eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Usługa przeprowadzenia szkoleń z zakresu rozwoju umiejętności osobistych i interpersonalnych pracowników kadry administracyjnej i dydaktycznej UPP zgodnie z zakresem merytorycznym projektów.



Ogłoszenie z dnia 2023-07-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa przeprowadzenia szkoleń z zakresu rozwoju umiejętności osobistych i interpersonalnych pracowników kadry administracyjnej i dydaktycznej UPP zgodnie z zakresem merytorycznym projektów.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001844

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wojska Polskiego 28

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 60-637

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: agnieszka.bartkowiak@up.poznan.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.up.poznan.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/up_poznan

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa przeprowadzenia szkoleń z zakresu rozwoju umiejętności osobistych i interpersonalnych pracowników kadry administracyjnej i dydaktycznej UPP zgodnie z zakresem merytorycznym projektów.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-016af64f-b9cb-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00324455

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00071936/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Szkolenia – kompetencje miękkie dla administracji Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Najlepsi z natury 2.0. Zintegrowany Program Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu” zwanym dalej Zintegrowanym Programem Uczelni 2.0. oraz „Doskonałość Dydaktyczna Uczelni”

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00123000

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 1662/AZ/262/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

SZKOLENIE POPRAWNOŚĆ I KULTURA JĘZYKA POLSKIEGO

Szkolenie: Poprawność i kultura języka polskiego w pracy kadry administracyjnej
Projekt Zintegrowany Program Uczelni 2.0.
Liczba godzin [45’] na edycję 8
Liczba edycji 4
Grupa docelowa Pracownicy kadry administracyjnej i zarządczej Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu
Średnia liczba osób/edycję Średnia wielkość grupy 12-14 osób
Przewidywana liczba osób 56
Formuła Stacjonarna/zdalna*
Łączna liczba godzin 32
Termin realizacji zamówienia do 30.11.2023

Celem szkolenia jest podniesienie kompetencji zarządczych kadry administracyjnej w zakresie redagowania pism.
Zakres tematyki szkolenia:
a) zasady redagowania pism urzędowych (spójność tekstu, układ graficzny itp.),
b) formy rozpoczęcia i zakończenia pism,
c) tytułowanie i zwrot grzecznościowe (m.in. odmiana nazwisk i tytułów),
d) poprawność językowa i najczęstsze błędy (gramatyka, interpunkcja, fleksja, ortografia itp.),
e) upraszczanie tekstu m.in. pod kątem osób niepełnosprawnych,
f) jasność języka i przekazu,
g) stylistyka pism urzędowych,
h) netykieta (konstrukcja wiadomości e-mail, zasady DW, UDW).
Metody dydaktyczne: prezentacja ćwiczenia, dyskusja warsztat
Forma zajęć: interaktywna i warsztatowa.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 16152,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 2:
SZKOLENIE SAVOIR VIVRE

Szkolenie: Savoir vivre pracownika Uczelni Wyższej
Projekt Zintegrowany Program Uczelni 2.0.
Liczba godzin [45’] na edycję 16
Liczba edycji 4
Grupa docelowa Pracownicy kadry administracyjnej i zarządczej Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu
Średnia liczba osób/edycję Średnia wielkość grupy 12-14 osób
Przewidywana liczba osób 56
Formuła Stacjonarna/zdalna*
Łączna liczba godzin 64
Termin realizacji zamówienia do 30.11.2023

Celem szkolenia jest podniesienie kompetencji zarządczych kadry administracyjnej
w zakresie postaw asertywnych w kontaktach w życiu zawodowym.
Zakres tematyki szkolenia:
a) Style komunikowania się, komunikacji interpersonalnej,
b) Techniki usprawniające komunikację z innymi, budowanie dobrych relacji,
c) Odczytywanie sygnałów odbiorcy i komunikowanie własnych potrzeb (komunikacja werbalna i niewerbalna, wyrażenie emocji, siła gestów),
d) Bariery komunikacyjne,
e) Stawianie granic i respektowanie granic innych osób,
f) Metody skutecznej i efektywnej odmowy,
g) Typy postaw asertywnych - reakcja na krytykę, atak i manipulację,
h) Wyrażanie własnego zdania (techniki asertywnej komunikacji),
i) Czym nie jest asertywność,
j) Błędy w komunikacji między zespołowej.
Metody dydaktyczne: prezentacja ćwiczenia, dyskusja warsztat
Forma zajęć: interaktywna i warsztatowa.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 29581,71 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 3:
SZKOLENIA Z ROZWOJU UMIEJĘTNOŚCI OSOBISTYCH I INTERPERSONALNYCH

