eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gostyń › Budowa drogi łączącej strefę gospodarczą w Czachorowie z drogą wojewódzką 434 w Sikorzynie



Ogłoszenie z dnia 2023-07-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa drogi łączącej strefę gospodarczą w Czachorowie z drogą wojewódzką 434 w Sikorzynie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Gostyń

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050646

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 2

1.5.2.) Miejscowość: Gostyń

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-800

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@gostyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.biuletyn.gostyn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/736340

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa drogi łączącej strefę gospodarczą w Czachorowie z drogą wojewódzką 434 w Sikorzynie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ef0e8044-bcb9-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00325286

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00030388/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Budowa drogi łączącej strefę gospodarczą w Czachorowie z drogą wojewódzką 434 w Sikorzynie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00124487

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: I.271.4.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Rodzaj zamówienia: projekt oraz roboty budowlane. Zadanie jest objęte dofinansowaniem z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych. Będzie realizowane w systemie „zaprojektuj i wybuduj”.
2. Przedmiotem zamówienia jest zamierzenie budowlane polegające na wykonaniu kompleksowej dokumentacji projektowej (wraz z uzyskaniem decyzji administracyjnych, niezbędnych uzgodnień, opinii) oraz wykonaniu robót dla zadania pn.: „Budowy drogi łączącej strefę gospodarczą z drogą wojewódzką nr 434 w Czachorowie”.
Wykonawca jest zobowiązany wykonać wszystkie niezbędne opracowania projektowe wraz z koniecznymi opiniami i uzyskać w imieniu Zamawiającego niezbędne decyzje, pozwolenia, uzgodnienia lub opinie innych organów, a także inne dokumenty wymagane przepisami szczególnymi oraz wybudować i oddać do użytkowania przedmiotową drogę zatwierdzoną przez zamawiającego, zgodną z STWiORB oraz odpowiednimi przepisami prawa.
Szczegółowy zakres rzeczowy prac i robót przygotowawczych oraz robót budowlanych przewidzianych do wykonania w ramach obowiązków Wykonawcy jest przedstawiony w treści programu funkcjonalno-użytkowego.
W zakresie robót objętych niniejszym zamówieniem wystąpią w szczególności:
a) prace projektowe:
opracowanie, na podstawie istniejącego projektu koncepcyjnego, wielobranżowego projektu budowlanego i uzyskanie na jego podstawie prawomocnej decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej,
uzyskanie stosownych uzgodnień i opinii wszystkich gestorów sieci oraz wszystkich wymaganych prawem opinii i uzgodnień i dostosowanie się do wymogów i ich zaleceń w celu uzyskania prawomocnej decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej,
zamawiający wymaga uzgodnienia i opinii, a w razie potrzeby uzyskania decyzji, pozwolenia Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków i w razie konieczności ustanowienia pełnienia nadzoru archeologicznego na koszt wykonawcy,
opracowanie projektów technicznych obejmujących następujące branże:
Branża sanitarna - wodociąg, kanalizacja deszczowa, kanalizacja sanitarna oraz ewentualne kolizje,
Branża elektryczna - oświetlenie uliczne wraz z doprowadzeniem prądu do przepompowni oraz ewentualne kolizje,
Branża teletechniczna – kanał technologiczny oraz ewentualne kolizje,
Branża drogowa – droga wraz z jej elementami,
sporządzenie przedmiarów robót i kosztorysów zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r w sprawie określenie metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z 2021 poz. 2458) oraz rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych, wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2021 r. poz. 2454)
sporządzenie harmonogramu rzeczowo – finansowego inwestycji i prac projektowych
sporządzenie informacji BIOZ zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. z 2003 r. nr 120 poz. 1126)
sporządzenie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB)
pełnienie nadzoru autorskiego przez cały czas trwania inwestycji.
b) roboty budowlane m. in.:
roboty przygotowawcze, roboty pomiarowe, usunięcie w-wy ziemi urodzajnej, roboty rozbiórkowe,
