eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa sprzętu kolarskiego niezbędnego do realizacji zadania publicznego pn.: "Kolarskie Ośrodki Szkolenia Sportowego"



Ogłoszenie z dnia 2021-12-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu kolarskiego niezbędnego do realizacji zadania publicznego pn.: „Kolarskie Ośrodki Szkolenia Sportowego”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: INSTYTUT SPORTU - PAŃSTWOWY INSTYTUT BADAWCZY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000786093

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Trylogii 2/16

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-982

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 225699900

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@insp.waw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.insp.waw.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/insp_waw

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Naukowo - badawcza

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu kolarskiego niezbędnego do realizacji zadania publicznego pn.: „Kolarskie Ośrodki Szkolenia Sportowego”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7d3512bc-37d3-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00325782

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00250076/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OOP.26.4.2021.MC

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 177803,45 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 174596,75 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup oraz dostawa sprzętu kolarskiego w postaci cykloergometru. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia, jego zakres ilościowy i opis techniczny określono w ,,Opisie Przedmiotu Zamówienia”, który stanowi Załącznik nr 1 do SWZ - Część I zamówienia.
Przedmiot zamówienia będzie dostarczony, rozładowany i wniesiony przez Wykonawcę do magazynów zlokalizowanych w jednym lub kilku miejscach z 6 punktów w następujących miastach:
1) Katowice;
2) Toruń;
3) Strzelce Krajeńskie;
4) Łódź;
5) Kalisz;
6) Sopot.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37441300-4 - Rowery stacjonarne

4.5.5.) Wartość części: 9300,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup oraz dostawa sprzętu kolarskiego w postaci kaset, klamkomanetek, klocków hamulcowych, korb, łańcuchów, pedałów, przerzutek, suportów. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia, jego zakres ilościowy i opis techniczny określono w ,,Opisie Przedmiotu Zamówienia”, który stanowi Załącznik nr 1 do SWZ - Część II zamówienia.
Przedmiot zamówienia będzie dostarczony, rozładowany i wniesiony przez Wykonawcę do magazynów zlokalizowanych w jednym lub kilku miejscach z 6 punktów w następujących miastach:
1) Katowice;
2) Toruń;
3) Strzelce Krajeńskie;
4) Łódź;
5) Kalisz;
6) Sopot.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34432000-4 - Części i akcesoria do rowerów

4.5.5.) Wartość części: 86166,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup oraz dostawa sprzętu kolarskiego w postaci kierownic i owijek. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia, jego zakres ilościowy i opis techniczny określono w ,,Opisie Przedmiotu Zamówienia”, który stanowi Załącznik nr 1 do SWZ - Część III zamówienia.
Przedmiot zamówienia będzie dostarczony, rozładowany i wniesiony przez Wykonawcę do magazynów zlokalizowanych w jednym lub kilku miejscach z 6 punktów w następujących miastach:
1) Katowice;
2) Toruń;
3) Strzelce Krajeńskie;
4) Łódź;
5) Kalisz;
6) Sopot.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34432000-4 - Części i akcesoria do rowerów

4.5.5.) Wartość części: 7225,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup oraz dostawa sprzętu kolarskiego w postaci dętek, opon i szytek. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia, jego zakres ilościowy i opis techniczny określono w ,,Opisie Przedmiotu Zamówienia”, który stanowi Załącznik nr 1 do SWZ - Część IV zamówienia.
Przedmiot zamówienia będzie dostarczony, rozładowany i wniesiony przez Wykonawcę do magazynów zlokalizowanych w jednym lub kilku miejscach z 6 punktów w następujących miastach:
1) Katowice;
2) Toruń;
3) Strzelce Krajeńskie;
4) Łódź;
5) Kalisz;
6) Sopot.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34432000-4 - Części i akcesoria do rowerów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34432100-5 - Opony do rowerów

4.5.5.) Wartość części: 27735,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup oraz dostawa sprzętu kolarskiego w postaci kół torowych i piast torowych. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia, jego zakres ilościowy i opis techniczny określono w ,,Opisie Przedmiotu Zamówienia”, który stanowi Załącznik nr 1 do SWZ - Część V zamówienia.
Przedmiot zamówienia będzie dostarczony, rozładowany i wniesiony przez Wykonawcę do magazynów zlokalizowanych w jednym lub kilku miejscach z 6 punktów w następujących miastach:
1) Katowice;
2) Toruń;
3) Strzelce Krajeńskie;
4) Łódź;
5) Kalisz;
6) Sopot.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34432000-4 - Części i akcesoria do rowerów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34430000-0 - Rowery