Szkolenie: Asertywna komunikacja w organizacji.
Projekt Zintegrowany Program Uczelni 2.0.
Liczba godzin [45’] na edycję 8
Liczba edycji 5
Grupa docelowa Pracownicy kadry administracyjnej i zarządczej Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu
Średnia liczba osób/edycję Średnia wielkość grupy 12-14 osób
Przewidywana liczba osób 70
Formuła Stacjonarna/zdalna*
Łączna liczba godzin 40
Termin realizacji zamówienia do 30.11.2023

Celem szkolenia jest podniesienie kompetencji zarządczych kadry administracyjnej
w zakresie postaw asertywnych w kontaktach w życiu zawodowym.
Zakres tematyki szkolenia:
a) Style komunikowania się, komunikacji interpersonalnej,
b) Techniki usprawniające komunikację z innymi, budowanie dobrych relacji,
c) Odczytywanie sygnałów odbiorcy i komunikowanie własnych potrzeb (komunikacja werbalna i niewerbalna, wyrażenie emocji, siła gestów),
d) Bariery komunikacyjne,
e) Stawianie granic i respektowanie granic innych osób,
f) Metody skutecznej i efektywnej odmowy,
g) Typy postaw asertywnych - reakcja na krytykę, atak i manipulację,
h) Wyrażanie własnego zdania (techniki asertywnej komunikacji),
i) Czym nie jest asertywność,
j) Błędy w komunikacji między zespołowej.
Metody dydaktyczne: prezentacja ćwiczenia, dyskusja warsztat
Forma zajęć: interaktywna i warsztatowa.

Szkolenie: Moje miejsce w zespole – jak współtworzyć sprawny i efektywny zespół.
Projekt Zintegrowany Program Uczelni 2.0
Liczba godzin [45’] na edycję 16
Liczba edycji 2
Grupa docelowa Pracownicy kadry administracyjnej i zarządczej Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu
Średnia liczba osób/edycję Średnia wielkość grupy 12-16 osób
Przewidywana liczba osób 28
Formuła Stacjonarna/zdalna*
Łączna liczba godzin 32
Termin realizacji zamówienia do 30.11.2023

Celem szkolenia jest podniesienie kompetencji zarządczych kadry administracyjnej w zakresie skutecznej komunikacji, roli pracy zespołowej oraz współtworzenia efektywnego zespołu.
Zakres tematyki szkolenia:
a) Grupa a zespół (różnice, podobieństwa),
b) Cechy osobowości pracowników – role w zespole,
c) Budowanie tożsamości zespołu, kodeks zespołu,
d) Identyfikacja pracownika z całą organizacją,
e) Fazy funkcjonowania zespołu,
f) Podział obowiązków,
g) Wymiana doświadczeń, dzielenie się wiedzą,
h) Przepływ informacji w zespole (również w pracy zdalnej),
i) System komunikacji w zespole,
j) Kolory komunikacji – jak dogadać się z tymi, których nie możesz zrozumieć,
k) Okazywanie emocji, dzielenie się nimi w zespole,
l) Wspólna realizacja celów,
m) Zmiana jako szansa na rozwój zespołu,
n) Wpływ własnego zachowania na wyniki osobiste i całego zespołu,
o) Praca zespołowa w warunkach pracy zdalnej.
Metody dydaktyczne: prezentacja ćwiczenia, dyskusja warsztat
Forma zajęć: interaktywna i warsztatowa.


