eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dęblin › Utrzymanie czystości i porządku na terenie miasta Dęblin



Ogłoszenie z dnia 2023-07-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie czystości i porządku na terenie miasta Dęblin

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO DĘBLIN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019419

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 12

1.5.2.) Miejscowość: Dęblin

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-530

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.7.) Numer telefonu: 81 8830001

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@um.deblin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.deblin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ea88dabe-101c-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utrzymanie czystości i porządku na terenie miasta Dęblin

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ea88dabe-101c-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00325277

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00032965/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Utrzymanie czystości i porządku na terenie Miasta Dęblin

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00271547

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RMI.271.5.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1) Odbiór, w tym uprzątnięcie terenu wokół koszy w promieniu 5 m i zagospodarowanie odpadów komunalnych ze śmietniczek miejskich (około 155 sztuk o pojemności średnio 60 l), zgodnie z wykazem oraz częstotliwością określonymi poniżej:
a) ul. 15 Pułku Piechoty Wilków, ul. Warszawska, ul. Niepodległości, ul. Kocka, ul. Okólna, ul. PCK, ul. Marszałka Piłsudskiego, ul. Wąska, skwery przed budynkiem Urzędu Miasta, skwer przy placu Orląt Dęblińskich, Targowisko Miejskie przy ul. Niepodległości – trzy razy w tygodniu, w poniedziałek, środę
i piątek;
b) ulice w os. 15 Pułku Piechoty Wilków, ul. Stężycka, ul. Bursztynowa, ul. Modrzycka (przy wale przeciwpowodziowym rzeki Wisły), ul. Wiślana, os. Wiślana, ul. Stara, ul. Dworcowa, ul. Kościuszki, ul. Kwiatowa, ul. Żeromskiego, ul. Michalinowska, ul. Staszica, ul. Sienkiewicza, ul. Podchorążych, ul. Asnyka, ul. 1-go Maja, ul. Lipowa, os. Stawy, ul. Krasickiego, ul. Wesoła, ul. Wiejska, ul. Prusa, os. Lotnisko, ul. Spacerowa, ul. Szpitalna, ul. Jagiellończyka, os. Jagiellońskie, ul Środkowa – jeden raz
w tygodniu, w poniedziałek (jeżeli przypada święto to następny dzień roboczy).
2) Utrzymanie w należytym stanie estetycznym słupów ogłoszeniowych rozmieszczonych na terenie miasta tj. usuwanie zwisających i uszkodzonych ogłoszeń i plakatów (wykaz lokalizacji słupów stanowi załącznik nr 1 umowy) z częstotliwością – raz na pół roku – 29 lub 30 grudnia 2023 r. i 29 lub 30 czerwca 2024 r.,
3) Utrzymanie w czystości wiat przystankowych rozmieszczonych na terenie Miasta Dęblin (wykaz z lokalizacją wiat przystankowych stanowi załącznik nr 1 do umowy) - z częstotliwością raz w miesiącu – w przedostatni bądź ostatni dzień roboczy każdego miesiąca.
4) W razie konieczności Zamawiający zastrzega sobie prawo do zlecenia: dodatkowego odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych w dni wolne od pracy (soboty, niedziele i święta) ze śmietniczek miejskich zlokalizowanych w ul. Warszawskiej, ul. Niepodległości, ul. Kockiej, ul. Okólnej, ul. PCK, ul. Marszałka Piłsudskiego, ul. Wąskiej, skwerze przed budynkiem Urzędu Miasta, skwerze przy placu Orląt Dęblińskich oraz Targowisku Miejskim przy ul. Niepodległości.
5) Realizacja usług dodatkowych, w zależności od rzeczywistych potrzeb, odbywała się będzie w oparciu o pisemne zlecenia, w których zamawiający każdorazowo będzie określać miejsce jej wykonania oraz termin realizacji:
a) Zlecenia przekazane drogą elektroniczną będą uważane, także za zlecenie udzielone w formie pisemnej.
b) W przypadkach realizacji usługi w systemie dodatkowym zlecenia prac mogą zostać wydane w formie przekazu telefonicznego. Każde telefoniczne wydanie polecenia potwierdzone zostanie przez Zamawiającego zleceniem w formie pisemnej, nie później niż w terminie do 3 dni.
6) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia lub zmniejszenia ilości koszy ulicznych przewidzianych do opróżnienia +/- 10 sztuk przy zachowaniu ceny ofertowej.
7) Wszelkie odpady komunalne ze śmietniczek ulicznych, wiat przystankowych i słupów ogłoszeniowych, należy traktować jako powstałe w trakcie realizacji usługi, zatem Wykonawca jest wytwórcą odpadów i wywozi je na własny koszt i zagospodaruje je zgodnie z obowiązującymi przepisami.
8) Zakres prac w ramach utrzymania w czystości wiat przystankowych wraz z wykazem lokalizacji słupów ogłoszeniowych i wiat przystankowych objętych przedmiotem zamówienia stanowi załącznik nr 1 do umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 117639,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 145000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 117639,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zbysław Jędrych

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 061677407

7.3.3) Ulica: ul. Leona Wyczółkowskiego 13 lokal 21

7.3.4) Miejscowość: Ryki

7.3.5) Kod pocztowy: 08-500

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 117639,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-08-01 do 2024-07-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.