eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Orońsko › Dostawa gazu płynnego propan-butan przeznaczonego do celów grzewczych do Domu Pomocy Społecznej "Dom Kombatanta" w Łaziskach w 2022



Ogłoszenie z dnia 2021-12-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa gazu płynnego propan-butan przeznaczonego do celów grzewczych do Domu Pomocy Społecznej "Dom Kombatanta" w Łaziskach w 2022

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ "DOM KOMBATANTA" W ŁAZISKACH GMINA OROŃSKO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670989124

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 15A

1.5.2.) Miejscowość: Orońsko

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-505

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 48/6184437

1.5.8.) Numer faksu: 48/6184437

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: administracja.laziska@dps.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.szydlowiecpowiat.akcessnet.net/index.php?idg=12&id=487&x=520

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.bip.szydlowiecpowiat.akcessnet.net/index.php?idg=12&id=849&x=520&y=25

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Pomoc społeczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa gazu płynnego propan-butan przeznaczonego do celów grzewczych do Domu Pomocy Społecznej "Dom Kombatanta" w Łaziskach w 2022

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ef71bf1e-574d-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00325550

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00306667/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DPS.IV.271.2.2.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa gazu płynnego propan-butan przeznaczonego do celów grzewczych do zbiorników Zamawiającego (6 naziemnych zbiorników x 6,7m3) znajdujących się na terenie Domu Pomocy Społecznej „Dom Kombatanta” w Łaziskach.
2. Kod określony we Wspólnym Słowniku Zamówień CPV: 09122000-0.
3. Zamawiający zamawia gaz w ilości 50 000 litrów.
4. Dostawy gazu realizowane będą w partiach w dni robocze do siedziby Zamawiającego – w zależności od potrzeb. Zamówienie dostawy składane będzie każdorazowo telefonicznie, drogą elektroniczną lub faksem z 3 dniowym wyprzedzeniem. Dostawa ma być realizowana w ciągu 72 godzin od chwili zamówienia.
5. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć do siedziby zamawiającego przedmiot umowy na własny koszt i własne ryzyko.
6. Gaz propan-butan Dostawca dostarczy autocysterną, która będzie wyposażona w legalizowany licznik oraz wąż z odpowiednią końcówką.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09122000-0 - Propan i butan

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Oferta złożona przez Wykonawcę nie została podpisana w formie elektronicznej (tj. przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym tj. zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.