eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Budowa Budynku na potrzeby Pracowni Gastronomicznej Zakładu Dietetyki Klinicznej oraz Samodzielnej Pracowni Radiofarmacji (zaprojektuj i wybuduj)



Ogłoszenie z dnia 2021-12-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa Budynku na potrzeby Pracowni Gastronomicznej Zakładu Dietetyki Klinicznej oraz Samodzielnej Pracowni Radiofarmacji (zaprojektuj i wybuduj)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET MEDYCZNY W LUBLINIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288716

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ALEJE RACŁAWICKIE 1

1.5.2.) Miejscowość: Lublin

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-059

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: 81 448 52 70

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dorota.kidaj@umlub.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umlub.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://umlub.eb2b.com.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa Budynku na potrzeby Pracowni Gastronomicznej Zakładu Dietetyki Klinicznej oraz Samodzielnej Pracowni Radiofarmacji (zaprojektuj i wybuduj)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b83d12a1-37d3-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00325497

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00021055/20/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.13 Budowa Budynku na potrzeby Pracowni Gastronomicznej Zakładu Dietetyki Klinicznej oraz Samodzielnej Pracowni Radiofarmacji (zaprojektuj i wybuduj)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00251241/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: UM-ZP-262-53/21

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2111796,35 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Budowa Budynku na potrzeby Pracowni
Gastronomicznej
Zakładu Dietetyki Klinicznej oraz Samodzielnej Pracowni Radiofarmacji (zaprojektuj i wybuduj)”.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
1.1. Wykonanie prac projektowych polegających na sporządzeniu Projektu Budowlanego z
Projektem Zagospodarowania Terenu, uzgodnieniami rzeczoznawców sanepid i p-poż. wraz
uzyskaniem decyzji pozwolenia na budowę, wykonaniem projektów wykonawczych wraz z
kosztorysami Inwestorskimi, przedmiarami robót i STWiOR oraz wszystkich elementów Projektu
Zagospodarowania Terenu
1.2. Wykonanie projektu usunięcia kolizji sieciowych, wykonanie przyłączy instalacyjnych,
budowa budynku
1.3. Uzyskanie wszystkich decyzji niezbędnych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie,
zagospodarowanie terenu, uzyskanie pozwolenia na użytkowanie
1.4. Szkolenie personelu Inwestora
1.5. Pełnienie nadzoru autorskiego.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 do SWZ – „Opis
przedmiotu zamówienia - Program funkcjonalno - użytkowy”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45232460-4 - Roboty sanitarne

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu przetargowym, w terminie wyznaczonym do składania ofert
(tj. do dnia 19.11.2021 r. do godz. 11.00) została złożona 1 oferta przez:
F.B. Ekoinbud Sp. z o. o. Sp. k. ul. Geodetów 29, 80-298 Gdańsk
z ceną oferty brutto: 2 531 616,32 zł
Oferta nie podlegała odrzuceniu z przyczyn określonych w art. 226 ustawy Pzp oraz została oceniona,
jako najkorzystniejsza i uzyskała największą liczbę punktów podczas oceny ofert przeprowadzonej
według kryteriów zawartych w SWZ. W związku z powyższym Wykonawca F.B. Ekoinbud Sp. z o. o. Sp. k. został zaproszony do negocjacji,
które odbyły się w dniu 02.12.2021 r. i w wyniku których złożył ofertę dodatkową w dniu 13.12.2021
r. w terminie wyznaczonym na składanie ofert. Oferta nie podlegała odrzuceniu, zaś zaoferowana
przez Wykonawcę cena oferty brutto wyniosła 2 330 000,00 zł.
Kwota, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi
1 731 673,00 zł brutto, zaś oferta złożona przez F.B. Ekoinbud Sp. z o. o. Sp. k. ul. Geodetów 29,
80-298 Gdańsk z najniższą ceną tj. 2 330 000,00 zł brutto przewyższa tę kwotę o 598 327,00 zł
brutto. W związku z tym, że Zamawiający nie może zwiększyć kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na
sfinansowanie zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty, postępowanie unieważniono, jak na
wstępie.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2330000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2330000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.