Ogłoszenie z dnia 2021-12-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00255687/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych w roku 2022.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT RACIBORSKI
1.3.) Oddział zamawiającego: Powiat Raciborski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255111
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Stefana Okrzei 4
1.5.2.) Miejscowość: Racibórz
1.5.3.) Kod pocztowy: 47-400
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 4597385
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiatraciborski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatraciborski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.bip.powiatraciborski.pl / https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Administracja samorządowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych w roku 2022.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5a1abc56-3ca3-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00326177
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002426/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych w roku 2022
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00255687/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OR.VII.272.26.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 135678,46 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są dostawy:
1) wykonania i dostawy do siedziby zamawiającego tablic rejestracyjnych (w tym wtórni-ków):
Lp. Rodzaj Tablic Ilość [szt]
1. Samochodowe zwyczajne (jedno i dwurzędowe) 9 000
2. Samochodowe zwyczajne (jedno i dwurzędowe) - wtórniki 500
3. Samochodowe indywidualne (jedno i dwurzędowe) 20
4. Samochodowe zabytkowe (jedno i dwurzędowe) 30
5. Samochodowe zabytkowe (jedno i dwurzędowe) - wtórniki 10
6. Samochodowe profesjonalne (jedno i dwurzędowe) 10
7. Samochodowe zmniejszone 40
8. Samochodowe zmniejszone - wtórniki 10
9. Samochodowe dla poj. elektrycznych (jedno i dwurzędowe) 40
10. Samochodowe dla poj. elektrycznych (jedno i dwurzędowe) - wtórniki 10
11. Samochodowe tymczasowe (jedno i dwurzędowe) 40
12. Motocyklowe zwyczajne 1 200
13. Motocyklowe zwyczajne - wtórniki 100
14. Motocyklowe indywidualne 20
15. Motocyklowe zabytkowe 40
16. Motocyklowe zabytkowe - wtórniki 10
17. Motocyklowe profesjonalne 10
18. Motocyklowe dla poj. elektrycznych 20
19. Motocyklowe dla poj. elektrycznych - wtórniki 5
20. Motocyklowe tymczasowe 30
21. Motorowerowe zwyczajne 1 100
22. Motorowerowe zwyczajne - wtórniki 100
23. Motorowerowe profesjonalne 10
24. Motorowerowe dla poj. elektrycznych 200
25. Motorowerowe dla poj. elektrycznych - wtórniki 20
26. Motorowerowe tymczasowe 20
2) odbioru i utylizacji wycofanych (zużytych) tablic rejestracyjnych każdego rodzaju, w tym również tablic zagranicznych: ok. 10 000 szt. Wykonawca nie wycenia, utylizuje na wła-sny koszt.
3) udostępnienia licencji specjalistycznego oprogramowania umożliwiającego zamawianie ta-blic za pośrednictwem łączy teleinformatycznych a także zapewnienie instalacji, wdrożenia i przeszkolenia co najmniej dwóch pracowników w zakresie jego obsługi. System informa-tyczny musi być kompatybilny z wykorzystywanym przez zamawiającego systemem opera-cyjnym – Microsoft Windows. Ponadto system informatyczny musi uwzględniać i być do-stosowany do zasad znakowania pojazdów w całym okresie realizacji zamówienia.
Wykonawca zobowiąże się wyprodukowania tablic rejestracyjnych zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Dostawy tablic będą realizowane na podstawie zamówień cząstkowych w całym okresie obowiązywania umowy.
Termin dostawy tablic nie przekroczy 5 dni roboczych licząc od dnia złożenia zamówienia.
Wykonawca przyjmie na siebie obowiązek wykonania i dostawy zamówionych tablic łącznie z wniesieniem do budynku zamawiającego i ułożeniem w wyznaczonym pomieszczeniu.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektro-nicznych.
Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8.
Pozostałe wymagania określono we wzorze umowy, stanowiącym zał. nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34000000-7 - Sprzęt transportowy i produkty pomocnicze dla transportu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 193458,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 203640,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 193458,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IRENEUSZ MAROSZ 'TABLO'
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6510002188
7.3.3) Ulica: Kościuszki 5
7.3.4) Miejscowość: Żory
7.3.5) Kod pocztowy: 44-240
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 193458,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-01 do 2022-12-31INNE PRZETARGI Z RACIBORZA
- Remont dachu budynku mieszkalnego przy ul. Rybnickiej 19
- ŚWIADCZENIE USŁUGI INŻYNIERA KONTRAKTU DLA ZADANIA POD NAZWĄ "ROZBUDOWA RACIBORSKIEGO CENTRUM AKTYWNEJ INTEGRACJI SPOŁECZNEJ"
- 12/2024 Dostawa wyrobu medycznego - Endoproteza odwrócona stawu barkowego dla Szpitala Rejonowego w Raciborzu przy ul. Gamowskiej 3.
- 10/2024 Wymiana pokrycia dachowego na bloku B w Szpitalu Rejonowym im. dr. J. Rostka w Raciborzu
- Dostawa mleka i produktów mleczarskich z podziałem na części: Część I - Dostawa mleka i produktów mleczarskich, Część II- Dostawa past serowych i tłuszczy na II półrocze 2024 r.
- Dostawa produktów mrożonych z podziałem na części: Część I - Dostawa mrożonych warzyw, owców; Część II- Dostawa ryb mrożonych, wędzonych i przetworów rybnych na II półrocze 2024 rok
więcej: przetargi w Raciborzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa autobusu przystosowanego do przewozu uczniów niepełnosprawnych wraz z windą, objętych kształceniem specjalnym do placówek oświatowych na zajęcia edukacyjne przez Gminę Kowale Oleckie
- dostawa wyposażenia dla drogowego przejścia granicznego w Grzechotkach.
- Zakup piaskarko-solarek.
- Zakup piaskarko-solarek.
więcej: Sprzęt transportowy i produkty pomocnicze dla transportu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.