eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Elbląg › 2022 Świadczenie usług utrzymania czystości w budynku Zespołu Państwowych Szkół Muzycznych im. K. Wiłkomirskiego w Elblągu



Ogłoszenie z dnia 2022-08-29

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
2022 Świadczenie usług utrzymania czystości w budynku Zespołu Państwowych Szkół Muzycznych im. K. Wiłkomirskiego w Elblągu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ PAŃSTWOWYCH SZKÓŁ MUZYCZNYCH IM. KAZIMIERZA WIŁKOMIRSKIEGO W ELBLĄGU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000277279

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Romualda Traugutta 91

1.5.2.) Miejscowość: Elbląg

1.5.3.) Kod pocztowy: 82-300

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: beata@elmuzyka.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.elmuzyka.edu.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

2022 Świadczenie usług utrzymania czystości w budynku Zespołu Państwowych Szkół Muzycznych im. K. Wiłkomirskiego w Elblągu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a0c2d8eb-0f14-11ed-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00323766

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00062703/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 świadczenie usług utrzymania czystości budynku ZPSM

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00283605/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zgodnie z zapisami określonymi w pkt. V specyfikacji warunków zamówienia pkt. 22 Zamawiający stwierdza zasadność skorzystania z zamówienia zgodnego z przedmiotem umowy.
Przedmiotowe zamówienie podobne spełnia wszystkie przesłanki do jego udzielenia:
1. Nie minęły 3 lata od udzielenia zamówienia podstawowego
2. Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy zamówienia podstawowego
3. Zamówienie zostało przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego
4. Jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego
5. Wartość zamówienia podobnego została uwzględniona przy obliczaniu wartości zamówienia podstawowego

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 211230,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Świadczenie usług utrzymania czystości w budynku Zespołu Państwowych Szkół Muzycznych im. K. Wiłkomirskiego w Elblągu”.
1. Zakres zamówienia obejmuje utrzymanie czystości w pomieszczeniach:
1. biurowych,
2. klasach ogólnokształcących,
3. klasach muzycznych,
4. biblioteki szkolnej z pomieszczeniami przyległymi (czytelnia, wypożyczalnia)
5. sala koncertowa wraz z pomieszczeniami przyległymi (przedsionek s. koncertowej, pomieszczenie na fortepian)
6. sala kameralna wraz z pomieszczeniami przyległymi (pomieszczenie na fortepiany, zaplecze na pulpity i krzesła)
7. sala gimnastyczna wraz z pomieszczeniami przyległymi (kantorek, 2 przebieralnie)
8. ciągi komunikacyjne
9. klatki schodowe
10. foyer przy sali koncertowej i sali kameralnej
11. łącznik
12. toalety