Szkolenie: Społeczne, prawne i psychologiczne aspekty mobbingu oraz sposoby jego zapobiegania.
Projekt Zintegrowany Program Uczelni 2.0
Liczba godzin [45’] na edycję 8
Liczba edycji 2
Grupa docelowa Pracownicy kadry administracyjnej i zarządczej Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu
Średnia liczba osób/edycję Średnia wielkość grupy 12-16 osób
Przewidywana liczba osób 28
Formuła Stacjonarna/zdalna*
Łączna liczba godzin 16
Termin realizacji zamówienia do 30.11.2023

Celem szkolenia jest podniesienie kompetencji zarządczych kadry administracyjnej
w zakresie mobbingu i dyskryminacji oraz działań mających na celu kreowanie bezpiecznego
i przyjaznego środowiska pracy.
Zakres tematyki szkolenia:
a) Mobbing a dyskryminacja,
b) Rodzaje mobbingu,
c) Przyczyny powstawania mobbingu
d) Rozpoznanie mobbingu w pracy i sposoby reagowania na niego,
e) Skutki mobbingu,
f) Prawne aspekty związane z mobbingiem – prawa, obowiązki oraz procedura antymobingowa,
g) Orzecznictwo sądowe w temacie mobbingu – wymogi formalne, procedury
i statystyki,
h) Dobre praktyki przeciwdziałania mobbingowi i dyskryminacji.
Metody dydaktyczne: prezentacja ćwiczenia, dyskusja warsztat
Forma zajęć: interaktywna i warsztatowa.

Szkolenie: Radzenie sobie ze stresem, budowanie pewności siebie i przeciwdziałanie wypaleniu zawodowemu.
Projekt Doskonałość Dydaktyczna Uczelni/Zintegrowany Program Uczelni 2.0
Liczba godzin [45’] na edycję 16
Liczba edycji 8
Grupa docelowa Pracownicy kadry administracyjnej, zarządczej i dydaktycznej Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu
Średnia liczba osób/edycję Średnia wielkość grupy 12-14 osób
Przewidywana liczba osób 112
Formuła Stacjonarna/zdalna*
Łączna liczba godzin 128
Termin realizacji zamówienia do 30.11.2023

Celem szkolenia jest pomoc kadrze dydaktycznej i administracyjnej w zakresie wzmacniania pewności siebie, radzenia sobie z zawodowym stresem i przeciążeniem natłokiem pracy.
Efektem szkolenia będzie umiejętność rozpoznania symptomów wypalenia i inspiracje do wypracowania zdrowych nawyków w celu zadbania o swój dobrostan psychiczny. Długofalowym efektem szkolenia będzie zapobieganie wypaleniu zawodowemu.
Zakres tematyki szkolenia:
a) Czym jest stres - objawy stresu, jego krótko- i długofalowy wpływ na organizm,
b) Czym jest wypalenie zawodowe w ujęciu psychologicznym,
c) Fazy wypalenia zawodowego i objawy poszczególnych faz,
d) Sposoby przeciwdziałania wypaleniu zawodowemu,
e) Metody radzenia sobie ze stresem i wypaleniem zawodowym,
f) Ćwiczenia przygotowujące do spotkań/wystąpień (rozluźniające, oddechowe, panowanie nad drżącym głosem i rękoma),
g) Ćwiczenia doraźne i metody antystresowe,
h) Techniki redukowania napięcia stresowego
i) Efektywne odreagowanie sytuacji stresowych
j) Zachowanie równowagi życie zawodowe - życie osobiste (Mindfullness, Work Life Balance),
k) Budowanie poczucia skuteczności
l) Praca nad polepszeniem relacji z pracą- budowanie poczucia sensu i zaangażowania; postawy asertywnej
m) Praca nad zdrowym stylem życia- w kierunku równowagi wewnętrznej
Metody dydaktyczne: prezentacja ćwiczenia, dyskusja warsztat
Forma zajęć: interaktywna i warsztatowa.

