danego postępowania. W formularzu oferty Wykonawca zobowiązany jest podać adres skrzynki
ePUAP, na którym prowadzona będzie korespondencja związana z postępowaniem. 2. Ofertę należy
sporządzić w języku polskim. 3. Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej
(tj. postać elektroniczna opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci
elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.4. Sposób złożenia oferty, w
tym zaszyfrowania oferty opisany został w „Instrukcji użytkownika”, dostępnej na
stronie:https://miniportal.uzp.gov.pl/ C. Sposób komunikowania się Zamawiającego z Wykonawcami
(nie dotyczy składania ofert)1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia we wszelkiej korespondencji
związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się oznaczeniem
postępowania (AR.272.5.2022.MN).2. Zamawiający będzie komunikować się z Wykonawcami za
pomocą poczty elektronicznej, e-mail: sekretariat@bialobrzegipowiat.pl, przy czym nie jest możliwe
złożenie na adres poczty e-mail oferty. Złożenie oferty następuje wyłącznie przez Mini Portal.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: www.bialobrzegipowiat.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016
r., str. 1; zwanym dalej "RODO") informujemy, że: 1. administratorem Pani/Pana danych osobowych
jest Starostwo Powiatowe w Białobrzegach; 2. administrator wyznaczył Inspektora Danych
Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: inspektor@cbi24.pl 3. Pani/Pana
dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z
przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie
podstawowym.4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym
udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy P.Z.P. 5. Pani/Pana
dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat od dnia
zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata,
okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6. obowiązek podania przez Panią/Pana
danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w
przepisanych ustawy P.Z.P., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego. 7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w
sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO. 8. posiada Pani/Pan: a) na podstawie art. 15
RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z
tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać
Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie
żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie
zamówienia); b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych
(skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz
nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników); c)na podstawie art. 18 RODO
prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o
których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w
odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w
celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu
publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego); d)prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych
Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9. nie przysługuje Pani/Panu:a) w związku z art. 17
ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; b)prawo do przenoszenia danych
osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;c)na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec
przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych
osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO; 10. przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu
nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez
administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych
Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): nie dotyczy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: AR.272.5.2022.MN

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych i modernizacyjnych miejsc należących do Powiatu Białobrzeskiego, tj.: budynku Liceum Ogólnokształcącego przy ul. Targowickiej 3 w Białobrzegach, kotłowni w budynku przy ul. Żeromskiego 84, kotłowni w budynku Domu Pomocy Społecznej w Niedabylu, kompleksu boisk Orlik przy Zespole Szkół Ponadpodstawowych.
Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje m.in. roboty budowlano-modernizacyjne:
w oparciu o dokumentację projektową:

Liceum Ogólnokształcące w Białobrzegach

o remont elewacji budynku (wraz z dociepleniem ścian styropianem) i robotami towarzyszącymi tj. wymiana okien, drzwi wejściowych, obróbek blacharskich, parapetów, rynien i rur spustowych, remont cokołu z wykonaniem opaski wokół budynku
o remont pokrycia dachowego papowego z remontem kominów na dachu, wykonaniem nowych obróbek blacharskich
o docieplenie stropodachu granulatem z wełny mineralnej
o wymiana instalacji odgromowej
o montaż rolet wewnętrznych w oknach oraz częściowo rolet zewnętrznych
o wymiana drzwi do łączników
o wymiana grzejników w budynku wraz z zaworami termostatycznymi i montażem zabudów grzejnikowych
o remont pomieszczeń w podpiwniczeniu (sale lekcyjne, szatnie) tj. wymiana podłóg, malowanie itp.
o wymiana drzwi wewnętrznych w podpiwniczeniu
o wymiana opraw oświetleniowych na energooszczędne (typu LED) w pomieszczeniach ze starym typem oświetlenia
o pozostałe roboty towarzyszące
o remont osłony śmietnikowej zlokalizowanej na terenie działki
o instalacja fotowoltaiczna
o prace towarzyszące

