Ogłoszenie z dnia 2022-08-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00294176/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie inwentaryzacji budowlanej oraz koncepcji architektoniczno –budowlanej na przebudowę części budynku nr 33
w Centralnym Ośrodku Badania Odmian Roślin Uprawnych w Słupi Wielkiej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centralny Ośrodek Badania Odmian Roślin Uprawnych
1.3.) Oddział zamawiającego: Centrala
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 301631408
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Słupia Wielka 34
1.5.2.) Miejscowość: Słupia
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-022
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.7.) Numer telefonu: 61 285 23 41
1.5.8.) Numer faksu: 61 285 35 58
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@coboru.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.coboru.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://coboru.gov.pl/pl/przetargi/przetargi1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Badania i rejestracja odmian roślin uprawnych
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie inwentaryzacji budowlanej oraz koncepcji architektoniczno –budowlanej na przebudowę części budynku nr 33w Centralnym Ośrodku Badania Odmian Roślin Uprawnych w Słupi Wielkiej
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-943e494f-14a6-11ed-b950-8227d40187e8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00326240
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00068974/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.7 Opracowanie dokumentacji koncepcyjnej na przebudowę pomieszczeń budynku COBORU nr 33 (budynek poprzedszkolny)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00294176/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/TCZ/11/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 36500,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie pełnowymiarowej inwentaryzacji budowlanej dla części budynku nr 33 (pomieszczenia po przedszkolu) w CENTRALNYM OŚRODKU BADANIA ODMIAN ROŚLIN UPRAWNYCH w Słupi Wielkiej oraz wykonanie koncepcji architektoniczno – budowlanej na przebudowę wyżej wskazanej części budynku nr 33. .
1.1. Wykonanie pełnowymiarowej inwentaryzacji budowlanej dla części budynku nr 33 (pomieszczenia po przedszkolu)
1.2. Wykonanie koncepcji na przebudowę części budynku nr 33 COBORU w Słupi Wielkiej, przy czym koncepcja będzie obejmować pomieszczenia dwóch sal po przedszkolu, zaplecza kuchennego oraz pomieszczeń sanitariatów. oraz polegać będzie na zmianie sposobu użytkowania z przeznaczeniem na pomieszczenia biurowe. Pozostałe założenia koncepcji: 1) Układ pomieszczeń do aranżacji ściankami typu parawan w układzie boksów z wydzieleniem pomieszczeń biur kierowników, socjalnych i WC; 2) Korekta powierzchni i ilości okien z żaluzjami fasadowymi; 3) Przebudowa instalacji wentylacji i klimatyzacji. Montaż sufitu podwieszanego np. typu OWA.
1.3. Koncepcja uwzględnia, dostosowanie budynku do obowiązujących przepisów w zakresie wymagań ochrony przeciwpożarowej oraz warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie.
1.4. Kosztorys inwestorski w postaci orientacyjnych kosztów realizacji robót budowlanych, według IWNB (Informacyjny zestaw Wskaźników Nakładów na obiekty Budowlane), zagregowany do branż lub elementów robót, opracowany metodą wskaźnikową.
1.5. Wykonawca dostarczy projekt koncepcyjny w postaci papierowej, elektronicznej na nośniku zewnętrznym w plikach pdf, w plikach edytowalnych dwg i dxf (rzuty, wizualizacja przestrzenna).
4.5.3.) Główny kod CPV: 71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36777,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 57810,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36777,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Projekt Polski Adrianna Czerniak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 387933861
7.3.3) Ulica: Borków Nowy 21 A
7.3.4) Miejscowość: Żelazków
7.3.5) Kod pocztowy: 62-817
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Projekt Polski Adrianna Czerniak
jakie przetargi wygrała firma
Projekt Polski Adrianna Czerniak
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36777,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 79 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI SŁUPIA
więcej: przetargi SŁUPIA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie przedszkola ze żłobkiem w gminie Komarów-Osada - ETAP I
- Zaprojektowanie i budowa placu zabaw na terenie Kompleksu Sportowo - Rekreacyjnego ul. Żwirki i Wigury 45 w Mikołowie (projekt i budowa)
- Opracowanie dokum. projekt. na dobud. przewodów wentyl. grawit. wraz z wykonaniem inwent. istniejących przewod. wentyl.-komin. w budynk. mieszkal. gminy oraz w mieszk. gminy w budynk. wspólnot.
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla przebudowy DS Nestor
- Boisko Jesionowa - nawierzchnia gładka i nowa. Asfaltowe boisko przy ul. Jesionowej, obok siłowni
- Rozbudowa placu zabaw w Orientarium ZOO Łódź (zaprojektuj i wybuduj)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.