eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ochotnica Dolna › Dostawa energii elektrycznej dla Gminy Ochotnica Dolna na okres 01.09.2022 r. - 31.12.2022 r.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-08-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa energii elektrycznej dla Gminy Ochotnica Dolna na okres 01.09.2022 r. – 31.12.2022 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ochotnica Dolna

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892587

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dłubacze 160

1.5.2.) Miejscowość: Ochotnica Dolna

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-452

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.7.) Numer telefonu: 182620910

1.5.8.) Numer faksu: 182620936

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@ochotnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ochotnica.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.malopolska.pl/ugochotnicadolna,m,402578,2022.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa energii elektrycznej dla Gminy Ochotnica Dolna na okres 01.09.2022 r. – 31.12.2022 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eade3683-130c-11ed-acbd-46d0480cd9c4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00325142

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024371/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa energii elektrycznej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00289897/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WZ.271.2.4.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i odkup energii elektrycznej na okres od 1 września 2022 r. do 31 grudnia 2022 r. dla PPE Gminy Ochotnica Dolna w łącznej szacunkowej wielkości dostawy 354 586 kWh i odkupu 9 650 kWh na zasadach określonych w ustawie z dnia 10 kwietnia 1997 roku Prawo energetyczne ( t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1385) oraz na wydanych na jej podstawie aktach wykonawczych i ustawy z dnia 20 lutego 2015 r. o odnawialnych źródłach energii (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1378 z późn. zm.).
Wykonawca również zobowiązany będzie do rozliczenia i odkupu nadwyżek energii elektrycznej wprowadzonej do sieci elektroenergetycznej wobec ilości energii elektrycznej pobranej z tej sieci w celu jej zużycia na potrzeby w mikroinstalacjach fotowoltaicznych Zamawiającego dla 11 szt PPE . Wykaz znajduje się w Załączniku nr 2 do OPZ.
Dostawa energii elektrycznej i odkup nadwyżek w przedmiotowym zamówieniu publicznym, będzie realizowana w okresie od dnia zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od 01 września 2022 do 31 grudnia 2022 r roku, z zastrzeżeniem, że szczegóły dotyczą terminów dostaw w odniesieniu do poszczególnych uczestników opisano w Załączniku nr 1.
Łączna liczba Odbiorców energii elektrycznej to 8 podmiotów wg stanu na dzień ogłoszenia postępowania z NIP 7352834179 Gminy Ochotnica Dolna i 4 podmioty z własnymi nr NIP (Wiejskie Ośrodki Kultury) .
Układy pomiarowe są dostosowane do procedury zmiany sprzedawcy a PPE z instalacjami OZE posiadają liczniki dwukierunkowe
W załączniku 1 do OPZ wskazano obecnego dostawcę energii elektrycznej w odniesieniu do poszczególnych Odbiorców.
Usługi dystrybucyjne będą świadczone na podstawie odrębnych umów zawartych pomiędzy Odbiorcami, a lokalnymi operatorami systemów dystrybucyjnych.
Zamawiający przewiduje zmniejszenie lub zwiększenie liczby punktów poboru energii elektrycznej wynikające z naturalnych procesów zarządczych. Zmiany nie spowodują przekroczeń zużycia energii określonego w 2.1 OPZ o więcej niż +/-15%.
Zamawiający wymaga by Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia na dzień składania ofert posiadali zawartą obowiązującą umowę z lokalnym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego, tj. Tauron Dystrybucja S.A., na podstawie której można prowadzić sprzedaż i odkup energii elektrycznej za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej tych OSD do wszystkich punktów poboru energii elektrycznej wskazanych przez Zmawiającego w załączniku 1 do OPZ.
Zamówienie zostanie udzielone łącznie dla wszystkich odbiorów energii elektrycznej wymienionych w Załączniku 1 do OPZ na wskazany okres i adres dostawy.
W wyniku rozstrzygnięcia postępowania zawarta zostanie Umowa Gminą Ochotnica Dolna działającą w imieniu wszystkich odbiorców.
Wykaz umów kompleksowych do rozwiązania w wersji elektronicznej znajduje się w Załączniku nr 2 do OPZ.
Warunkiem rozpoczęcia dostaw energii elektrycznej we wskazanym terminie jest pozytywne przeprowadzenie procedury zmiany sprzedawcy, posiadanie przez odbiorcę energii elektrycznej ważnej umowy o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej oraz skuteczne rozwiązanie / wygaśnięcie dotychczas obowiązujących umów na sprzedaż energii elektrycznej /umów kompleksowych, ewentualnie umów sprzedaży rezerwowej.
W przypadku obowiązywania umów kompleksowych lub bezterminowych umów sprzedaży energii elektrycznej Wykonawca w imieniu Zamawiającego (Odbiorcy) wypowie (w odniesieniu do poszczególnych punktów poboru energii elektrycznej) umowy kompleksowe/ bezterminowe umowy sprzedaży energii elektrycznej ze skutkiem na dzień poprzedzający planowaną datę rozpoczęcia dostaw.
Zamawiający po wyłonieniu Wykonawcy przekaże niezbędne dane do przeprowadzenia procedury zmiany sprzedawcy w wersji EXCEL niezwłocznie po podpisaniu umowy

4.5.3.) Główny kod CPV: 09310000-5 - Elektryczność

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa

09000000-3 - Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 657694,97 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 763246,36 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 657694,97 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TAURON Sprzedaż Sp.zo.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6762337735

7.3.3) Ulica: Łagiewnicka 60

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-417

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 657694,97 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.