eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ożarów Mazowiecki › Przebudowa drogi powiatowej nr 4126 W ul. Sienkiewicza w ramach zadania inwestycyjnego pn.: w formule projektuj i wybuduj.



Ogłoszenie z dnia 2021-12-21

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi powiatowej nr 4126 W ul. Sienkiewicza w ramach zadania inwestycyjnego pn.: w formule projektuj i wybuduj.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Warszawski Zachodni, Zarząd Dróg Powiatowych w Ożarowie Mazowieckim

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 014900974

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Poznańska 300

1.5.2.) Miejscowość: Ożarów Mazowiecki

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-850

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.7.) Numer telefonu: 22 722 13 80

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@zdp.pwz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.pwz.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Zarządzanie drogami powiatowymi

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi powiatowej nr 4126 W ul. Sienkiewicza w ramach zadania inwestycyjnego pn.: w formule projektuj i wybuduj.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b3536a2a-6265-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00325860

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

art. 305 ust. 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych. W uprzednio prowadzonym postępowaniu nie złożono ofert. Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. We wszczętym postępowaniu nie zmieniono istotnie pierwotnych warunków udziału w postępowaniu.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: 69c1e093-9d28-4a65-944b-8dcc9cecd50b

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-19/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 203252,03 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest budowa ronda na skrzyżowaniu dróg powiatowych w ramach
zadania inwestycyjnego pn.: „Przebudowa drogi powiatowej nr 4126 W ul. Sienkiewicza w
ramach zadania inwestycyjnego pn.: „ Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na 1 przejściu
dla pieszych w Starych Babicach przy ul. Sienkiewicza na drodze nr 4126W” w formule projektuj
i wybuduj.
1) wykonanie projektu budowlanego lub materiałów do zgłoszenia robót niewymagających
pozwolenia na budowę, projektów wykonawczych obejmujących wykonanie: azylu, poszerzenia chodników, doświetlenia przejścia dla pieszych i uzyskanie wszelkich niezbędnych dokumentów
wynikających z obowiązujących przepisów prawa: zgód, opinii, uzgodnień, warunków
technicznych, umów przyłączeniowych, decyzji i pozwoleń doświetlenia przejścia dla pieszych
zgodnie z wytycznymi określonymi programem funkcjonalno-użytkowym w szczególności pkt.
1.4.1 („Skład dokumentów”).
2) uzyskanie warunków i uzgodnienie podłączenia do istniejącej sieci oświetlenia ulicznego z
Gminą lub przyłączenia do sieci energetycznej oraz uzgodnienie projektów w zakładzie
energetycznym PGE Dystrybucja S.A (rejon energetyczny Pruszków),
3) wykonanie i uzgodnienie projektu czasowej organizacji ruchu dla potrzeb realizacji
zamówienia,
4) wykonanie, uzgodnienie i wdrożenie projektu aktualizacji stałej organizacji ruchu,
5) wykonanie przedmiarów robót, kosztorysu inwestorskiego, specyfikacji technicznych
wykonania i odbioru robót budowlanych i BIOZ,
6) uzyskanie zaświadczenia o braku sprzeciwu dla realizacji robót budowlanych wydanego przez
odpowiedni organ administracji architektoniczno-budowlanej,
7) pełna obsługa geodezyjna projektu tj. przygotowanie mapy dla celów projektowych / mapy
zasadniczej oraz uzgodnienie projektu na naradzie koordynacyjnej w Starostwie Powiatu
Warszawskiego Zachodniego,
8) uzgodnienie projektu w Zarządzie Dróg Powiatowych,
9) roboty ziemne,
10) wykonanie azylu na przejściu dla pieszych,
11) poszerzenie chodników w rejonie przejścia dla pieszych,
12) wykonanie wykopów dla linii kablowej,
13) dostawa i montaż prefabrykowanych fundamentów dla słupów oświetleniowych,
14) dostawa i montaż słupów oświetleniowych, montaż skrzynek,
15) podłączenie nowych urządzeń pod napięcie,
16) dostawa, montaż i instalacja niezbędnego osprzętu zasilającego i pomiarowego,
17) wykonanie pomiarów parametrów instalacji i uruchomienie oświetlenia,
18) zgłoszenie wykonania doświetlenia przejścia dla pieszych i uzgodnienie włączenia
oświetlenia z PGE zgodnie z warunkami technicznymi i umową o przyłączenie oraz
uruchomienie oświetlenia ulicznego (w przypadku zasilenia doświetlenia przejścia dla pieszych z
linii energetycznej),
19) uzyskanie wszelkich uzgodnień niezbędnych do prawidłowego wykonania zadania w tym
uzyskanie wszelkich niezbędnych dokumentów związanych z zalicznikowaniem nowych punktów
pomiarowych zgodnie z obowiązującą procedurą PGE wraz z protokołem zainstalowania licznika
z oplombowaniem przez zakład PGE (o ile będzie to wymagane do uruchomienia oświetlenia).
20) urządzenia bezpieczeństwa ruchu: wykonanie oznakowania pionowego
i poziomego zgodnie z zatwierdzonym projektem stałej organizacji ruchu.
21) usunięcie kolizji z istniejącą infrastrukturą dla potrzeb wykonania projektowanych elementów
zagospodarowania pasa drogowego.
22) Wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34922100-7 - Oznakowanie drogowe

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 240000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 240000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 240000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mieczysław Wasilewski Budwex

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1180959927

7.3.3) Ulica: ul. 3 Maja 89

7.3.4) Miejscowość: Truskaw

7.3.5) Kod pocztowy: 05-080

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 240000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 245 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.