eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krosno Odrzańskie › ROBOTY KONSERWACYJNO - NAPRAWCZE - NAPRAWA ELEWACJI, WYMIANA KRAT OKIENNYCH ORAZ DRZWI WEJŚCIOWYCH W BUDYNKU WARTOWNI W SULECHOWIE



Ogłoszenie z dnia 2022-08-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
ROBOTY KONSERWACYJNO - NAPRAWCZE – NAPRAWA ELEWACJI, WYMIANA KRAT OKIENNYCH ORAZ DRZWI WEJŚCIOWYCH W BUDYNKU WARTOWNI W SULECHOWIE

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 44 Wojskowy Oddział Gospodarczy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 080519145

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Słubicka 10

1.5.2.) Miejscowość: Krosno Odrzańskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-600

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 261672427

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 44wog.zam.publ@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.44wog.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/44wog

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Wojskowa Jednostka Budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ROBOTY KONSERWACYJNO - NAPRAWCZE – NAPRAWA ELEWACJI, WYMIANA KRAT OKIENNYCH ORAZ DRZWI WEJŚCIOWYCH W BUDYNKU WARTOWNI W SULECHOWIE

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2b0929f9-0285-11ed-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00324917

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00083272/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.19 NAPRAWA ELEWACJI BUDYNKU WARTOWNII, WYMIANA KRAT ORAZ DRZWI WEJŚCIOWYCH. NAPRAWA DACHU WRAZ Z OBRÓBKĄ

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00252328/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 28/TP/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 97560,97 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty konserwacyjno- naprawcze polegające na naprawie elewacji, wymianie krat okiennych, drzwi zewnętrznych oraz rozdzielnic elektrycznych w budynku nr 1 w JW w Sulechowie.

Zakres robót do realizacji:
1. Demontaż krat okiennych szt. 7
2. Wykonanie, dostawa i montaż krat okiennych otwieralnych szt. 1 oraz stałych szt. 6,
3. Wykonanie i montaż krat stałych do zabezpieczenia kratek wentylacyjnych – 5 szt,
4. Demontaż drzwi wejściowych – 2 szt.
5. Montaż drzwi wejściowych w klasie RC3,
6. Montaż zdemontowanych drzwi ppoż. we wskazanym miejscu,
7. Obróbka ościeży okiennych i drzwiowych,
8. Oczyszczenie mechaniczne elewacji,
9. Naprawa tynków zewnętrznych,
10. Gruntowanie elewacji,
11. Malowanie elewacji farbą silikonową do elewacji,
12. Demontaż obróbek blacharskich ( rynien; rur spustowych),
13. Montaż obróbek blacharskich,
14. Demontaż rozdzielni elektrycznych- 3 szt. ( wewnątrz wartowni, ściana zew. wartowni, przy stacji Trafo),
15. Montaż rozdzielni elektrycznych z wyposażeniem,
16. Wykonanie pomiarów elektrycznych,
17. Wykonanie schematów jednokreskowych dla każdej rozdzielni,
18. Segregacja, wywóz i utylizacja materiałów z demontażu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 134500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 134500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 134500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OZE-INSTAL KRSZYSZTOF KLEINERT

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9291757556

7.3.4) Miejscowość: ZIELONA GÓRA

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 134500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.