jeżeli zajdzie potrzeba przebudowa podziemnych sieci przy przebudowie dróg; przebudowa kabli energetycznych oświetlenia ulicznego, przebudowa elektrycznej linii napowietrznej, przebudowa doziemnej sieci elektrycznej niskiego i wysokiego napięcia, przebudowa istniejącej sieci teletechnicznej, przebudowa istniejącego gazociągu, regulacja wysokościowe włazów studni, kratek ściekowych, zasuw wodociągowych i gazowych, budowa sieci kanalizacji deszczowej,
budowa wodociągu, kanalizacji deszczowej, sanitarnej, kanału technologicznego, oraz oświetlenia ulicznego,
budowa przepustów,
wykonanie krawężników, obrzeży i oporników,
wykonanie nawierzchni jezdni i parkingów,
wykonanie nawierzchni zjazdów i chodników,
wykonanie, odmulenie, umocnienie skarp rowów,
roboty wykończeniowe; uporządkowanie terenu, humusowanie z obsianiem trawą,
wykonanie elementów bezpieczeństwa drogowego,
wykonanie oznakowania poziomego i pionowego,
wszelkie inne roboty jakie okażą się niezbędne dla wykonania przedmiotu zamówienia.
Wykonawca zobowiązany będzie m.in. do:
sporządzenia szczegółowego harmonogramu wykonania poszczególnych opracowań projektowych stanowiących kompletną dokumentację budowlaną i techniczną, uwzględniającego czas na uzyskania niezbędnych opinii, uzgodnień i decyzji na wykonanie przedmiotowego zamierzenia budowlanego. Zamawiający wymaga, aby w harmonogramie ujęty był czas wykonywania wszystkich niezbędnych czynności w sposób zapewniający wykonanie przedmiotowego zamierzenia budowlanego (opracowania dokumentacji i uzyskania stosownych decyzji ) w terminie umownym,
opracowania projektów zagospodarowania terenu, architektoniczno-budowlanych i technicznych z uwzględnieniem wymagań: Rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego,
opracowania Szczegółowych Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych na wszystkie elementy realizowanych robót sporządzonych na podstawie: obowiązujących norm
i przepisów oraz z uwzględnieniem aktualnych wymagań,
opracowania dokumentacji geodezyjno- kartograficznej (podziały nieruchomości),
wykonanie dokumentacji pn: Regulacja stanu prawnego nieruchomości przejętych z mocy prawa na rzecz Gminy Gostyń, określonych w decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej i nabywanie praw do nieruchomości pod budowę infrastruktury technicznej wraz z opracowaniem dokumentacji formalno-prawnej,
opracowania operatu wodno-prawnego,
opracowanie inwentaryzacji istniejącej zieleni w szczególności drzew i krzewów przewidzianych do wycinki,
opracowanie ewentualnego planu nasadzeń rekompensacyjnych,
zapewnienia kierownika budowy oraz kierowników robót poszczególnych branż,
zapewnienia stałej obsługi geodezyjnej,
uzyskanie stosownych decyzji administracyjnych m.in.: pozwolenie wodno-prawne, w razie konieczności pozwolenie na prowadzenie badań archeologicznych, decyzja o wycince drzew, decyzja o Zezwoleniu na Realizację Inwestycji Drogowej (ZRID),
uzyskania decyzji o pozwoleniu na użytkowanie,
opracowanie projektu tymczasowej organizacji ruchu wraz z zatwierdzeniem i wdrożeniem,
opracowanie i zatwierdzenie projektu docelowej organizacji ruchu – wg wymagań:
- Ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym ( Dz.U. nr 98 z dnia 19 sierpnia 1997r. poz. 602
– z późniejszymi zmianami
- Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem ( Dz.U. nr 117 z dnia 14.10.2003, poz.1729.)- z późniejszymi zmianami
- Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie „Szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach” załącznik 1-4 ( Dz.U. nr 220 poz. 2181 z dnia 23 grudnia 2003 pn. )- z późniejszymi zmianami
- Rozporządzenia Ministrów Infrastruktury oraz Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 31 lipca 2002 roku
w sprawie znaków i sygnałów drogowych (Dz. U. Nr 170 z dnia 12 października 2002 roku. poz. 1393),
Wykonawca zobowiązany jest do bieżącego uzgadniania opracowań projektowych z Zamawiającym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 8

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9428875,37 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17364875,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10885500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U.”Chod-Dróg” Andrzejewski Przemysław

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 696-161-21-44

7.3.4) Miejscowość: Krobia

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10885500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 480 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.