Orlik przy Zespole Szkół Ponadpodstawowych w Białobrzegach

o Wymiana nawierzchni na boisku do piłki nożnej wraz z koniecznym uzupełnieniem podbudowy i wklejeniem linii,
o Wymiana siatki ogrodzenia boisk,
o Wymiana siatek bramkowych,
o Wymiana siedzisk z PCV na trybunach,
o Remont nawierzchni boiska wielofunkcyjnego do koszykówki, siatkówki i piłki ręcznej:
- wycinanie i uzupełnienie istniejącej nawierzchni EPDM,
- czyszczenie i gruntowanie istniejącej nawierzchni wraz z klejeniem spękań,
- wykonanie nowego natrysku z poliuretanu wraz z malowaniem linii,
o Wymiana tablic i obręczy do koszykówki.

Kotłownia w budynku Starostwa Powiatowego przy ul. Żeromskiego 84 w Białobrzegach

o demontaż istniejących kotłów;
o demontaż istniejącej armatury towarzyszącej (pompy, zawory odcinające, rozdzielacze, naczynia wzbiorcze itp.);
o demontaż istniejącego orurowania;
o demontaż istniejących przewodów spalinowych poziomych i pionowych;
o dostosowanie wentylacji grawitacyjnej nawiewnej i wywiewnej do obowiązujących przepisów;
o wymiana istniejącej stolarki drzwiowej i okiennej na stolarkę spełniającą obowiązujące przepisy;
o dostosowanie instalacji elektrycznej do obowiązujących przepisów;
o remont ogólny pomieszczenia kotłowni (wymiana posadzki, uzupełnienie tynków oraz malowanie);
o przebudowa instalacji gazowej wewnętrznej;
o przebudowa instalacji wod. i kan. w obrębie kotłowni;
o montaż 2 kotłów gazowych kondensacyjnych zasilanych gazem ziemnym;
o montaż armatury towarzyszącej (pomp, zaworów odcinających, rozdzielaczy, naczyń wzbiorczych itp.);
o montaż orurowania wraz z wykonaniem jego izolacji;
o płukanie instalacji oraz próby ciśnieniowe.

Paliwem dla zmodernizowanej kotłowni będzie gaz ziemny dostarczany z istniejącego przyłącza gazowego.

Kotłownia w budynku DPS w Niedabylu.

o demontaż istniejących kotłów;
o demontaż istniejącej armatury towarzyszącej (pompy, zawory odcinające, rozdzielacze, naczynia wzbiorcze itp.);
o demontaż istniejącego orurowania;
o demontaż istniejących przewodów spalinowych poziomych i pionowych;
o dostosowanie wentylacji grawitacyjnej nawiewnej i wywiewnej do obowiązujących przepisów;
o wymianę istniejącej stolarki drzwiowej i okiennej na stolarkę spełniającą obowiązujące przepisy;
o dostosowanie instalacji elektrycznej do obowiązujących przepisów;
o remont ogólny pomieszczenia kotłowni (wymiana posadzki, uzupełnienie tynków oraz malowanie);
o przebudowę instalacji gazowej wewnętrznej;
o przebudowę instalacji wod. i kan. w obrębie kotłowni;
o montaż kotła gazowego kondensacyjnego zasilanego gazem płynnym (propan-butan);
o montaż armatury towarzyszącej (pomp, zaworów odcinających, rozdzielaczy, naczyń wzbiorczych itp.);
o montaż orurowania wraz z wykonaniem jego izolacji;
o płukanie instalacji oraz próby ciśnieniowe.

