eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Leśniowice › Dowóz uczniów z terenu gminy Leśniowice do szkół w roku szkolnym 2023/2024



Ogłoszenie z dnia 2023-07-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Dowóz uczniów z terenu gminy Leśniowice do szkół w roku szkolnym 2023/2024

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LEŚNIOWICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110198050

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 21A

1.5.2.) Miejscowość: Leśniowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-122

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: 82 567-54-94

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@uglesniowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uglesniowice.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowóz uczniów z terenu gminy Leśniowice do szkół w roku szkolnym 2023/2024

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ac109b0b-2ac4-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00324745

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00062990/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Dowóz uczniów z terenu gminy Leśniowice do szkół

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zamowienia-lesniowice.lubelskie.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamowienia-lesniowice.lubelskie.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem bezpłatnej Platformy Zamówień Publicznych ZETOPZP dostępnej pod adresem https://zamowienialesniowice.lubelskie.pl/ 2.Wnioski,zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują za pośrednictwem Platformy Zamówień Publicznych ZETOPZP: https://zamowienia lesniowice.lubelskie.pl/ Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi założyć konto na Platformie Zamówień publicznych ZETOPZP: https://zamowienia lesniowice.lubelskie.pl/#/authentication/register gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub założenia bezpłatnego konta. 3.Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, tj. bezpłatnie rejestrując się lub logując, w przypadku posiadania konta w Platformie Zamówień Publicznych ZETOPZP, akceptuje warunki korzystania z Platformy, określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie
internetowej https://zamowienia-lesniowice.lubelskie.pl/#/help oraz uznaje go za wiążący. 4.Zamawiający, zgodnie z art. 67 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2021 poz.1129 z późn. zm.) określa następujące wymagania techniczne i organizacyjne sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przy wykorzystaniu Platformy Zakupowej, tj.:a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;b) Komputer klasy PC lub
MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 10, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa najlepiej najnowszej dostępnej wersji obsługująca TLS 1.2 z wyjątkiem Internet Explorer;d) włączona obsługa JavaScript;e) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.;f) podłączony lub wbudowany do komputera czytnik kartykryptograficznej wydanej przez wystawcę certyfikatu używanego przez Wykonawcę. 5.Informacje na temat specyfikacji połączenia, formatu przesyłanych danych
oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych:a) dopuszczalne formaty przesyłanych danych, tj. plików o wielkości do 100 MB w formatach: .doc, .pdf, .zip, .docx, .xls, .xlsx, .rar, .7zip, .jpg, .jpeg, .png, .txt, .tiff,.xades,.sig,b) informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych: - plik załączony przez Wykonawcę na Platformie Zamówień Publicznych ZETOPZP i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu składania ofert; 6.Zasady składania ofert oraz dokumentów składanych wraz z ofertą oraz wymagania techniczne i organizacyjne ich wysyłania opisane zostały w Instrukcji użytkownika Wykonawca zobowiązany jest zapoznać się z ww. Instrukcją i postępować wg zasad w niej wskazanych. Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia w szczególności składając ofertę akceptuje zasady korzystania z platformy wskazane w Instrukcji użytkownika i SWZ. 7. Sporządzanie i przekazywanie informacji w tym dokumentów elektronicznych musi być zgodne z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie .8.Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu platformy Microsoft Azure, który jest synchronizowany ze znacznikiem czasu UTC. Wykonawca powinien dokładnie zapoznać się z niniejszą SWZ i złożyć ofertę zgodnie z jej wymaganiami.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
1) Jest administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca przekazał w niniejszym postępowaniu;
2) dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn.: „Dowóz uczniów z terenu gminy Leśniowice do szkół w roku szkolnym 2023/2024” prowadzonym w trybie w trybie podstawowym a odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2021 poz.1129 z pózn. zm.), dalej „ustawa Pzp”;
3) dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
4) obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio go dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
5) w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
