eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Cieszyn › Pełnienie usługi polegającej na zarządzaniu nieruchomością położoną w Cieszynie przy ul. Hajduka 10, składającą się z działek nr 16/4 i 16/10 obr. 33 oraz fragmentów działek nr 16/3 i 16/7 obr. 33



Ogłoszenie z dnia 2022-08-31

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie usługi polegającej na zarządzaniu nieruchomością położoną w Cieszynie przy ul. Hajduka 10, składającą się z działek nr 16/4 i 16/10 obr. 33 oraz fragmentów działek nr 16/3 i 16/7 obr. 33

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CIESZYN reprezentowana przez Burmistrza Miasta Cieszyna

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182338

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Cieszyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-400

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.7.) Numer telefonu: 334794200

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@um.cieszyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.cieszyn.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie usługi polegającej na zarządzaniu nieruchomością położoną w Cieszynie przy ul. Hajduka 10, składającą się z działek nr 16/4 i 16/10 obr. 33 oraz fragmentów działek nr 16/3 i 16/7 obr. 33

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8464aa77-196e-11ed-acbd-46d0480cd9c4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00326231

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00302821/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zakład Gospodarki Komunalnej w Cieszynie Sp. z o.o., zwany dalej „Spółką”, jest spółką Gminy Cieszyn. Gmina Cieszyn posiada 100% udziałów w Spółce w związku z czym:
 spełniony jest warunek określony w art. 214 ust. 1 pkt 11 lit c) ustawy Pzp, dotyczący braku bezpośredniego kapitału prywatnego w Spółce,
 spełniony jest warunek określony w art. 214 ust. 1 pkt 11 lit a) ustawy Pzp, dotyczący sprawowania przez Zamawiającego kontroli nad Spółką, która odpowiada kontroli sprawowanej nad własnymi jednostkami.
Spółka wykonuje powierzone przez Zamawiającego zadania: operatora publicznego miejskiego transportu zbiorowego, odprowadzanie i oczyszczanie ścieków w aglomeracji cieszyńskiej, prowadzenie cmentarzy komunalnych. Ponad 90% działalności Spółki dotyczy zadań powierzonych przez Zamawiającego, dlatego też spełniony jest warunek określony w art. 214 ust. 1 pkt 11 lit b) ustawy Pzp.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SRM-I.271.3.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 549165,12 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pełnienie usługi polegającej na zarządzaniu nieruchomością położoną w Cieszynie przy ul. Hajduka 10, składającą się z działek nr 16/4 i 16/10 obr. 33 oraz fragmentów działek nr 16/3 i 16/7 obr. 33 – łącznie zwanych dalej Dworcem Cieszyn.
Dworzec Cieszyn obejmuje:
1) budynek dworca, na który się składają:
a) zabytkowa część budynku, posiadająca dwie kondygnacje nadziemne oraz kondygnację podziemną, w którym mieszczą się w szczególności pomieszczenia biurowe i pomieszczenia przeznaczone do prowadzenia działalności gastronomicznej,
b) nowa część jednokondygnacyjna budynku, w której mieszczą się w szczególności hol główny, poczekalnia dla pasażerów, pomieszczenie obsługi (jak np. dyspozytornia i kasa) oraz ogólnodostępne sanitariaty;
2) przestrzeń poza budynkiem, o którym mowa w pkt. 1, a która nie jest określona w pkt. 3 i 4, a w szczególności plac pomiędzy budynkiem a peronem kolejowym, zadaszony ciąg komunikacyjny łączący budynek z placem manewrowym oraz przylegające tereny zielone;
3) plac manewrowy, na który składa się: jezdnia dla autobusów, miejsca do zatrzymywania się autobusów w celu odprawy podróżnych, zadaszone stanowiska dla podróżnych oczekujących na odprawę;
4) parking dla samochodów osobowych.
Usługa polega na kompleksowym zarządzaniu nieruchomością Dworzec Cieszyn w zakresie administracyjnym, technicznym, eksploatacyjnym i operacyjnym – obejmującym tak administrowanie budynkami i lokalami, placem i parkingiem, jak też organizowanie ruchu pasażerskiego także poprzez współpracę z przewoźnikami i innymi podmiotami świadczącymi usługi transportu pasażerskiego – w sposób, który zapewni zgodne z przeznaczeniem oraz z obowiązującym prawem funkcjonowanie Dworca Cieszyn.
Zamawiający wymaga, aby wykonawca lub podwykonawca przez cały okres wykonywania przedmiotu umowy zatrudniał na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy pracowników, którzy faktycznie będą wykonywali czynności dyspozytorskie oraz czynności związane z prowadzeniem punktu kasowo-informacyjnego, a także utrzymania czystości w budynku Dworca.

4.5.3.) Główny kod CPV: 70332000-7 - Usługi w zakresie nieruchomości innych niż mieszkalne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

70332200-9 - Usługi zarządzania nieruchomościami komercyjnymi

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 639000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 639000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 639000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Gospodarki Komunalnej w Cieszynie Spółka z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 241423780

7.3.3) Ulica: Słowicza 59

7.3.4) Miejscowość: Cieszyn

7.3.5) Kod pocztowy: 43-400

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

utrzymania czystości w pomieszczeniach budynku Dworca oraz na zewnątrz budynku, a także usługi serwisowe infrastruktury informatycznej


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 639000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.