Dalszy opis przedmiotu zamówienia w SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 370 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji i rękojmi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki
udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej: a) Wykonawca w
okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub
ciągłych – wykonuje, co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na remoncie lub przebudowie
lub modernizacji lub odbudowie lub budowie budynku o wartości robót co najmniej 500 000,00 zł
brutto. b) Wykonawca dysponuje, albo będzie dysponował w okresie realizacji zamówienia:
- kierownikiem robót w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, pełniący jednocześnie rolę
kierownika budowy, posiadającym uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji
technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub inne uprawnienia
umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania których uprawniają
uprawnienia ww. specjalności umożliwiające zrealizowanie przedmiotowego zamówienia.
-kierownikiem robót w specjalności elektroenergetycznej posiadającym uprawnienia do
wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej w
zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub inne uprawnienia
umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania, których w aktualnym
stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane w/w specjalności umożliwiające
zrealizowanie przedmiotowego zamówienia.
-kierownikiem robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych,
wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub inne
uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania których
uprawniają uprawnienia ww. specjalności umożliwiające zrealizowanie przedmiotowego
zamówienia.
Zamawiający dopuszcza pełnienie funkcji kierowników robót w w/w specjalnościach przez jedną
osobę pod warunkiem posiadania wymaganych uprawnień dla poszczególnych branż.
2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w
stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać
na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej
podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim
stosunków prawnych. 3. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów
udostępniających zasoby składa wraz z ofertą zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby
do oddania mu do dyspozycji
niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy
potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi
zasobami tych podmiotów. Z treści tego zobowiązania (albo innych dowodów) powinien wynikać:
a) Zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego; b) Sposób i okres
udostępniania wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te
zasoby przy wykonywaniu zamówienia, c)Czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający
zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w
postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia,
zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania Zamawiający żąda oświadczenia
wedle załącznika 3a oraz na wezwanie: a)Oświadczenia o aktualności informacji zawartych w
oświadczeniu o braku podstaw do wykluczenia, w zakresie:
- art. 108 ust. 1 pkt 1 ustawy, - art. 108 ust. 1 pkt 2 ustawy
- art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy, - art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania
się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego, - art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy,
dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,
- art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy,
- Wzór oświadczenia o aktualności informacji stanowi Załącznik nr 4 do SWZ. b)Oświadczenia w
zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w
rozumieniu ustawy z dn. 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r., poz.
1076 i 1086) z innym wykonawcą, który złożył ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej
grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty
niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - Wzór oświadczenia
dot.grupy kapitałowej stanowi Załącznik nr 5 do SWZ. c)Odpis lub informacji z Krajowego Rejestru
Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1
pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem. Udział podmiotów
trzecich:1. Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy, który polega na zasobach podmiotu
udostępniającego zasoby, przedstawienia podmiotowych środków dowodowych, o których mowa wyżej
3. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia,
podmiotowe środki dowodowe, oświadczenie z art. 117 ust. 4 ustawy, zobowiązanie podmiotu
udostępniającego zasoby.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Ośw. o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu Załącznik nr 3b do
SWZ. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o
którym mowa w pkt 1, składa każdy z wykonawców. 3. Wykonawca, w przypadku polegania na
zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia wraz z oświadczeniem, o
którym mowa w pkt 1, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak
podstaw do wykluczenia tego podmiotu (na wzorze Załącznika nr 3a do SWZ) oraz odpowiednio
spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie w jakim wykonawca powołuje się na jego
zasoby (na wzorze Załącznika nr 3c do SWZ).Na wezwanie wykonawca złoży:a) Wykaz robót
budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat (licząc wstecz od dnia, w który
upływa termin składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie,
wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których
roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane
zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne
dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli
wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne
odpowiednie dokumenty. -Wzór wykazu robót stanowi Załącznik nr 6 do SWZ b) Wykaz osób,
skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za
kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych,
uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a
także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi
osobami. - Wzór wykazu osób stanowi Załącznik nr 7 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Pełnomocnictwo musi być złożone wraz z ofertą.
2) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, który wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane.
3) W przypadku, o którym mowa w pkt 2 wykonawcy wspólnie ubiegający się
o udzielenie zamówienia do oferty dołączają oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy. (oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy)
4) W odniesieniu do podstaw wykluczenia z postępowania, każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie musi oddzielnie udokumentować, że nie podlega wykluczeniu
z postępowania, natomiast w odniesieniu do pozostałych oświadczeń i dokumentów Wykonawcy ci mogą złożyć jeden wspólny dokument.
Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania i o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się
o zamówienie.
Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw do wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału
w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału
w postępowaniu.
5) Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem konsorcjum (liderem).
Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy, który polega na zasobach podmiotu udostępniającego zasoby, przedstawienia podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w pkt 4 ppkt 2) lit. a), b) i c), dotyczących tych podmiotów, potwierdzających, że nie zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia z postępowania.
Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz robót, o którym mowa w pkt 4 ppkt 1) lit. a) dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.
Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia, podmiotowe środki dowodowe, oświadczenie z art. 117 ust. 4 ustawy, o którym mowa w Rozdz. VIII pkt 10 ppkt 3, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, pełnomocnictwo należy złożyć
w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, zgodnie z przepisami Rozporządzenia z dn. 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzenia i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452).