6) Wykonawca posiada:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, o ile ich zmiana nie skutkuje zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie narusza integralności protokołu oraz jego załączników;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO;
7) Wykonawcy nie przysługuje:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
W przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmianą postanowień
umowy w zakresie niezgodnym z ustawą. Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez Zamawiającego w Biuletynie Zamówień Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 rozporządzenia 2016/679, są wykonywane w drodze żądania skierowanego do Zamawiającego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: GK.271.6.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 226865,74 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie dowozu uczniów z terenu gminy Leśniowice do szkół w roku szkolnym 2023/2024.
Część nr 1: Dowóz uczniów do szkół podstawowych na terenie gminy Leśniowice
2. Zakres zamówienia obejmie m.in.:
2.1. Dowóz uczniów z terenu gminy Leśniowice do Szkoły Podstawowej w Leśniowicach oraz Szkoły Podstawowej w Sielcu w godzinach porannych i z powrotem po zakończeniu zajęć.
2.2. Szczegółowe dane dotyczące tras znajdują się w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia – załącznik Nr 1.1 do SWZ.
2.3. Łączna liczba uczniów objętych dowozem wynosi ok. 199 osób.
2.4. Liczba uczniów jest wielkością prognozowaną i może się zmieniać w trakcie realizacji zamówienia (zmniejszyć lub zwiększyć). Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany liczby uczniów w trakcie roku szkolnego z zastrzeżeniem, że cena biletu pozostaje bez zmian przez cały okres trwania umowy.
2.5. Pod pojęciem dowozu Zamawiający rozumie dowóz uczniów z miejsca zamieszkania do szkół i odwóz ze szkół do miejsca zamieszkania wraz
z zapewnieniem warunków bezpieczeństwa i higieny w trakcie wsiadania i wysiadania oraz przejazdu uczniów pojazdem w ramach komunikacji regularnej dostępnej dla ogółu pasażerów lub w ramach komunikacji zamkniętej tj. wyłącznie dla uczniów. Wykonawca indywidualnie określi charakter usługi regularnej bądź specjalnej.
2.6. Ze względu na różne kierunki dojazdu uczniów do szkół oraz różne odległości występujące pomiędzy poszczególnymi miejscowościami przedstawionymi w ofercie, Wykonawca zobowiązany jest do podania jednej uśrednionej ceny biletu miesięcznego dwustronnego (dowóz i odwóz).
2.7. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował autobusami
z odpowiednią ilością miejsc w pojazdach oraz odpowiednią liczbą autobusów, zapewniających dowóz wszystkich uczniów na poszczególnych trasach w wyznaczonych godzinach.
2.8. Dowóz obejmuje wszystkie dni nauki szkolnej określone przez Ministra Edukacji i Nauki w kalendarzu roku szkolnego 2023/2024 za wyjątkiem okresów zawieszenia zajęć szkolnych w szkołach na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa.
2.9. Zamawiający zapewnia opiekę uczniom w czasie ich przewozu.
2.10. Czas przewozu jest uzależniony od rozkładu zajęć szkolnych i uzgadniany
z dyrekcjami szkół. Szczegółowy harmonogram dowozu dzieci do szkół Dyrektorzy przekażą Wykonawcy.
2.11. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia na określone dni innego niż ustalony rozkład jazdy po wcześniejszym co najmniej dwudniowym powiadomieniu wykonawcy.
2.12. Szczegółowa imienna lista uczniów dla których zostaną zakupione bilety miesięczne zostanie podana Wykonawcy przed rozpoczęciem każdego miesiąca nauki szkolnej.
2.13. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za realizację usługi, stan pojazdu i bezpieczeństwo pasażerów zgodnie z obowiązującymi przepisami.
2.14. Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstępstwa od przewidzianego przewozu, uzależnione od zmiany planów lekcji, ilości dzieci, likwidacji szkół, zmiany organizacji roku szkolnego, odpracowania dni wolnych itp.
2.15. Przy dowożeniu uczniów kursami ogólnodostępnymi, Wykonawca musi uruchomić w razie potrzeby dodatkowe kursy, aby zapewnić uczniom bezpieczne i higieniczne warunki w czasie przewozu - każdy dowożony uczeń musi mieć zapewnione miejsce w autobusie.
2.16. Rozliczenia będą dokonywane w cyklu miesięcznym i na podstawie wystawionych faktur za miesięczne bilety imienne.
2.17. W czasie dowożenia przewoźnik jest zobowiązany do zapewnienia miejsc siedzących dla dowożonych uczniów zgodnie z ilością sprzedanych biletów miesięcznych.
2.18. Przewozy uczniów odbywać się mogą wyłącznie środkami transportu spełniającymi wymagania techniczne określone w przepisach ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1047)
i innych przepisach związanych z przewozem osób, ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 2201).
2.19. Wykonawca winien dysponować co najmniej 3 autobusami do świadczenia usług dowozu uczniów z liczbą miejsc siedzących co najmniej 47 każdy.
2.20. Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia usług przewozowych odpowiednio oznakowanymi pojazdami (w tablice: żółte tablice z symbolem dzieci umieszczone z przodu i z tyłu pojazdu po lewej stronie).

