eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Polkowice › " Zakup wielofunkcyjnego sprzętu na potrzeby Działu Usług Komunalnych".

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-12-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„ Zakup wielofunkcyjnego sprzętu na potrzeby Działu Usług Komunalnych”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Gospodarki Miejskiej Sp.z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390558659

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dąbrowskiego 2

1.5.2.) Miejscowość: Polkowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-100

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.7.) Numer telefonu: 768462911

1.5.8.) Numer faksu: 768462911

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: w.czekajlo@pgm-polkowice.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgm-polkowice.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.pgm-polkowice.com.pl, https://josephine.proebiz.com

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„ Zakup wielofunkcyjnego sprzętu na potrzeby Działu Usług Komunalnych”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6be75106-4c57-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00323911

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00281110/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Nr sprawy 18/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 137967,48 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Zakup mini ciągnika komunalnego wraz z osprzętem ”

1) Mini ciągnik szt.1 -parametry techniczne:
• Szerokość całkowita min 1200 do 1300 mm
• Rozstaw osi1500 do 1600 mm
• Silnik: wysokoprężny
• Pojemność skokowa min. 1000 cm3 do 1200 cm3
• Moc silnika min 23-25 KM
• Ilość biegów min. 9-przód / 9-tył z reduktorem
• Rewers mechaniczny
• Napęd: 4x4 dołączany
• Blokada mechanizmu różnicowego
• Pojemność zbiornika paliwa min. 25 l
• Układ kierowniczy- ze wspomaganiem
• Tylny WOM min. 540 obr/min
• WOM międzyosiowy – 2500 obr/min
• Udźwig tylnego TUZ min. 950 kg
• Ogumienie
• Kierownica regulowana
• Kabina ( Ogrzewana, halogeny robocze, światło ostrzegawcze (KOGUT), dwa lusterka, roleta przednia, radio, wycieraczka i spryskiwacz szyby) Oświetlenie zgodne z przepisami ruchu drogowego
• Rok produkcji nie starszy niż 2020 r.- nowy.
• Przedni TUZ kat. 0 ( ramka A )
• Tylny TUZ kat.0
• Obciążniki na przedni TUZ min. 100 kg
• 2 pary hydrauliki z tyłu ciągnika
• 2 pary hydrauliki z przodu ciągnika
• jedna para z zamkiem do zasilania maszyn z napędem hydraulicznym
• druga para do obsługi pługa odśnieżnego

2) Parametry techniczne kosiarki z koszem szt.1 :
• szerokość robocza min. 120 – 130 cm
• kosz na skoszoną trawę min.700 litrów
• noże bijakowe
• wysoki wyładunek na min. 170 cm
• waga max 340 kg
• napęd z wałka WOM
• podnoszenie i otwieranie kosza hydrauliczne

3) Parametry techniczne posypywarki szt.2 :
• system wysiewu – tarczowo odśrodkowy
• pojemność zbiornika 0,25 do 0,32 m3
• masa do 110 kg
• zbiornik wykonany z laminatu, odporny na sól
• podajnik taśmowy
• prędkość obrotowa WOM – 540 obr/min
• mocowanie na TUZ-ie kat.0

4) Gwarancja: 24 miesiące
5) Dostarczony ciągnik i sprzęt muszą bezwzględnie posiadać powyższe parametry techniczne oraz ma być wykonany zgodnie z przepisami Unii Europejskiej i spełniać obowiązujące w Polsce przepisy BHP
6) Oferowany ciągnik i sprzęt musi spełniać wymagania systemu bezpieczeństwa „CE”.
7) Instrukcje obsługi, certyfikat CE, w języku polskim.
8) Świadectwo homologacji
9) Warunki, jakie ma spełnić Wykonawca w okresie gwarancji:
• zapewnić autoryzowaną stacje obsługi pojazdów w odległości max 130 km od siedziby Zamawiającego wykonującą naprawy gwarancyjne oraz przeglądy techniczne
• W przypadku naprawy w ramach gwarancji trwającej dłużej niż 30 dni kalendarzowych Wykonawca dostarczy Zamawiającemu na własny koszt sprzęt o nie gorszych parametrach technicznych ,
• W przypadku awarii czas reakcji serwisu 48 godz.(dotyczy dni roboczych) od momentu zgłoszenia telefonicznego lub email.
• Wykonawca przeprowadzi nieodpłatnie montaż osprzętu, szkolenie kierowców, pracowników obsługi i mechaników w zakresie obsługi i eksploatacji ciągnika i osprzętu w terminie uzgodnionym z Zamawiający.
• Koszty przeglądów gwarancyjnych po stronie Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 16700000-2 - Ciągniki