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Pełnomocnictwo musi być złożone wraz z ofertą.
2) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, który wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane.
3) W przypadku, o którym mowa w pkt 2 wykonawcy wspólnie ubiegający się
o udzielenie zamówienia do oferty dołączają oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy. (oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy)
4) W odniesieniu do podstaw wykluczenia z postępowania, każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie musi oddzielnie udokumentować, że nie podlega wykluczeniu
z postępowania, natomiast w odniesieniu do pozostałych oświadczeń i dokumentów Wykonawcy ci mogą złożyć jeden wspólny dokument.
Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania i o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się
o zamówienie.
Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw do wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału
w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału
w postępowaniu.
5) Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem konsorcjum (liderem).
Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy, który polega na zasobach podmiotu udostępniającego zasoby, przedstawienia podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w pkt 4 ppkt 2) lit. a), b) i c), dotyczących tych podmiotów, potwierdzających, że nie zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia z postępowania.
Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz robót, o którym mowa w pkt 4 ppkt 1) lit. a) dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.
Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia, podmiotowe środki dowodowe, oświadczenie z art. 117 ust. 4 ustawy, o którym mowa w Rozdz. VIII pkt 10 ppkt 3, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, pełnomocnictwo należy złożyć
w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, zgodnie z przepisami Rozporządzenia z dn. 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzenia i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452).