4.2.5.) Wartość części: 180015,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-09-04 do 2024-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert częściowych przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wiek pojazdu, którym będzie realizowana usługa dowozu

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie dowozu uczniów z terenu gminy Leśniowice do szkół w roku szkolnym 2023/2024.
Część nr 2: Dowóz uczniów z niepełnosprawnościami do szkół specjalnych.
2. Zakres zamówienia obejmie m.in.:
2.1. dowóz ok. 7 (siedmiu uczniów) z niepełnosprawnościami
z terenu gminy Leśniowice do: Niepublicznej Szkoły Podstawowej Nr 2 przy ul. Wojsławickiej 7, Przedszkola Niepublicznego z Oddziałami Integracyjnymi "Razem" przy ul. Botanicznej 16, Przedszkola Integracyjnego "W Kasztanowym Parku") przy ul. 1 Pułku Szwoleżerów 17B, Szkoły Podstawowej nr 12, Szkoły Przysposabiającej do Pracy w Zespole Wychowania i Pomocy Psychologiczno - Pedagogicznej nr 1 w Chełmie przy ul. Trubakowskiej 59 oraz Specjalnego Punktu Przedszkolnego „Piotruś Pan” przy ul. Ceramicznej 22A w godzinach porannych i z powrotem po zakończeniu zajęć dydaktyczno-wychowawczych.
2.2. Zamówienie obejmuje dowóz dzieci niepełnosprawnych z miejsca zamieszkania do szkoły i przywóz po zajęciach lekcyjnych do miejsca zamieszkania, na trasie: dom - szkoła – dom. Przewóz realizowany będzie w dni nauki szkolnej (186 dni) według planowanych tras przejazdu oraz ilości dzieci wykazanych w załączniku nr 1.2 do SWZ.
2.3. Liczba dowożonych uczniów w okresie objętym zamówieniem może ulec zmianie(tzn. zmniejszyć się lub zwiększyć), a także w zależności od miejsca zamieszkania ucznia, może zmienić się przebieg trasy dowożonych uczniów do danej szkoły.
2.4. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian w wykazie w zakresie liczby uczniów albo zmian osobowych na liście uczniów.
2.5. Świadczenie usług odbywać winno się samochodem specjalistycznym dostosowanym do przewozu osób niepełnosprawnych.
2.6. Wykonawca zamówienia musi realizować przewóz dzieci niepełnosprawnych zgodnie z przepisami prawa, a w szczególności zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 2201) oraz zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 roku Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1047).
2.7. Szacunkowa ilość kilometrów dziennie ok. 172 km.
2.8. Zamawiający zapewni opiekę uczniom w czasie ich przewozu.
2.9. Szczegółowy rozkład jazdy, dostosowany do planu zajęć lekcyjnych każdego z dowożonych uczniów Wykonawca ma uzgodnić z rodzicami uczniów i przedstawić na piśmie Zamawiającemu w terminie do 3 dni od rozpoczęcia realizacji dowozu. O każdej zmianie rozkładu jazdy Zamawiający ma zostać niezwłocznie poinformowany przez Wykonawcę.
2.10. Wykonawca ustali z Zamawiającym na początku roku szkolnego optymalną trasę dowozu uczniów niepełnosprawnych, mając na uwadze jak najkrótszy czas przebywania ucznia w podróży, z uwzględnieniem, że uczeń powinien być dowieziony do szkoły w takim czasie, aby możliwe było rozpoczęcie przez niego o czasie zajęć lekcyjnych i zabieranie po ich zakończeniu bez zbędnego oczekiwania.
2.11. Po ustaleniu tras dowozu uczniów, Wykonawca sporządzi harmonogram zawierający szczegółowy opis trasy wraz z liczbą kilometrów, godzinami przejazdów oraz telefon komórkowy do kierowcy. W przypadku zaistnienia możliwości połączenia kursów, tj. przewiezienia do różnych miejsc nauki w ramach jednego kursu więcej niż 1 dziecka, Zamawiający zastrzega, że do rozliczenia takiego kursu, brana będzie tylko odległość do najdalej położonej placówki.

4.2.5.) Wartość części: 65000,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-09-04 do 2024-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert częściowych przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wiek pojazdu, którym będzie realizowana usługa dowozu

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. W przypadku Części nr 1 i Części nr 2 o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
Wykonawca winien posiadać aktualne zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego w zakresie krajowego przewozu osób wydane na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 2201) lub odpowiadające im równoważne aktualne zezwolenia (licencje), które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
2) zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie:
W przypadku Części nr 1
a) Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonał a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych wykonuje co najmniej 1 usługę odpowiadającą rodzajem przedmiotowemu zamówieniu o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto.
b) Wykonawca winien wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 3 pojazdami (autobusami) wyprodukowanymi nie wcześniej niż w 2003 roku, o ilości miejsc siedzących min. 47 każdy.
W przypadku Części nr 2
Wykonawca winien wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 pojazdem wyprodukowanym nie wcześniej niż w 2003 roku, o ilości miejsc siedzących min. 9, dostosowanym do przewozu osób niepełnosprawnych.
2. Zamawiający może, oceniając zdolność techniczną lub zawodową, na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia na każdym etapie postępowania (art. 116 ust. 2 ustawy Pzp).
3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykazując warunek udziału w postępowaniu mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
4. Sposób wykazania warunków udziału w postępowaniu wskazano w rozdziale 8 SWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W przypadku Części nr 1 i Części nr 2, Zamawiający nie wymaga składania podmiotowych środków dowodowych potwierdzających brak podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowania dotyczących uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej , o ile wynika to z odrębnych przepisów:
a) Aktualne zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego w zakresie krajowego przewozu osób wydane na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 2201) lub odpowiadające im równoważne aktualne zezwolenia (licencje), które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
2. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznych lub zawodowych:
1) W przypadku Części nr 1:
a) Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługa została wykonana, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty (Wzór druku wykazu usług stanowi załącznik Nr 7 do SWZ dla Części nr 1);
b) Wykaz urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami (Wzór druku wykazu urządzeń stanowi załącznik nr 8.1 do SWZ dla Części nr 1);
2) W przypadku Części nr 2:
a) Wykaz urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami (Wzór druku wykazu urządzeń stanowi załącznik nr 8.2 do SWZ dla Części nr 2 );