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

16160000-4 - Różny sprzęt ogrodniczy

39237000-2 - Urządzenia do odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 137500,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Zakup pługa do małych ciągników sztuk 1.”
• Pług do ciągnika o mocy do 30 KM
• Okładnica skrętna lewo / prawo ( za pomocą hydrauliki )
• Zabezpieczenie sprężynowe
• Stopka podporowa
• Komplet sworzni
• Koła podporowe
• Listwa zbrojona 15-20 mm
• Lemiesz gumowy
• Szerokość 140-150 cm
• Montaż na przedni TUZ typu standard
• Certyfikat CE
• Gwarancja 24 miesiące

4.5.3.) Główny kod CPV: 43313000-0 - Pługi odśnieżające lemieszowe i wirnikowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39237000-2 - Urządzenia do odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 4000,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Zakup zamiatarki ze szczotką boczną kpl. 1”
1) Parametry techniczne zamiatarki
• Duży zakres regulacji kąta zamiatania w standardzie sterowanie mechaniczne.
• Możliwość uniesienia zamiatarki w celu zapobiega odkształcaniu się szczotki.
• Koła gumowe pełne
• Silnik hydrauliczny ze złączkami , stopki
• Szczotka boczna (okrągła)
• Hydrauliczny kąt pracy
• Szerokość robocza min. 100-120 cm (+35 cm / -35 cm)
• Pojemnik na nieczystości opróżniany hydraulicznie.
• Zbiornik na wodę
• Montaż na przedni TUZ kat. 0 lub tylni TUZ standard
• Napęd hydrauliczny

2) Gwarancja: 24 miesiące
3) Dostarczona zamiatarka musi bezwzględnie posiadać powyższe parametry techniczne oraz ma być wykonany zgodnie z przepisami Unii Europejskiej i spełniać obowiązujące w Polsce przepisy BHP
4) Oferowana zamiatarka musi spełniać wymagania systemu bezpieczeństwa „CE”.
5) Instrukcje obsługi, certyfikat CE, w języku polskim.
6) Warunki, jakie ma spełnić Wykonawca:
• Wykonawca przeprowadzi nieodpłatnie montaż sprzętu, szkolenie pracowników obsługi i mechaników w zakresie obsługi i eksploatacji zamiatarki w terminie uzgodnionym z Zamawiający.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34144400-2 - Pojazdy utrzymania dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34144430-1 - Pojazdy do zamiatania dróg

4.5.5.) Wartość części: 22000,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Zakup lemiesza z przyczepką do kosiarki Husqvarna CT 242 T kpl. 1”
• Lemisz (pług) z gumą do CT 242 T
• Przyczepka do CT 242 T
• Zaczep przyczepki do CT 242 T
• Obciążniki i łańcuchy do kół do CT 242 T
• Certyfikat CE
• Gwarancja: 12 miesięcy

4.5.3.) Główny kod CPV: 43313000-0 - Pługi odśnieżające lemieszowe i wirnikowe

4.5.5.) Wartość części: 6200,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 136530,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 136530,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 136530,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AGROTIM Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8822131703

7.3.3) Ulica: Lipowa

7.3.4) Miejscowość: Łagiewniki

7.3.5) Kod pocztowy: 58-210

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 136530,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Oferta nr 1) Agrotim Sp. z o.o. Sp. k. złożona w niniejszym postępowaniu przewyższa kwotę przeznaczoną na realizację zamówienia w stosunku do przewidzianych na ten cel środków finansowych.

Oferta nr 2) Komunalny s.c. P. Pawlak, S. Mikołajczak oferta złożona w niniejszym postępowaniu została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3) i 6) w związku z art. 63 ust. 2 ustawy Pzp. Złożona oferta jest niezgodna z przepisami ustawy Pzp oraz wymaganiami SWZ, ponieważ nie zawiera podpisu Wykonawcy we właściwej formie , w związku z czym nie została sporządzona lub przekazana w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi sporządzania lub przekazywania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonymi przez Zamawiającego.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3813,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8610,00 PLN

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Jedyna oferta oferta złożona w niniejszym postępowaniu została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3) i 6) w związku z art. 63 ust. 2 ustawy Pzp. Złożona oferta jest niezgodna z przepisami ustawy Pzp oraz wymaganiami SWZ, ponieważ nie zawiera podpisu Wykonawcy we właściwej formie , w związku z czym nie została sporządzona lub przekazana w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi sporządzania lub przekazywania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonymi przez Zamawiającego.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21648,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21648,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5793,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5793,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5793,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA WIELOBRANŻOWA "KEA" ELŻBIETA KLOC

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6931217176

7.3.3) Ulica: Przemysłowa

7.3.4) Miejscowość: Głogów

7.3.5) Kod pocztowy: 67-200

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5793,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.