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w stos.do treści wybranej oferty w zakresie
uregulowanym w art. 454-455 ust oraz wskazanym we Wzorze umowy. Zamawiający dopuszcza
zmiany umowy w zakresie: 1)zmiany terminu wykonania umowy w przypadku: a)wstrzymania
robót lub przerw w pracach powstałych z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego,
b)rozszerzenia zakresu rzeczowego robót w trakcie realizacji przedmiotu niniejszej umowy, c)w
trakcie wykonywania przedm umowy wystąpią niekorzystne warunki pogod. uniemożliwiające
wykonywanie robót budowl.zgodnie z technologią, termin zostanie przesunięty o czas przerwy,
d)w trakcie wykonywania przedmiotu umowy wystąpią zdarzenia losowe o char.siły wyższej,
termin zostanie przesunięty o czas przerwy na usunięcie ich skutków. 2)przedłużenia terminu
wykonania umowy, o okres nie dłuższy niż okres trwania postępowania odwoław.przed KIO oraz
sądem powszechnym, w przyp., gdy zostało wniesione odwołanie w postępowaniu o udz. Zam.
Publ., 3)innych istotnych post. umowy - gdy ich zmiana jest konieczna w zw. ze zmianą
przepisów prawa powszechnie obowiązującego; 4)zmiany zakr. rzeczowego i wynagrodz.
umownego – Zamawiający dopuszcza zmianę zakresu rzecz.podanego w § 1 umowy w nast.
Przyp.: a)Nastąpi uzasadniona konieczność zmiany robót potwierdzona protokołem
konieczności sporządzonym przez Inspektora Nadzoru wraz z Wykonawcą i zatwierdzonym
przez Zamawiającego, b)Nastąpi uzasadniona konieczność zrezygnowania z wykonywania
niektórych robót potwierdzona protokołem konieczności sporządzonym przez Inspektora
Nadzoru zatwierdzonym przez Zamawiającego i Wykonawcę.c) Jeżeli zajdzie konieczność
wykonania robót zamien., dodatk. lub zaniechania części robot potwierdzonych protokółem
konieczności sporządzonym przez Inspektora Nadzoru wraz Wykonawcą i zatwierdzonym przez
Zamawiającego, Wykonawca wyceni te roboty na podstawie cen jednostkowych przyjętych przy
kalkulacji w kosztorysie ofertowym. Jeżeli roboty wynikające z poleceń wprowadzonych
postanowieniami ust. 2 pkt 4 niniejszej umowy, nie odpowiadają opisowi pozycji w kosztorysie
ofertowym, Wykonawca powinien przedłożyć do akceptacji dla Inspektora Nadzoru
(Zamawiającego) kalkulacje ceny jedn.tych robót z uwzględ.cen czynników produkcji nie
wyższych od śr. cen mater., sprzętu i transportu publikowanych w wydawnictwie „Sekocenbud” w
mcu, w którym kalkulacja jest sporządzana oraz nakładów rzecz. określonych w KNR, a w
przypadku robót, dla których nie określono nakładów rzeczowych w KNR, wg innych ogólnie stosowanych katal.lub nakładów własnych zaakceptowanych przez Zamawiającego. Ponadto do
kalkulacji robót dodat., zamien.należy przyjąć czynniki cenotwórcze podane w ofercie. d)Jeżeli
cena jednostk.przedłożona przez Wykonawcę do akceptacji dla Inspektora Nadzoru (Zam.)
będzie skalkulowana niezgodnie z postanowieniami pkt. c, Zamawiający wprowadzi korektę
ceny opartą na własnych wyliczeniach. e)Wykonawca powinien dokonać wyliczeń cen, o których
mowa w pkt. d oraz przedstawić dla Inspektora Nadzoru (Zamawiającego) do akceptacji
wys.wynagr.wynikającą ze zmian przed rozpoczęciem robót wynikających z tych zmian,
f)Wykonawca nie może żądać od Inwestora podwyższenia wynagr., jeżeli wykonał prace
dodatk.bez uzyskania jego zgody na wykonanie tych prac. g)Bez uprzedniej zgody Inwestora
mogą być wykonane tylko roboty, których natychmiastowe wykonanie jest niezbędne ze względu
na bezp.lub konieczność zapobieżenia awarii. Podstawą podjęcia takich robót jest sporządzony
przez Wykonawcę protokół konieczności przedstawiony Inwestorowi po dokonaniu odp.wpisu w
dzienniku budowy. Inwestor pokrywa wartość tych robót jeżeli konieczność ich wykonania nie
powstała z przyczyny, za które odpowiada Wykonawca. 3.Wszelkie zm.umowy mogą być
dokonane jedynie za zgodą obu Stron (wyłączając pkt 4 w § 12) w formie pisemnej pod rygorem
nieważności. Zamawiający dopuszcza możliwość ograniczenia zakresu zamówienia o 10% wartości zamówienia.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-09-16 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniporta.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-09-16 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:

Zamawiający przewiduje możliwość ograniczenia liczby Wykonawców, których zaprosi do
negocjacji, o których mowa w pkt 2, stosując kryteria oceny ofert określone w Rozdz. VII
SWZ.Zamawiający zaprosi do negocjacji maksymalnie trzech Wykonawców, którzy otrzymają
najwyższą sumę punktów za wszystkie kryteria łącznie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.