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. W przypadku Części nr 1 i Części nr 2, Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. w takim przypadku, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
a) oświadczenie o którym mowa w pkt. 8.1 SWZ składa z ofertą częściowa
każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie te potwierdza brak podstaw do wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
b) w przypadku, o którym mowa w rozdziale 6.3 SWZ wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty częściowej oświadczenie, z którego wynika, które dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy. Oświadczenie należy złożyć wg wymogów załącznika nr 6 do SWZ. Oświadczenie to jest podmiotowym środkiem dowodowym.
c) zobowiązani są oni na wezwanie Zamawiającego, złożyć podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt. 8.3 SWZ, przy czym podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt. 8.3.1 SWZ składa odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/-ą spełnienie warunku.
3. Jeżeli została wybrana oferta częściowa wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający przewiduje możliwości zmiany umowy w sytuacji rezygnacji przez zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy świadczeniami, jednak nie mniej niż 50% wartości zamówienia brutto określonej w § 3 niniejszej umowy.
2. Zamawiający przewiduje możliwości zmiany umowy w sytuacji ograniczenia lub wstrzymania zakresu świadczonych usług w przypadku ograniczenia lub wstrzymania realizacji zajęć lekcyjnych związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID - 19 i obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa.
3. Zmiany postanowień Umowy, o których mowa w niniejszej umowie dokonywane będą w formie pisemnego aneksu – pod rygorem nieważności.
4. Strona wnioskująca o dokonanie zmiany, ma obowiązek niezwłocznie zawiadomić drugą Stronę o ewentualnej potrzebie dokonania zmiany Umowy.
5. Strona przedłoży pisemny wniosek dotyczący proponowanych zmian Umowy. Wniosek powinien zawierać co najmniej:
1) dokładny opis proponowanych zmian;
2) uzasadnienie dla dokonania zmian w zakresie przedmiotu Umowy,
3) wszelkie koszty związane ze zmianami i wpływ wykonania zmiany na wynagrodzenie, o którym mowa w § 3 ust. 1 Umowy.
4) czas potrzebny dla wykonania zmiany oraz jego wpływ na ustalony termin zakończenia przedmiotu Umowy.
6. Zamawiający, w uzgodnieniu, przedstawi Wykonawcy pisemną odpowiedź odnośnie proponowanej zmiany w terminie do 7 dni licząc od dnia otrzymania kompletnego wniosku.
7. Zmiana terminu wykonania przedmiotu Umowy określonego w § 2 może nastąpić w razie:
1) wystąpienia siły wyższej i innych zdarzeń nadzwyczajnych, stanowiących obiektywną przeszkodę w wykonaniu przedmiotu umowy w terminie;
2) zmiany w obowiązujących przepisach, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści Umowy do aktualnego stanu prawnego;
3) ograniczenia czy wstrzymania zakresu usług lub terminu realizacji Umowy w przypadku ograniczenia lub wstrzymania realizacji zajęć lekcyjnych związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID - 19 i obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa.
- nie więcej niż o czas niezbędny do prawidłowego wykonania przedmiotu Umowy, nie więcej niż o czas trwania tych okoliczności (liczbę dni kalendarzowych).
8. Stosownie do art. 455 ust.2, Zamawiający dopuszcza zmiany umowy bez przeprowadzenia nowego postępowania o udzielenie zamówienia, których łączna wartość jest niższa niż 10% wartości Umowy określonej w §3 Umowy, a zmiany te nie powodują zmiany ogólnego charakteru umowy, na zasadach określonych w ust. 29-32.
9. Nie stanowi istotnej zmiany Umowy:
1) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy
2) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między stronami.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-08-02 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://zamowienia-lesniowice.lubelskie.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-08-02 12:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-08-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.