eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Interwencyjne usuwanie pojawiających się na skutek zdarzeń drogowych zanieczyszczeń na ciągach dróg wojewódzkich administrowanych przez ZDW Kraków na terenie Województwa Małopolskiego



Ogłoszenie z dnia 2023-07-25

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Interwencyjne usuwanie pojawiających się na skutek zdarzeń drogowych zanieczyszczeń na ciągach dróg wojewódzkich administrowanych przez ZDW Kraków na terenie Województwa Małopolskiego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000588890

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Głowackiego 56

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 30-085

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: i.gesiarz@zdw.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.krakow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a848c592-26ed-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


zarządzanie drogami wojewódzkimi

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Interwencyjne usuwanie pojawiających się na skutek zdarzeń drogowych zanieczyszczeń na ciągach dróg wojewódzkich administrowanych przez ZDW Kraków na terenie Województwa Małopolskiego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a848c592-26ed-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00324410

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00064722/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.37 Interwencyjne usuwanie pojawiających się na skutek zdarzeń drogowych zanieczyszczeń na ciągach dróg wojewódzkich – zamówienie polegające na powtórzeniu podobnych usług

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Niniejsze zamówienie udzielone ma zostać w wyniku postępowania przeprowadzonego w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 305 pkt 1 w związku z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy PZP – wypełniając opisaną w tym przepisie sytuację znamionującą możliwość zastosowania tego trybu do udzielenia zamówienia stanowiącego przedmiot niniejszego postępowania (Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości).
(...) Z uwagi na brak miejsca dalsza część wyjaśnienia (uzasadnienia) zawarta jest w Sekcji IX Informacje dodatkowe.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZDW-DN-4-271-67/23

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 225447,15 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Niniejsze zamówienie dotyczy powtórzenia podobnych usług, jakie były przedmiotem umowy nr 295/2022/ZDW zawartej w dniu 30.09.2022 r. w sprawie zamówienia pn. Interwencyjne usuwanie pojawiających się na skutek zdarzeń drogowych zanieczyszczeń na ciągach dróg wojewódzkich administrowanych przez ZDW Kraków na terenie Województwa Małopolskiego i obejmuje świadczenie usług porządkowych dotyczących usuwania zanieczyszczeń z dróg wojewódzkich stwarzających zagrożenie dla
bezpieczeństwa i wygody ruchu oraz likwidacji utrudnień powstałych w wyniku wypadków drogowych, klęsk żywiołowych i innych nieprzewidzianych zdarzeń drogowych na ciągach dróg wojewódzkich administrowanych przez ZDW Kraków na terenie Województwa Małopolskiego – w podziale na zakres podstawowy zamówienia i zakres opcjonalny zamówienia.
1) Zakres podstawowy zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług porządkowych dotyczących usuwania z dróg wojewódzkich zanieczyszczeń stwarzających zagrożenie dla bezpieczeństwa i wygody ruchu oraz likwidacji utrudnień powstałych w wyniku wypadków drogowych, klęsk żywiołowych i innych nieprzewidzianych zdarzeń drogowych na ciągach dróg wojewódzkich administrowanych przez ZDW Kraków na terenie Województwa Małopolskiego – wedle zakresu prac określonego treścią TER (zakres podstawowy zamówienia). Niniejsze stanowi zakres podstawowy zamówienia.
2) Zakres opcjonalny zamówienia
Obok wskazanego w ppkt 1 zakresu podstawowego zamówienia Zamawiający przewiduje równocześnie w ramach zastrzeganego prawa opcji dodatkowo świadczenie usług porządkowych dotyczących usuwania z dróg wojewódzkich zanieczyszczeń stwarzających zagrożenie dla bezpieczeństwa i wygody ruchu oraz likwidacji utrudnień powstałych w wyniku wypadków drogowych, klęsk żywiołowych i innych nieprzewidzianych zdarzeń drogowych na ciągach dróg wojewódzkich administrowanych przez ZDW Kraków na terenie Województwa Małopolskiego – wedle zakresu prac określonego treścią TER (zakres opcjonalny zamówienia).
Niniejsze stanowi zakres opcjonalny zamówienia.
Szczegółowy zakres i warunki realizacji zamówienia określone są w Opisie Przedmiotu Zamówienia (OPZ) stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zaproszenia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: VICARO Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 365721337

7.3.3) Ulica: ul. A. Mickiewicza 29

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 277208,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 55 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

1. (...) dalsza część informacji z Sekcji III:
W ramach postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. Interwencyjne usuwanie pojawiających się na skutek zdarzeń drogowych zanieczyszczeń na ciągach dróg wojewódzkich administrowanych przez ZDW Kraków na terenie Województwa Małopolskiego (nr ZDW-DN-4-271-86/22) prowadzonego w trybie podstawowym (wariant bez negocjacji), w treści ogłoszenia o zamówieniu nr 2022/BZP 00320790/01 opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych (BZP) w dniu 25.08.2022 r. (sekcja IV pkt 4.2.14), jak również w treści SWZ (zapisy cz. I pkt 5) Zamawiający wskazał, iż przewiduje udzielenie zamówienia w trybie określonym w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy PZP – zaznaczone zostało, iż przewiduje się możliwość udzielenia Wykonawcy zamówienia podstawowego zamówienia obejmującego powtórzenie podobnych usług (zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego) na zasadach i w zakresie określonym w SWZ i przepisach ustawy PZP. W wyniku przeprowadzonego postępowania przetargowego wskazanego wyżej zamówienie podstawowe zostało udzielone w dniu 30.09.2022 r. Wykonawcy VICARO Sp. z o.o. ul. A. Mickiewicza 29, 40-085 Katowice (umowa nr 295/2022/ZDW), a więc obecnie nie upłynął jeszcze określony ustawowo okres 3 lat od daty udzielenia zamówienia podstawowego. Przedmiot obecnie planowanego do udzielenia zamówienia (usług) podobnego jest zgodny z przedmiotem zamówienia podstawowego (obejmuje wykonanie tego samego typu i rodzaju usług, tj. polega na powtórzeniu usług z zakresu usuwania zanieczyszczeń z dróg wojewódzkich), możliwość jego udzielenia została przewidziana w toku udzielania zamówienia podstawowego, a jego wartość została uwzględniona przy obliczaniu wartości zamówienia (tj. została dodana do wartości zamówienia podstawowego) ustalonej na potrzeby przeprowadzenia postępowania przetargowego dla zamówienia podstawowego (warunkując jego tryb proceduralny), przy czym wartość tego konkretnego zamówienia na usługi podobne (stanowiącego przedmiot niniejszego postępowania) mieści się (jest niższa) w całkowitej (maksymalnej) wartości tego typu zamówień uwzględnionej w ramach tego postępowania zgodnie z zapisami SWZ.
Niniejsze zamówienie obejmujące przewidziane zamówienie podobnego rodzaju (polegające na powtórzeniu usług analogicznych, jak usługi objęte zamówieniem podstawowym) ma zatem zostać udzielone dotychczasowemu Wykonawcy zamówienia podstawowego – VICARO Sp. z o.o. ul. A. Mickiewicza 29, 40-085 Katowice, w terminie mieszczącym się w 3-letnim okresie od daty udzielenia zamówienia podstawowego.
2. Termin realizacji zamówienia:
1) zakres podstawowy zamówienia: 55 dni od daty zawarcia umowy,
2) zakres opcjonalny zamówienia (w przypadku jego uruchomienia): 55 dni od daty złożenia oświadczenia Zamawiającego o skorzystaniu z prawa opcji.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.