eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Głubczyce › Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego do wysokości 1 500 000,00 zł. z przeznaczeniem na sfinansowanie deficytu budżetowego w 2021 r.



Ogłoszenie z dnia 2021-12-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego do wysokości 1 500 000,00 zł. z przeznaczeniem na sfinansowanie deficytu budżetowego w 2021 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GŁUBCZYCE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412875

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Niepodległości 14

1.5.2.) Miejscowość: Głubczyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 48-100

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski

1.5.7.) Numer telefonu: 77 485 30 21

1.5.8.) Numer faksu: 77 485 24 16

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wki@glubczyce.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.glubczyce.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego do wysokości 1 500 000,00 zł. z przeznaczeniem na sfinansowanie deficytu budżetowego w 2021 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-19e6c50c-47cb-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00324221

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000289/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości do 1 500 000,00 zł. z przeznaczeniem na sfinansowanie deficytu budżetowego w 2021 r.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00275368/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KI.ZP.271.14.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 256530,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia stanowi: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego do wysokości 1 500 000.00 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie deficytu budżetowego w 2021 r.
Opis przedmiotu zamówienia, niezbędne wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia:
1. Kwota kredytu długoterminowego - do wysokości 1.500.000 zł.
2. Oprocentowanie kredytu należy przyjąć do przygotowania oferty w oparciu o stawkę bazową WIBOR 1M na dzień 04.11.2021 r. na cały okres kredytowania, powiększoną o stałą marżę banku, natomiast do umowy kredytowej należy stosować oprocentowanie zmienne w oparciu o stawkę bazową WIBOR 1M z pierwszego dnia miesiąca, za który następuje naliczenie odsetek. O każdej zmianie oprocentowania wynikającej ze zmiany stawki WIBOR 1M Wykonawca powiadomi Zamawiającego w formie pisemnej z podaniem terminu, od którego zmiana będzie obowiązywała.
3. Okres kredytowania 10 lat - spłata rat kredytowych nastąpi w ratach kwartalnych począwszy od 31 marca 2023 r. do 31 grudnia 2032 r., z okresem karencji w spłacie rat kredytowych od 1 stycznia 2022 r. do 28 lutego 2023 r.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania pełnej kwoty kredytu.
5. Spłata kapitału - w okresach kwartalnych.
6. Spłata odsetek - odsetki płatne od wykorzystanego kredytu naliczane w miesięcznych okresach obrachunkowych, naliczone odsetki od dnia wykorzystania kredytu będą płatne przez Zamawiającego w terminie do ostatniego dnia każdego miesiąca, poczynając od dnia 30.12.2021 r. bez kapitalizacji odsetek. W przypadku, gdy ostatni dzień miesiąca przypada na dzień wolny od pracy termin spłaty odsetek ustala się na ostatni dzień roboczy danego miesiąca.
7. Spłata rat kapitałowych - w ratach kwartalnych, płatnych w ostatnim dniu każdego kwartału w poszczególnych latach zgodnie z poniższym zestawieniem:

Harmonogram spłaty rat kapitałowych

Lp. Data spłaty rat kapitałowych Kwota spłaty rat kredytu w danym okresie
1. 31 marca 2023 r. 37.500
2. 30 czerwca 2023 r. 37.500
3. 30 września 2023 r. 37.500
4. 31 grudnia 2023 r. 37.500
5. 31 marca 2024 r. 37.500
6. 30 czerwca 2024 r. 37.500
7. 30 września 2024 r. 37.500
8. 31 grudnia 2024 r. 37.500
9. 31 marca 2025 r. 37.500
10. 30 czerwca 2025 r. 37.500
11. 30 września 2025 r. 37.500
12. 31 grudnia 2025 r. 37.500
13. 31 marca 2026 r. 37.500
14. 30 czerwca 2026 r. 37.500
15. 30 września 2026 r. 37.500
16. 31 grudnia 2026 r. 37.500
17. 31 marca 2027 r. 37.500
18. 30 czerwca 2027 r. 37.500
19. 30 września 2027 r. 37.500
20. 31 grudnia 2027 r. 37.500
21. 31 marca 2028 r. 37.500
22. 30 czerwca 2028 r. 37.500
23. 30 września 2028 r. 37.500
24. 31 grudnia 2028 r. 37.500
25. 31 marca 2029 r. 37.500
26. 30 czerwca 2029 r. 37.500
27. 30 września 2029 r. 37.500
28. 31 grudnia 2029 r. 37.500
29. 31 marca 2030 r. 37.500
30. 30 czerwca 2030 r. 37.500
31. 30 września 2030 r. 37.500
32. 31 grudnia 2030 r. 37.500
33. 31 marca 2031 r. 37.500
34. 30 czerwca 2031 r. 37.500
35. 30 września 2031 r. 37.500
36. 31 grudnia 2031 r. 37.500
37. 31 marca 2032 r. 37.500
38. 30 czerwca 2032 r. 37.500
39. 30 września 2032 r. 37.500
40. 31 grudnia 2032 r. 37.500
Razem 1.500.000

W przypadku, gdy ostatni dzień kwartału przypada na dzień wolny od pracy termin spłaty raty kapitałowej ustala się na ostatni dzień roboczy danego kwartału.
8. Możliwość wcześniejszej spłaty kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów ze strony zamawiającego.
9. Termin postawienia do dyspozycji środków - wykorzystanie kredytu jednorazowo lub w dwóch transzach w formie przelewu na wskazany przez zamawiającego rachunek bankowy na podstawie pisemnej dyspozycji.
10. Nie dopuszcza się zastosowania w ofercie prowizji przygotowawczej.
11. Sposób zabezpieczenia kredytu - weksel in blanco z deklaracją wekslową.

4.5.3.) Główny kod CPV: 66000000-0 - Usługi finansowe i ubezpieczeniowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 161019,08 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 172123,91 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 161019,08 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bank Gospodarstwa Krajowego

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5250012372

7.3.3) Ulica: Al. Jerozolimskie 7, Region Opolski - ul. Żeromskiego 1

7.3.4) Miejscowość: Warszawa, Region Opolski - Opole

7.3.5) Kod pocztowy: 45-053

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 161019,08 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.