4.5.5.) Wartość części: 42055,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup oraz dostawa sprzętu kolarskiego w postaci kół szosowych. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia, jego zakres ilościowy i opis techniczny określono w ,,Opisie Przedmiotu Zamówienia”, który stanowi Załącznik nr 1 do SWZ - Część VI zamówienia.
Przedmiot zamówienia będzie dostarczony, rozładowany i wniesiony przez Wykonawcę do magazynów zlokalizowanych w jednym lub kilku miejscach z 6 punktów w następujących miastach:
1) Katowice;
2) Toruń;
3) Strzelce Krajeńskie;
4) Łódź;
5) Kalisz;
6) Sopot.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34432000-4 - Części i akcesoria do rowerów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34430000-0 - Rowery

37441300-4 - Rowery stacjonarne

4.5.5.) Wartość części: 9758,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup oraz dostawa sprzętu kolarskiego w postaci ram rowerowych i rowerów. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia, jego zakres ilościowy i opis techniczny określono w ,,Opisie Przedmiotu Zamówienia”, który stanowi Załącznik nr 1 do SWZ - Część VII zamówienia.
Przedmiot zamówienia będzie dostarczony, rozładowany i wniesiony przez Wykonawcę do magazynów zlokalizowanych w jednym lub kilku miejscach z 6 punktów w następujących miastach:
1) Katowice;
2) Toruń;
3) Strzelce Krajeńskie;
4) Łódź;
5) Kalisz;
6) Sopot.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34432000-4 - Części i akcesoria do rowerów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34430000-0 - Rowery

37441300-4 - Rowery stacjonarne

4.5.5.) Wartość części: 17635,00 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup oraz dostawa sprzętu kolarskiego w postaci liczników rowerowych. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia, jego zakres ilościowy i opis techniczny określono w ,,Opisie Przedmiotu Zamówienia”, który stanowi Załącznik nr 1 do SWZ - Część VIII zamówienia.
Przedmiot zamówienia będzie dostarczony, rozładowany i wniesiony przez Wykonawcę do magazynów zlokalizowanych w jednym lub kilku miejscach z 6 punktów w następujących miastach:
1) Katowice;
2) Toruń;
3) Strzelce Krajeńskie;
4) Łódź;
5) Kalisz;
6) Sopot.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34432000-4 - Części i akcesoria do rowerów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37441900-0 - Urządzenia do treningu urozmaiconego

4.5.5.) Wartość części: 14880,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9300,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9300,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9300,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA HANDLOWO – USŁUGOWA „PORĘBA” Elżbieta Anna Poręba

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 944-134-07-41

7.3.3) Ulica: ul. Kłuszyńska 13

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-499

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9300,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 86424,65 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 86424,65 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 86424,65 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA HANDLOWO – USŁUGOWA „PORĘBA” Elżbieta Anna Poręba

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 944-134-07-41

7.3.3) Ulica: ul. Kłuszyńska 13

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-499

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 86424,65 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8028,01 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8028,01 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8028,01 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA HANDLOWO – USŁUGOWA „PORĘBA” Elżbieta Anna Poręba

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 944-134-07-41

7.3.3) Ulica: ul. Kłuszyńska 13

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-499

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8028,01 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27443,97 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27443,97 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27443,97 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA HANDLOWO – USŁUGOWA „PORĘBA” Elżbieta Anna Poręba

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 944-134-07-41

7.3.3) Ulica: ul. Kłuszyńska 13

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-499

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27443,97 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29939,97 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29939,97 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29939,97 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA HANDLOWO – USŁUGOWA „PORĘBA” Elżbieta Anna Poręba

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 944-134-07-41

7.3.3) Ulica: ul. Kłuszyńska 13

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-499

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29939,97 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23740,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23740,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23740,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA HANDLOWO – USŁUGOWA „PORĘBA” Elżbieta Anna Poręba

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 944-134-07-41

7.3.3) Ulica: ul. Kłuszyńska 13

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-499

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23740,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17650,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17650,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17650,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA HANDLOWO – USŁUGOWA „PORĘBA” Elżbieta Anna Poręba

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 944-134-07-41

7.3.3) Ulica: ul. Kłuszyńska 13

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-499

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17650,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14879,99 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14879,99 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14879,99 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA HANDLOWO – USŁUGOWA „PORĘBA” Elżbieta Anna Poręba

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 944-134-07-41

7.3.3) Ulica: ul. Kłuszyńska 13

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-499

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14879,99 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.