Szkolenie: Jak organizować sobie pracę, aby się nie wypalić? Zapobieganie wypaleniu zawodowemu w kontekście organizacji pracy własnej i zarządzanie sobą w czasie.
Projekt Doskonałość dydaktyczna uczelni/Zintegrowany Program Uczelni 2.0.
Liczba godzin [45’] na edycję 16
Liczba edycji 7
Grupa docelowa Pracownicy kadry administracyjnej, zarządczej i dydaktycznej Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu
Średnia liczba osób/edycję Średnia wielkość grupy 12-14 osób
Przewidywana liczba osób 98
Formuła Stacjonarna/zdalna*
Łączna liczba godzin 112
Termin realizacji zamówienia do 30.11.2023

Celem szkolenia jest podniesienie umiejętności kadry dydaktycznej i administracyjnej w zakresie efektywnej organizacji pracy własnej i ustalania priorytetów w celu przeciwdziałania wypaleniu zawodowemu i zwiększeniu satysfakcji z wykonywanej pracy.
Zakres tematyki szkolenia:
a) Skuteczność w działaniu – czyli czym jest zarządzanie czasem,
b) Zarządzanie czasem w codziennej pracy i bieżącymi zadaniami,
c) Metody i style pracy, analiza bieżącego stylu,
d) Tworzenie harmonogramu pracy (dziennego, tygodniowego, miesięcznego itp.),
e) Radzenie sobie z rozpraszaczami, pożeraczami czasu i prokrastynacją,
f) Techniki i metody zarządzania czasem (np. pomodoro, ALPEN, ABC, Pareto, „zjedzenie żaby”),
g) Budowanie nawyków zarządzania czasem (planowanie, zapisywanie, monitorowanie, grupowanie zadań),
h) Działanie pod presją czasu i jak sobie z nią radzić?,
i) Praca głęboka – czym jest i jak ją stosować?
j) Dobre praktyki.
Metody dydaktyczne: prezentacja ćwiczenia, dyskusja warsztat
Forma zajęć: interaktywna i warsztatowa.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 72691,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 4:
FACYLITACJA

Szkolenie: Ciekawie i z sensem, czyli o sposobach na prowadzenie spotkań i dzielenie się wiedzą.
Projekt Doskonałość dydaktyczna uczelni
Liczba godzin [45’] na edycję 16
Liczba edycji 2
Grupa docelowa Pracownicy kadry administracyjnej, zarządczej i dydaktycznej Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu
Średnia liczba osób/edycję Średnia wielkość grupy 12-14 osób
Przewidywana liczba osób 28
Formuła Stacjonarna/zdalna*
Łączna liczba godzin 32
Termin realizacji zamówienia do 30.09.2023
*co do zasady szkolenia są stacjonarne, w uzasadnionych przypadkach Zamawiający może zlecić realizację szkolenia w formie zdalnej
Celem szkolenia jest podniesienie kompetencji kadry administracyjnej i dydaktycznej w zakresie poprawy jakości pracy zespołowej. Efektem szkolenia będzie przedstawienie i wdrożenie do stosowania technik pracy z zespołem używanych w procesach facylitacji i moderacji spotkań.
Zakres tematyki szkolenia:
a) potencjał pracy zespołowej,
b) fazy formowania się grupy / zespołu,
c) jak budować w grupie atmosferę wzajemnego szacunku i zrozumienia – kontrakt wspólnej pracy,
d) jak właściwie określić cel spotkania i upewnić się, że jest wspólny dla wszystkich
e) jak być dobrze zrozumianym,
f) rola i zadania prowadzącego spotkanie,
g) techniki zachęcania grupy do pracy nad danym zagadnieniem,
h) praca z grupą w konflikcie,
i) wspieranie podejmowania decyzji w grupie,
j) facylitacja jako narzędzie pracy,
k) techniki facylitacji i moderacji.
Metody dydaktyczne: prezentacja ćwiczenia, dyskusja warsztat
Forma zajęć: interaktywna i warsztatowa.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 25200,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 13

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 13

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3520,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3520 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9280,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: VR Training Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7393886003

7.3.3) Ulica: ul. Liliowa 15/6

7.3.4) Miejscowość: Olsztyn

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9280,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-30

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 21

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 21

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7040,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28928,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12480,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SZKOLENIA I DORADZTWO ORGANIZACYJNE I WIZERUNKOWE

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7541938046

7.3.4) Miejscowość: OPOLE

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12480,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-30

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 31

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 31

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6520,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 194960,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 50088,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Profilaktyki i Reedukacji „Atelier”

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6811895732

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 50088,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-30

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 19

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 19

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3520,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16256,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7136,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Publico Anna Kornacka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8522225073

7.3.4) Miejscowość: Szczecin

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7136,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-09-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.