Ogłoszenie z dnia 2023-07-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00359284/01 - Wynik z dnia 2023-08-20
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Rozbiórki obiektów budowlanych (bunkrów) w Ochodzach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: PGL LP Nadleśnictwo Prószków
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 530562532
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Opolska 11
1.5.2.) Miejscowość: Prószków
1.5.3.) Kod pocztowy: 46-060
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.7.) Numer telefonu: 696442107
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: proszkow@katowice.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://proszkow.katowice.lasy.gov.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Leśnictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbiórki obiektów budowlanych (bunkrów) w Ochodzach
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c68afa87-2b7c-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00325247
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00171346/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Rozbiórki obiektów budowlanych w miejscowości Ochodze
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://josephine.proebiz.com/pl/profile/75400054763.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://josephine.proebiz.com/pl/profile/7540005476
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Za datę przekazania korespondencji za pośrednictwem platformy oraz poczty elektronicznej przyjmuje się datę ich wpływu na platformie zakupowej lub adres poczty elektronicznej Zamawiającego wskazany w pkt 5.1. SWZ. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem platformy zakupowej wynosi 4 Gb, za pośrednictwem poczty elektronicznej wynosi 20 Mb.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna RODO stanowi załącznik do SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula informacyjna RODO stanowi załącznik do SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SA.270.2.3.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Rozbiórka obiektów budowlanych. Budynki murowane z cegły, grubości ścian około 80cm. Budynki powojskowe. Magazyny parterowe. Budynki obsypane kopcem ziemi grubości co najmniej 1m. Posadzki betonowe. Budynki należy rozebrać do poziomu gruntu wraz z usunięciem części ścian fundamentowych wystających ponad grunt.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze ofert Zamawiający będzie się kierował jednym kryterium oceny ofert: 100% ceny co oznacza iż zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty zawierającej najniższą cenę brutto z pośród ofert nie podlegających odrzuceniu. W związku z powyższym Zamawiają odstąpi od przyznawania punktów ofertą tworząc ranking ofert po cenie brutto rosnąco.
12.2. Z uwagi na postanowienia art. 225 ust. 1 PZP, jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami.
12.3. W przypadku gdy dwie lub więcej ofert przedstawiać będą taka samą cenę brutto (dotyczy ofert o najniższej cenie z pośród ofert niepodlegającym odrzuceniu) Zamawiający wezwie wykonawców do złożenia ofert dodatkowych.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić na wezwanie z art. 274 PZP referencji lub innych dokumentów wskazujących na posiadanie doświadczenia o którym mowa w zdaniu poprzednim np. protokołów odbiorów końcowych robót, zaświadczeń, dyplomów, certyfikatów itp. Dokumenty winny wskazywać na realizację przez Wykonawcę robót zakończonych nie później niż 5 lat licząc wstecz od upływu terminu składania ofert, i wskazywać: nazwę podmiotu na rzecz którego roboty były realizowane, oraz jednoznacznie określać że roboty zostały zrealizowane należycie. Zamawiający nie narzuca formy oraz rodzaju dokumentu. W przypadku udokumentowania robót aktualnie realizowanych dokument potwierdzający należyte ich wykonanie nie może być starszy niż 1 miesiąc licząc wstecz od upływu terminu składania ofert.5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Składane z ofertą:
- oświadczenie wstępne o którym mowa w art. 125 PZP – załącznik nr 2 – oświadczenie.
Składane na wezwanie:
- oświadczenia o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego – załącznik nr 4 – aktualizacja oświadczenia
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Składane z ofertą:
- oświadczenie wstępne o którym mowa w art. 125 PZP – załącznik nr 2 – oświadczenie.
- w przypadku polegania na zasobach Podmiotu – zobowiązanie Podmiotu do udostępnienia zasobów – załącznik nr 3 – zobowiązanie.
Składane na wezwanie:
- oświadczenia o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego – załącznik nr 4 – aktualizacja oświadczenia.
- dowody potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu określone w pkt 8.1. ppkt 4) SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 1000,00 złSzczegóły dotyczące wadium zawarto w pkt 14 SWZ
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
W przypadku oferty wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum lub spółka cywilna):5) w formularzu oferty należy wskazać firmy (nazwy) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oraz w przypadku spółki cywilnej – jej nazwę;
6) oferta musi być podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Osoba podpisująca ofertę musi posiadać umocowanie prawne do reprezentacji. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa, kopii umowy konsorcjum/spółki załączonego do oferty – treść pełnomocnictwa kopia umowy konsorcjum/spółki powinna dokładnie określać zakres umocowania Osoby podpisującej;
7) oświadczenia o których mowa w art. 125 PZP – załącznik nr 2 – oświadczenie – składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
8) wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy;
9) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wyznaczą spośród siebie Wykonawcę kierującego (lidera), upoważnionego do zaciągania zobowiązań, otrzymywania poleceń oraz instrukcji dla i w imieniu każdego, jak też dla wszystkich partnerów. Zatem każdy z Wykonawców przedkłada oddzielne pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie dla pełnomocnika ustanowionego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
10) Zamawiający informuje o treści przepisu art. 117 ust. 3 PZP, zgodnie z którym w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą
7 | S t r o n a
polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
W związku z powyższym zgodnie z art. 117 ust. 4 PZP Wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty podmiotowy środek dowodowy w postaci oświadczenia, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. Wzór stosownego oświadczenia został zawarty w Formularzu Oferty (stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ) i Zamawiający zaleca złożyć to oświadczenie właśnie w tym Formularzu. Obowiązek złożenia oświadczenia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 PZP odnosi się również do Wykonawców, prowadzących działalność w formie spółki cywilnej.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z załączonym wzorem umowy - załącznik nr 67.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-08-11 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma zakupowa JOSEPHINA; https://josephine.proebiz.com/pl/profile/7540005476
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-08-11 11:10
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-09-09
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami postępowania zawartymi na stronie https://josephine.proebiz.com/pl/profile/7540005476INNE PRZETARGI PRÓSZKÓW
- "Dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Prószkowie"
- MODERNIZACJA ŁAZIENEK W BUDYNKU INTERNATU - z opracowaniem dokumentacji w systemie zaprojektuj i wybuduj
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej w ramach zadania inwestycyjnego pn " Wymiana instalacji wodno-kanalizacyjnej wraz z przebudową zaplecza sanitarnego w Zamku- siedzibie DPS w Prószkowie"
więcej: przetargi PRÓSZKÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zewnętrznych instalacji gazu oraz zewnętrznych źródeł ciepła w budynkach użyteczności publicznej
- Przebudowa drogi nr 117316E Chorzyna - Smugi
- Przebudowa i remont gminnej infrastruktury drogowej w miejscowości Bielice
- Przebudowa drogi w miejscowości Charcice
- Modernizacja dachów w budynkach IMGW-PIB Krakowie, budowa nowego budynku garażowego w Krakowie oraz modernizacja budynku garażowego "F" w IMGW-PIB w Krakowie
- Budowa chodnika wzdłuż ulicy Strzelców Bytomskich od Domu Seniora do granicy z Gminą Tarnowskie Góry
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.