2. Ogół prac porządkowych w pomieszczeniach obiektu obejmować będzie następujący zakres czynności:
1) codzienne odkurzanie dywanów, wykładzin podłogowych, tapicerowanych mebli,
2) codzienne czyszczenie powierzchni podłogowych (zgodnie z zaleceniem lub instrukcją),
3) mycie maszynowe ciągów komunikacyjnych oraz sali gimnastycznej co najmniej 1 raz w tygodniu
4) przeprowadzenie raz na kwartał pokrycia akrylem wykładziny typu tarkett na ciągach komunikacyjnych w terminach uzgodnionych z Zamawiającym
5) codzienne czyszczenie i wycieranie kurzu z powierzchni biurek, szaf, szafek ,szafek uczniowskich , ławek i stolików uczniowskich, regałów , półek i innego sprzętu biurowego, a także parapetów okiennych, pulpitów, drzwi, ościeżnic, listew ściennych, lamp, balustrad schodowych , tablic szkolnych , itp.,
6) codzienne czyszczenie i wycieranie kurzu z pianin, fortepianów oraz przecieranie na wilgotno klawiszy pianin i fortepianów
7) ostrożne i delikatne czyszczenie sprzętu komputerowego przy zachowaniu należytej staranności ,
8) codzienne opróżnianie i czyszczenie koszy na śmieci oraz wyposażanie ich w worki na śmieci,
9) codzienne opróżnianie pojemników niszczarek oraz wyposażanie ich w odpowiednie worki na ścinki,
10) obmiatanie ścian i sufitów z kurzu i pajęczyn,
11) codzienne utrzymywanie w czystości powierzchni drzwi szklanych,
12) systematyczne mycie drzwi w sanitariatach w miarę potrzeby, jednak nie rzadziej niż dwa razy w tygodniu
13) systematyczne mycie drzwi w pozostałych pomieszczeniach, jednak nie rzadziej niż dwa razy w tygodniu
14) mycie grzejników,
15) codzienne porządkowanie i dezynfekcja toalet, czyszczenie glazury łazienkowej, armatury, luster wiszących z użyciem właściwych środków chemicznych do danego rodzaju nawierzchni (w tym środków do usuwania kamienia),
16) wyposażanie i uzupełnianie na bieżąco wszystkich toalet w papier toaletowy dwuwarstwowy biały w dużych rolkach i małych rolkach, ręczniczki papierowe białe, mydło w płynie i w środki zapachowe ( w toaletach i pisuarach )
Łączna liczba pojemników w budynku szkoły :
- na papier toaletowy - w dużych rolkach typu” Jambo” do 14 pojemników bębnowych,
- na papier toaletowy - w małych rolkach typu „Katrin system 150605” do 6 pojemników,
- na papier toaletowy - standardowy firmy Regina lub Velvet do 6 kabin,
- na mydło w płynie do 16 dozowników,
- na ręczniki papierowe do 7 toalet tym: 5 na papier w listkach (typu Z w kolorze białym)
i na papier rolowany do pojemników( typu Ultima 46005),
17) udrażnianie urządzeń sanitarnych w zakresie podstawowym (przetykanie z użyciem środków chemicznych),
18) codzienne utrzymanie w należytym stanie gablot ogłoszeniowych umieszczonych na korytarzach (polerowanie przeszkleń i odkurzanie),
19) czyszczenie i pranie wykładzin dywanowych oraz usuwanie w miarę potrzeb plam i zabrudzeń z wykładzin dywanowych i mebli tapicerowanych (zgodnie z harmonogramem zawartym w Załączniku nr 2 do wzoru umowy stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 2 do zaproszenia do negocjacji),
20) mycie okien tj. szyby, ramy, parapety zewnętrzne (każdą szybę należy myc zarówno po stronie wewnętrznej, jak i zewnętrznej) – 2 razy w roku w terminach uzgodnionych z Zamawiającym. Przy myciu okien usytuowanych przy klatkach schodowych, sali gimnastycznej, łącznika zachodzi konieczność korzystania z wysięgnika dźwigowego, które Wykonawca zabezpieczy we własnym zakresie. Powierzchnia mycia okien bez wysięgnika wynosi 697,45 m² z wysięgnikiem 203,37 m² ( sala gimnastyczna, łącznik, klasy muzyczne na nowym skrzydle, klatki schodowe)
21) codzienne utrzymanie w czystości windy i platformy
22) pranie żaluzji pionowych i rolet (zgodnie z harmonogramem zawartym w Załączniku nr 2 do wzoru umowy stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 2 do zaproszenia do negocjacji ).

3. Zamawiający wymaga od Wykonawcy w ramach zawartej umowy, zabezpieczenia sprzątania w czasie trwania i zakończenia imprez szkolnych odbywających się w soboty i niedziele (średnio 5 razy w roku, dotyczy konkursów o zasięgi ogólnokrajowym i międzynarodowym) w godzinach ustalonych z Zamawiającym.

4.Zamawiający wymaga od Wykonawcy, kompleksowego przygotowania pomieszczeń w trakcie ferii zimowych i letnich (klasy ogólnokształcące, muzyczne, salę koncertową, kameralną gimnastyczną, ciągi komunikacyjne, klatki schodowe, foyer, biblioteki szkolnej i pomieszczeń biurowych) do rozpoczęcia zajęć zgodnie z organizacją pracy szkoły.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90919300-5 - Usługi sprzątania szkół

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 1

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 211230,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 211230,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 211230,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Sprzątania i Estetyzacji "Błysk" Mariusz Grzegorczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5780131475

7.3.3) Ulica: ul. 12 Lutego 6

7.3.4) Miejscowość: Elbląg

7.3.5) Kod pocztowy: 82-300

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 211230,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-09-01 do 2023-08-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.